Larsjee10 Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Wanneer gaan wij eens onze wedstrijden afwerken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Kom even iedereen helpen: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SFIQu3esmHFkq-XMSwyp-WU4RUi8qmsPJNXB2zAhke8/edit?usp=sharing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Wanneer gaan wij eens onze wedstrijden afwerken? Ik kan vanavond na 10. Morgen heel de dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Zo maar potje tegen iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Gaat lekkeeerrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Zo maar potje tegen iemand? No man ik moet straks eten en mijn ranking the mu stars lijst insturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Gaat lekkeeerrrrr Vriend, jij hebt: a) De openingspost gemist b) De openingspost gezien, maar gedacht dat je alles beter dan mij kon verwerken :evil: In ieder geval: Laa Maa Komme FC - Kazim Kazim 2-1 (3-5, 5-1, 3-2) is de enige die ik heb die jij niet hebt. Verder: Ik hoop ik dat iemand de uitslagen van onze terugwedstrijd nog weet [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; En Jan, wie speelde er hier thuis? 2 potten gespeeld tegen Cim, Rens en Tom, 5-2 en 4-3 gewonnen. Ging niet heel soepel vandaag, maar komt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Beter dan ik [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Wij speelden thuis tegen Cim, Rens en Tom. De uitslag van onze terugwedstrijd weet ik helaas ook niet. Staat die niet ergens in het topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Vriend, jij hebt: a) De openingspost gemist b) De openingspost gezien, maar gedacht dat je alles beter dan mij kon verwerken :evil: In ieder geval: Laa Maa Komme FC - Kazim Kazim 2-1 (3-5, 5-1, 3-2) is de enige die ik heb die jij niet hebt. Verder: Ik hoop ik dat iemand de uitslagen van onze terugwedstrijd nog weet [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; En Jan, wie speelde er hier thuis? Als iedereen het kan aanpassen gaat het 500x zo snel, niks persoonlijks hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Wij speelden thuis tegen Cim, Rens en Tom. De uitslag van onze terugwedstrijd weet ik helaas ook niet. Staat die niet ergens in het topic? Volgens mij niet. De heenwedstrijden had Stefan opgenomen, maar de terugwedstrijden niet. Was volgens mij wel twee keer een hoge score, 5-1, 5-1 ofzo. Als iedereen het kan aanpassen gaat het 500x zo snel, niks persoonlijks hoor. Je hebt uiteraard gelijk hoor, was niet heel serieus bedoeld. Alleen beetje frusti dat ik net heel het topic had uitgespit en ik zag dat jij alles al had :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Volgens mij niet. De heenwedstrijden had Stefan opgenomen, maar de terugwedstrijden niet. Was volgens mij wel twee keer een hoge score, 5-1, 5-1 ofzo. Je hebt uiteraard gelijk hoor, was niet heel serieus bedoeld. Alleen beetje frusti dat ik net heel het topic had uitgespit en ik zag dat jij alles al had :huhu: Ik heb vooral Dream Team gedaan, dat is de kracht :huhu: Hier zijn die wedstrijden van net, Team met Schone enzo http://www.mediafire.com/download/9usooy7zg5y613b/e.zip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Hoeveel punten krijg je voor een overwinning? En hoe zit het met verlenging winst/verlies? Dan kunnen we wellicht ook een tussenstand maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 (bewerkt) [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Ja, dat zijn dus maar drie bestanden ;) De drie potjes van de heenwedstrijd. Daarna hebben we ook meteen de terugwedstrijd gedaan. [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; Daar zal Kerft uitsluitsel over moeten geven, maar omdat er geen gelijkspel mogelijk is dacht ik gewoon aan een Win/Loss-ranking. Winst zou dan gewoon winst zijn, ongeacht verlengingen of niet. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening. 25 augustus 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Iemand mag mijn plek wel overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Zie al een paar uur geen rooms meer nadat ik ben ingelogd, meer mensen last van>? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 We missen nog een goeie stand met gespeeld - gewonnen - gelijkspel - verloren -punten - doelsaldo. ;) Als je dan toch aan de slag bent ermee. Edit: Nou hij doet dus automatisch verlengingen dus gelijkspel kan niet zie ik. Gespeeld, gewonnen, verloren, punten en doelsaldo zou alsnog wel mooi zijn dan. :D U vraagt, wij draaien. Heb er zelfs nog wedstrijdsaldo aan toegevoegd, ik was toch bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Er is een kamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik zat eens te denken, maar misschien is dit een goed idee: Winst na verlenging, 2 punten Verlies na verlenging, 1 punt Heb je toch nog een soort van beloning als je niet meteen verliest ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Er is een kamer. Was :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Er is een kamer. - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik ben ook beschikbaar (geen kids met bloedneuzen meer :p) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 - Geen meer. Open jij er eentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Geen meer. Open jij er eentje? Ja, ik zie ook niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ja prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten