Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #9

Chimpa

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Suggestie wat betref stemmen:

Ik was in principe niet van plan om de opzet van het spel te veranderen, alleen eventueel een leuke extra vanwege het jubileum nummer toepassen. Hoewel ik jouw gedachten gang wel volg wil ik graag de opzet van het spel laten zo als het is. Één van de redenen hiervoor is dat de uitslagen veel extremer zullen zijn en daardoor de spanning veel minder zal worden.

Kan ik mij volledig in vinden. Zag dit zelf ook al als één van de grootste nadelen van mijn suggestie.

Hoe dan ook, ik vind de loting wel een leuk idee.

Wat betreft de tweede suggestie: Is op zich wel een oké idee alleen is het misschien een ludiek idee om de winnende forumleden hierbij de opdracht te geven een ANDER liedje van hun winnaar in te sturen. Zo houden we het wat levendiger omdat iedereen zo toch nieuwe nummers te horen krijgt.

De derde suggestie voegt niet zoveel toe omdat, inderdaad, 9 van de 10 inzendingen niet veel ouder dan vijf jaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die loting is denk ik ook het beste idee. Misschien kun je dan wel al meteen alle landen die ooit mee hebben gedaan (of een max aantal keren) alvast in de hoge hoed gooien voor de loting en aangeven dat iedere deelnemer nog een land mag nomineren dat nog nooit heeft meegedaan. Op die manier krijg je een mix van de gebruikelijke landen en de minder gebruikelijke, en debutanten en landen die opnieuw meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mij lijkt de loting de leukste uitdaging. Na het beluisteren van alle winnaars tot hiertoe is voorstel 2 voor mij persoonlijk niet interessant, gezien geen van de nummers mij aanspreekt. Voorstel drie is ook niet kwaad, maar ik zou dan voor minstens tien jaar oud gaan, want heb het gevoel dat de meeste inzendingen nu allen al vrij recent zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mij lijkt de loting de leukste uitdaging. Na het beluisteren van alle winnaars tot hiertoe is voorstel 2 voor mij persoonlijk niet interessant, gezien geen van de nummers mij aanspreekt. Voorstel drie is ook niet kwaad, maar ik zou dan voor minstens tien jaar oud gaan, want heb het gevoel dat de meeste inzendingen nu allen al vrij recent zijn.

Dat kan ook, of exact 10 jaar, al zou dat wel lastig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik alle reacties lees is een loting de leukste optie voor de jubileums editie. Ik ben het eens met Kelvin wat betreft Chiemel's idee. Het is niet mijn bedoeling de opzet van het spel te veranderen, alleen een leuke afwisseling toe te passen.

Wat betreft de loting, kan ik mij vinden in de opmerking van jeroenkingma. Om het niet al te zuur te maken voor elkaar stel ik voor een grens qua inwonertal in te voeren. Ik zat zelf rond de 100.000/200.000 inwoners te denken. Zo blijven de San Marino's en de Andorra's achterwegen maar blijven landen als IJsland en Montenegro wel beschikbaar. Ik ga er dan van uit dat mensen niet met een land uit bijvoorbeeld Afrika komen aanzetten, dat net aan grens voldoet. Dit omdat het dan mogelijk zeer/te lastig wordt voor een andere deelnemer.

Verder laat ik het aan jullie zelf over welk land jullie in de hoge hoed gooien. Ik zal vervolgens elk land willekeurig onder de deelnemers verdelen. Met voorkeuren of iets dergelijks ga ik geen rekening houden omdat het anders geen loting is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=18323]koperij[/MENTION]; Ik weet niet welke landen jij onder ''gewoon'' schaart, maar alleen de landen die door deelnemers zijn gekozen/ingeleverd worden verloot. Leveren 21 mensen een land in, dan worden deze 21 landen onder de deelnemers verloot.

Met een beetje geluk komt de inschrijving vandaag nog online!

Link naar opmerking
Deel via andere websites