RanDMC Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Heerlijk shirt dit jaar sowieso :< Had ook wel zonder sponsor gemogen. ;c Havenaar is ook niet mijn favoriete spits, maar ik denk wel een van de beste mogelijkheden die nu voor handen ligt. Tevens bekend met de competitie en je weet wat je in huis haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Heerlijk shirt dit jaar sowieso :< Had ook wel zonder sponsor gemogen. ;c Havenaar is ook niet mijn favoriete spits, maar ik denk wel een van de beste mogelijkheden die nu voor handen ligt. Tevens bekend met de competitie en je weet wat je in huis haalt. En of we dat weten... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Is die Bart Buysse wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Is die Bart Buysse wat? Mwa, weet niet hoe jullie gebruik maken van jullie backs. In een aanvallende rol zou hij nog best wat kunnen toevoegen, maar verdedigend is hij wel erg zwak. Maar dat was destijds bij Twente dat om de titel meedeed, NEC is wel een paar stappen lager dan dat niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Lijkt mij een prima speler voor NEC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Twente heeft een back van Hoffenheim op het oog, die zowel rechts- als linksback kan spelen. Juist posities waar overduidelijk nog wel wat bij mag komen huhu. Daarna nog een spits en je bent wel klaar voor het volgende seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Twente heeft een back van Hoffenheim op het oog, die zowel rechts- als linksback kan spelen. Juist posities waar overduidelijk nog wel wat bij mag komen huhu. Daarna nog een spits en je bent wel klaar voor het volgende seizoen :) Welke back van Hoffenheim :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Welke back van Hoffenheim :)? Toljan, een talentvolle linksback schijnt het te zijn. Alleen heeft Hoffenheim al aangegeven niet te willen meewerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Er schijnt concrete interesse te zijn in Cabral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Er schijnt concrete interesse te zijn in Cabral Cabral ook al, Fernandes was ook nog bezig, misschien moet Ted ook ff 10 augustus meedoen met staatsloterij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Hij is wel heeeeel goed bezig ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Ja skitterend he :D jarenlang konden we ze niet slijten, zou mooi zijn als Tedje het alsnog lukt. Die twee samen schelen dan zo'n miljoen op salarissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Lijkt me sterk dat dat alleen aan zo'n Van Leeuwen ligt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Wel een man met een erg sterk netwerk, dus wie weet. Voor enkele spelers was natuurlijk ook al belangstelling, zoals een Kusk en Bilal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Schreuder kiest voor Eghan in de spits ipv Oosterwijk. Wtf man... hoe pest je een groot talent weg!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Wat zijn jullie verwachtingen voor komend seizoen? En is Castaignos eigenlijk al verkocht dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Wat zijn jullie verwachtingen voor komend seizoen? En is Castaignos eigenlijk al verkocht dan? Castaignos is weg ja. Geen idee.... weet niet zo goed wat ik moet verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Hoe ziet jullie selectie er nu uit dan? Volgens mij staat er als iedereen fit is nog best een lekker team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Hoe ziet jullie selectie er nu uit dan? Volgens mij staat er als iedereen fit is nog best een lekker team. De echte uitblinkers zijn er nog ja en dan moet je denken aan Gutierrez, Tapia, Corona en Ziyech bijvoorbeeld. Dan heb je ook nog Eghan, Hölscher, Oosterwijk en meer spelers van dat kaliber. Er zijn 2 nieuwe verdedigers bij gekomen. Al met al gaat alles tot nu toe prima volgens wens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Gerucht: Ted van leeuwen is gespot met Carlton Cole Hij is transfervrij vertrokken bij West Ham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 FC Twente #4 Een jongen uit de PL kan Twente onmogelijk betalen. Lijkt me een erg sterk gerucht. Oosterwijk heeft het niveau (nog) niet, dus kans is er dat hij wordt verhuurd. In dat geval is er al helemaal een spits nodig, aangezien Borven dit jaar ook niet meer in actie komt. Ik hoop nog altijd op de huur van Locadia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 (bewerkt) Dat het financieel erg karig is bij Twente momenteel snap ik. Maar konden ze voor de Open Dag echt geen betere artiest regelen dan who ever deze fucking mongool dan ook is? Plaatsvervangende schaamte bij het googlen van foto's van die kerel. Hij heet ook gewoon Jaman. Niet Bolle Hendrik of Tokkie Unit ofzo, maar alleen Jaman. 22 juli 2015 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Tokkie Unit :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Haha, Jaman komt uit Deventer en heeft ook een paar nummers over Eagles gemaakt. Hoop voor je dat hij die niet gaat zingen op de opendag van Twente. Ik heb helemaal niets met die Nederlands talige muziek, dus vind het sowieso niets. Heeft ook wel een paar andere nummers, dus die zal hij wel ten gehore brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Ja het ligt al vast... Nederlandstalig snap ik wel, veel Twents volk houdt daar wel van. Maar Jaman... Dat petje ook. Skande, echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten