Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Heerlijk shirt dit jaar sowieso :< Had ook wel zonder sponsor gemogen. ;c

Havenaar is ook niet mijn favoriete spits, maar ik denk wel een van de beste mogelijkheden die nu voor handen ligt. Tevens bekend met de competitie en je weet wat je in huis haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk shirt dit jaar sowieso :< Had ook wel zonder sponsor gemogen. ;c

Havenaar is ook niet mijn favoriete spits, maar ik denk wel een van de beste mogelijkheden die nu voor handen ligt. Tevens bekend met de competitie en je weet wat je in huis haalt.

En of we dat weten... ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die Bart Buysse wat?

Mwa, weet niet hoe jullie gebruik maken van jullie backs. In een aanvallende rol zou hij nog best wat kunnen toevoegen, maar verdedigend is hij wel erg zwak. Maar dat was destijds bij Twente dat om de titel meedeed, NEC is wel een paar stappen lager dan dat niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente heeft een back van Hoffenheim op het oog, die zowel rechts- als linksback kan spelen. Juist posities waar overduidelijk nog wel wat bij mag komen huhu. Daarna nog een spits en je bent wel klaar voor het volgende seizoen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente heeft een back van Hoffenheim op het oog, die zowel rechts- als linksback kan spelen. Juist posities waar overduidelijk nog wel wat bij mag komen huhu. Daarna nog een spits en je bent wel klaar voor het volgende seizoen :)

Welke back van Hoffenheim :)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ziet jullie selectie er nu uit dan? Volgens mij staat er als iedereen fit is nog best een lekker team.

De echte uitblinkers zijn er nog ja en dan moet je denken aan Gutierrez, Tapia, Corona en Ziyech bijvoorbeeld. Dan heb je ook nog Eghan, Hölscher, Oosterwijk en meer spelers van dat kaliber. Er zijn 2 nieuwe verdedigers bij gekomen. Al met al gaat alles tot nu toe prima volgens wens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Twente #4

Een jongen uit de PL kan Twente onmogelijk betalen. Lijkt me een erg sterk gerucht.

Oosterwijk heeft het niveau (nog) niet, dus kans is er dat hij wordt verhuurd. In dat geval is er al helemaal een spits nodig, aangezien Borven dit jaar ook niet meer in actie komt. Ik hoop nog altijd op de huur van Locadia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het financieel erg karig is bij Twente momenteel snap ik. Maar konden ze voor de Open Dag echt geen betere artiest regelen dan who ever deze fucking mongool dan ook is? Plaatsvervangende schaamte bij het googlen van foto's van die kerel. Hij heet ook gewoon Jaman. Niet Bolle Hendrik of Tokkie Unit ofzo, maar alleen Jaman.

6195_Jaman-580x580.jpg

bewerkt door RanDMC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Jaman komt uit Deventer en heeft ook een paar nummers over Eagles gemaakt. Hoop voor je dat hij die niet gaat zingen op de opendag van Twente. Ik heb helemaal niets met die Nederlands talige muziek, dus vind het sowieso niets. Heeft ook wel een paar andere nummers, dus die zal hij wel ten gehore brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites