Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

En dan een interview geven voor de club en dit zeggen:

De afgelopen dagen heb ik een goede indruk gekregen van FC Twente. Er hangt een fijne sfeer bij de club en er zijn goede faciliteiten. Ik was al bekend met FC Twente, want anderhalf jaar geleden is er al contact geweest tussen mij en de club

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Twente #4

Hopelijk wordt dit niet net zo'n flop als de laatste Griek die ons mooie rood droeg. :r Kostas Loumpoutis. Moet nog steeds lachen als ik een foto van m voorbij zie komen.

Zal wel van Teds scoutinglijstje komen aangezien die in Cyprus heeft gezeten en vast weleens de Griekse competitie bekeek. Of wat goede contacten heeft opgedaan.

Edit: dit staat me nog t meest bij van Loumpoutis, al was dat niet in het Twente shirt :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt he :r Kunnen we een rechtsback én een centrale verdediger erbij zien te fixen. Beter blijft ie, heeft nog weleens last van matige periodes waarin hij niet lekker in zijn vel lijkt te zitten, maar over het algemeen toch verdedigend erg sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 miljoen wordt genoemd, ik zou het doen. Moet echt wel mogelijk zijn om een vervanger te vinden

Mijn eerste gedacht over Martina was hetzelfde als RanDMC, maar vier miljoen is gewoon absurd veel geld. Dan kun je hem verkopen en wellicht Ronnie Stam terughalen (transfervrij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk wordt dit niet net zo'n flop als de laatste Griek die ons mooie rood droeg. :r Kostas Loumpoutis. Moet nog steeds lachen als ik een foto van m voorbij zie komen.

Zal wel van Teds scoutinglijstje komen aangezien die in Cyprus heeft gezeten en vast weleens de Griekse competitie bekeek. Of wat goede contacten heeft opgedaan.

Edit: dit staat me nog t meest bij van Loumpoutis, al was dat niet in het Twente shirt :D:D

Wat vind je van zijn vrouw?

2006-05-18-Gehandicaptendag07.jpg

Als 'ie er zelf maar down mee is he

Link naar opmerking
Deel via andere websites