Kelvin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 En dan een interview geven voor de club en dit zeggen: De afgelopen dagen heb ik een goede indruk gekregen van FC Twente. Er hangt een fijne sfeer bij de club en er zijn goede faciliteiten. Ik was al bekend met FC Twente, want anderhalf jaar geleden is er al contact geweest tussen mij en de club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ja dat is altijd de standaard shit haha :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Transfervrij en 1-jarig contract, dus weinig risico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 FC Twente #4 Hopelijk wordt dit niet net zo'n flop als de laatste Griek die ons mooie rood droeg. :r Kostas Loumpoutis. Moet nog steeds lachen als ik een foto van m voorbij zie komen. Zal wel van Teds scoutinglijstje komen aangezien die in Cyprus heeft gezeten en vast weleens de Griekse competitie bekeek. Of wat goede contacten heeft opgedaan. Edit: dit staat me nog t meest bij van Loumpoutis, al was dat niet in het Twente shirt :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Martina mogelijk naar Southampton :cab: Schreuder gaat vol op de aanval op deze manier, we houden geen verdediger meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Ja echt he :r Kunnen we een rechtsback én een centrale verdediger erbij zien te fixen. Beter blijft ie, heeft nog weleens last van matige periodes waarin hij niet lekker in zijn vel lijkt te zitten, maar over het algemeen toch verdedigend erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 4 miljoen wordt genoemd, ik zou het doen. Moet echt wel mogelijk zijn om een vervanger te vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 4 miljoen wordt genoemd, ik zou het doen. Moet echt wel mogelijk zijn om een vervanger te vinden Mijn eerste gedacht over Martina was hetzelfde als RanDMC, maar vier miljoen is gewoon absurd veel geld. Dan kun je hem verkopen en wellicht Ronnie Stam terughalen (transfervrij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Nu ook bevestigd door Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Wat zien de trainers in Martina, heeft hij zo'n ontwikkeling doorgemaakt? Ken hem nog van zijn periode bij RBC, nooit verwacht dat hij het zo ver zou gaan schoppen. Mooi voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 VI meldt al het vertrek van Martina. 1,5 miljoen wordt genoemd. Als Tedje nou ook even Mokthar en Ebecilio kan lozen, dan is het gewoon een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2015 Vier miljoen voor Martina. Tedje _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Hopelijk wordt dit niet net zo'n flop als de laatste Griek die ons mooie rood droeg. :r Kostas Loumpoutis. Moet nog steeds lachen als ik een foto van m voorbij zie komen. Zal wel van Teds scoutinglijstje komen aangezien die in Cyprus heeft gezeten en vast weleens de Griekse competitie bekeek. Of wat goede contacten heeft opgedaan. Edit: dit staat me nog t meest bij van Loumpoutis, al was dat niet in het Twente shirt :D:D Wat vind je van zijn vrouw? Als 'ie er zelf maar down mee is he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 oh, kom op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Vier miljoen voor Martina. Tedje _O_ Ga er maar vanuit dat t 1,5 miljoen is, lijkt me een aannemelijker bedrag. Als het daadwerkelijk 4 miljoen is verdient Tedje nu al een standbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Southampton ook in de markt voor Ebicilio. Tedje _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Jeroen van der Lely is op zijn besluit teruggekomen en sluit toch weer aan bij Jong FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Schijnt wel een groot talent te zijn. Best prettig voor een selectie met zulke dunne spoeling als de onze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wouter1988 Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Volgende week wordt nieuwe shirtsponsor bekend gemaakt. Bedrijf uit Enschede met internationale uitstraling, geen Vredestein ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Twente won met 0-16 van Twenterand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Twente won met 0-16 van Twenterand Dat moet toch pijnlijk zijn voor [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Uvini wordt gehuurd van Napoli, waarbij er staat dat er een optie tot koop bedongen is. Ken hem verder niet, dus KWW, maar goed nieuws dat we er weer een verdediger bij hebben. Wellicht dat Havenaar er ook nog bij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Daar moeten we het toch van hebben nu he. Zal wel niet voor niets bij Napoli zitten denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Nieuwe hoofdsponsor is ook bekend: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ziet er prima uit. Die Uvini overigens ex-Braziliaans international? :cab: Havenaar heb ik niet zo veel mee. Goede spits hoor, maar zie liever iemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten