Elano Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goed verhaal inderdaad, hopelijk kunnen de nieuwe spelers aantonen dat ze een meerwaarde zijn. Dan heeft Ted natuurlijk een gouden zaak gedaan en gaan we een leuk seizoen tegemoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ahh komaan, die man is geweldig. Ik herinner me zijn eerste wedstrijd nog, zat toen in t stadion. Veel te grote broek aan, en zag eruit alsof ze een ballenjongen het veld in gingen brengen. Sindsdien fan van die jongen :< Draaicirkel van een knikker en werd toen meermaals onderuit gehaald in t strafschopgebied voor een penalty van Tadic. Ik geef toe dat het zeker niet de beste voetballer is die we hebben, maar ik vind m gewoon erg fijn om naar te kijken. Je moet begrijpen dat ik Koppers ook een baas vond die ik graag had terug gezien, maar ook daar weet ik dat het niet echt een topvoetballer is ;c Kan makkelijk wegdraaien bij een tegenstander en heeft een aardig schot, maar die jongen moet nog zoveel leren. Je kan wel zien dat hij in Afrika is opgeleid, talent heeftie zeker maar bepaalde basisfundamenten mist die jongen gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Kan makkelijk wegdraaien bij een tegenstander en heeft een aardig schot, maar die jongen moet nog zoveel leren. Je kan wel zien dat hij in Afrika is opgeleid, talent heeftie zeker maar bepaalde basisfundamenten mist die jongen gewoon. Dan is Nederland het perfecte land voor hem om zich te ontwikkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Opstelling voor vanavond: Marsman Ter Avest-Uvini-Katsikas-Schilder Mokotjo VDHeyden-Tapia Gutierrez Eghan-Ziyech Bank: Drommel Corona Hölscher Oosterwijk Bijen Da Cruz VDLely Geen enkele aanvaller op het veld dus. ;c Of ze exact in deze formatie spelen weet ik niet, maar wel verrassend dat een VDHeyden begint boven Hölscher. [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 12 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goede voorbereiding gedraaid die jongen. Erg benieuwd naar hem :) Kan niet wachten, heb er echt ontzettend zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goh, wat is het hard gegaan bij jullie zeg. Zat net met stijgende verbazing die opstelling te bekijken, wát een middelmaat. Met Tapia, Gutierrez, Ziyech en Corona heb je vier absolute toppers in huis, maar je moet hopen dat die niet voor langere tijd wegvallen of hopeloos uit vorm geraken want dan kun je zomaar om de onderste plekken meespelen. En die bank vandaag, sodeju zeg.. Ben benieuwd naar die 4-6-0 die Schreuder uit de hoge hoed getoverd heeft, want vind Twente een sympathieke club en gun jullie dan (op twee wedstrijden na) ook het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Comeooon Twente : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Vooral benieuwd naar het duel dat Schilder aan moet gaan, erg kwetsbaar. Krijgt een soort Schaken-Brenet van gisteren met nu Antonia-Schilder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Opstelling voor vanavond: Marsman Ter Avest-Uvini-Katsikas-Schilder Mokotjo VDHeyden-Tapia Gutierrez Eghan-Ziyech Bank: Drommel Corona Hölscher Oosterwijk Bijen Da Cruz VDLely Geen enkele aanvaller op het veld dus. ;c Of ze exact in deze formatie spelen weet ik niet, maar wel verrassend dat een VDHeyden begint boven Hölscher. [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; Holscher ben ik totaal niet kapot van, heeft wel talent, maar mist elke vorm van rendement. Van der Heijden heeft het goed gedaan in de voorbereiding dus logische keuze wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Tot nu toe alles behalve sterk, vooral tegenhouden. Linssen al een aantal keer gevaarlijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Heerlijke kopbal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 5 minuten lang geen balbezit. En dan gewoon een corner erin koppen ^^ Slechte wedstrijd natuurlijk, maar we staan voor. Die Katsikas speelt wel lekker, net als Ter Avest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Groningen heeft het betere van het spel, maar wij hebben de voorsprong. Oeh ah Tapia_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 12 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goh, wat is het hard gegaan bij jullie zeg. Zat net met stijgende verbazing die opstelling te bekijken, wát een middelmaat. Met Tapia, Gutierrez, Ziyech en Corona heb je vier absolute toppers in huis, maar je moet hopen dat die niet voor langere tijd wegvallen of hopeloos uit vorm geraken want dan kun je zomaar om de onderste plekken meespelen. En die bank vandaag, sodeju zeg.. Ben benieuwd naar die 4-6-0 die Schreuder uit de hoge hoed getoverd heeft, want vind Twente een sympathieke club en gun jullie dan (op twee wedstrijden na) ook het beste. Vergeleken met vorig jaar ben ik het niet met je eens. Castaignos, Bjelland en Martina ingeruild voor Olaitan, Katsikas, Uvini en Guti (terugkomend van blessure). Rotte appels er wel uit alleen is het afwachten hoe een Uvini en Katsikas gaan spelen, die bepalen of je meedoet voor de plekken 3-8 of de plekken daaronder. Vergeleken met de jaren ervoor heeft Twente wel een terugval gemaakt maar niet heel gek gezien de situatie. In het kampioensjaar viel ook alles op zijn plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Drommels, drommels en nog eens Drommels. Wie weet komt je wens nog uit [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik vind Marsman ook niet slecht keepen hoor Groningen beter maar we laten ze ook wel komen. Staan toch goed te verdedigen... Is wel eens anders geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Pfff Tapia.... hopen dat het niet ernstig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Nu al tijdrekken? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Hoewel we toch goed aan het verdedigen zijn.... We creëren echt helemaal niks joh ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Zonde van zo'n fout.. kun je nog zo jong zijn, dit mag gewoon niet Al met al, 1-1.. geen verkeerd resultaat. Winnen doe je niet zo makkelijk in de Euroborg. Nu wel verplicht de 3 punten binnen halen in eigen huis tegen ADO! EDIT: Voor ik het vergeet.. Eghan niet meer in de spits. Is niet aanspeelbaar en wint geen duels. Shadrach is een energieke sympathieke kerel maar hoort op het middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goh, wat is het hard gegaan bij jullie zeg. Zat net met stijgende verbazing die opstelling te bekijken, wát een middelmaat. Met Tapia, Gutierrez, Ziyech en Corona heb je vier absolute toppers in huis, maar je moet hopen dat die niet voor langere tijd wegvallen of hopeloos uit vorm geraken want dan kun je zomaar om de onderste plekken meespelen. En die bank vandaag, sodeju zeg.. Ben benieuwd naar die 4-6-0 die Schreuder uit de hoge hoed getoverd heeft, want vind Twente een sympathieke club en gun jullie dan (op twee wedstrijden na) ook het beste. Wat wil je als je financieel niks te besteden hebt. Bovendien valt het reuze mee hoor, de basis is goed maar daarnaast is het echt karig ja. Centrale duo viel me vandaag meermaals positief op, verder laat ik me niet uit over deze wedstrijd. Natuurlijk, je mist wat spelers, maar de spelopvatting lijkt geen spat veranderd en ik ben nu al bang dat we even saai gaan voetballen als vorig jaar. Daarnaast ook die Eghan wel in de spits gezien in de voorbereiding, maar dat was enkel kut, dus waarom hij niet probeert te voetballen met een Oosterwijk ben ik wel benieuwd naar. Tevens een opstelling met enkel middenvelders, wat af te zien was aan de veldverhouding, die echt belachelijk was. We hebben geluk gehad met de 0-1 en verscheidene kansen tegen, en dan weer pech dat de 1-1 valt uit zulk dom balverlies. Handjes dichtknijpen met dit puntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Op fb vonden de meesten het bij mij ook kutvoetbal :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Opstelling voor vanavond: Marsman Ter Avest-Uvini-Katsikas-Schilder Mokotjo VDHeyden-Tapia Gutierrez Eghan-Ziyech Bank: Drommel Corona Hölscher Oosterwijk Bijen Da Cruz VDLely Geen enkele aanvaller op het veld dus. ;c Of ze exact in deze formatie spelen weet ik niet, maar wel verrassend dat een VDHeyden begint boven Hölscher. [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; Uiteindelijk een 4-2-3-1 van gemaakt. Thanks! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Olaitan kan toch spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Trainer Marinus Dijkhuizen heeft bij de Engelse club Brentford een zware tegenvaller gekregen. De Westlander kan de rest van het seizoen niet meer beschikken over Andreas Bjelland, die dinsdag in de toch al dramatisch verlopen bekerwedstrijd tegen Oxford United (0-4) een zware knieblessure heeft opgelopen. Uit medisch onderzoek bleek donderdag dat de Deense verdediger de kruisbanden van zijn linkerknie fors heeft beschadigd. Bjelland moet een operatie ondergaan en staat daarna voor een revalidatieperiode van zo'n negen maanden. Dat betekent dat het voetbaljaar al meteen voorbij is voor de oud-speler van FC Twente. De Deense international verhuisde deze zomer van Enschede naar Brentford, waar hij ging spelen onder de nieuwe trainer Dijkhuizen. Dinsdag sloeg het noodlot echter toe voor Bjelland, die tijdens zijn officiële debuut voor de 'Bees' de aanvoerdersband droeg. Bjelland rest van het seizoen uitgeschakeld bij Brentford. Sneu voor hem natuurlijk en je weet natuurlijk nooit hoe het hier was gelopen. Maar qua blessuregevoeligheid is het maar goed dat ie vertrokken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten