Kloppie Geplaatst 23 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2015 Nee maar het heeft wel te maken met hoe je uit deze situatie kon gaan. Castaignos en Corona voor 10 per stuk verkopen bijvoorbeeld en je deed een enorme stap vooruit. Even mijn post teruglezen, dan snap je de bedrijfskundige achtergrond van dit hele stuk ook. Op het moment van verkopen speelde Castaignos net een jaar bij ons en ws Corona nieuw. Dat geld wat Doyen gaf aan Twente had het nodig om schulden af te lossen. EDIT: En waarom je dan brandschoon noemt, net alsof Doyen maffia is. Munsterman handelde puur vanuit Twente dat geld nodig had. Dan is een deal als deze toch een geschenk uit de hemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Dank voor de toelichting [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Nee maar het heeft wel te maken met hoe je uit deze situatie kon gaan. Castaignos en Corona voor 10 per stuk verkopen bijvoorbeeld en je deed een enorme stap vooruit. Ja, nu heb je in het geval van Castaignos al een deel van dat bedrag van tevoren ontvangen en kon Corona nooit komen zonder externe investeerders. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Is ook heel makkelijk praten natuurlijk: Dan verkoop je die en die voor 10 miljoen. Dat is iets waar je als club geen rekening mee kan houden. Bovendien vond iedereen vorig jaar Castaignos nog een flop en Corona was een lastig ventje. Heel makkelijk praten wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ik mag mijn mening toch hebben joh? Ook al gaat Castaignos voor 0 weg vind ik het nog een belachelijke actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Huhu voel je niet zo aangevallen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Oh dat niet hoor ;c Maar ik zei gewoon ''tjaa'' bij dat stukje over Doyen, dat Twente weinig geld kan krijgen voor zijn eigen spelers en daarom vind ik het toch jammer dat ze met zo'n groep samen hebben gewerkt. Want nu ze het geld nodig hebben kunnen ze daar niet veel van verwachten. Want ik geloof niet in ''we hadden gewoon held toen nodig'' ja er zijn clubs die er nog erger voor staan/stonden (Heerenveen bijvoorbeeld) die hebben ook niet met Doyen samen gewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; de 60 miljoen was al de 'uitgelegde' versie. In het AD hebben ze het over 91 miljoen, in totaal. En dan rond de 60 op basis van jouw uitleg. Hoe gaat dat nu met Doyen verder, want dat mag dus niet meer per volgend seizoen(?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Bestaande contracten blijven geldig, nieuwe contracten zijn niet meer mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Oeh ah tapia, ik ben nu al fan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 T publiek ook. Lekkere sfeer zat er vandaag in zeg. Dat heb ik, net als goed voetbal, al in geen tijden meer gezien voor vandaag. Laten we hopen dat t een teken voor meer is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2015 Oeh ah tapia, ik ben nu al fan _O_ Nog een fan hier :) Zorgt tenminste voor een beetje pit op dat middenveld in tegenstelling tot Engelaar. En dan nog Ebicillio en Guti achter de hand. Ons middenveld :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tukker92 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Ik had Tapia nog nooit echt zien voetballen en het eerste wat ik van hem zag waren de 2 verschrikkelijke balaannames (1e minuut niet gezien). Had er dus niet veel verwachtingen van maar hij herpakte zich uitstekend, geweldig talentje heeft twente daarmee in huis. Zelfde geldt voor Bilal, hele fijne voetballer om naar te kijken. Ziyech _O_ _O_ Het was eindelijk weer een keertje De Hel van Enschede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Oeh ah tapia, ik ben nu al fan _O_ Stook net vlak voor mijn neus de straat over bij de boulevard 1965 :) Nog een fan hier :) Zorgt tenminste voor een beetje pit op dat middenveld in tegenstelling tot Engelaar. En dan nog Ebicillio en Guti achter de hand. Ons middenveld :< Je vergeet Eghan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 T publiek ook. Lekkere sfeer zat er vandaag in zeg. Dat heb ik, net als goed voetbal, al in geen tijden meer gezien voor vandaag. Laten we hopen dat t een teken voor meer is :) Sfeertje was heerlijk ja, ondanks dat stadion bij lange na niet vol zat. Zelf sinds augustus weer voor t eerst erbij geweest, laatste keer was tegen Qarabagh :r drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Was inderdaad een ouderwets avondje Fc twente inderdaad :) [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; die is er ook nog ja. Dit middenveld wat er nu staat kan me iniedergeval meer bekoren dan met Ebecilio, die sjokt maar wat over het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 31 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2015 Benieuwd naar vanavond of we weer een ouderwets avondje tegemoet gaan. Ik heb er in ieder geval zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Benieuwd naar vanavond of we weer een ouderwets avondje tegemoet gaan. Ik heb er in ieder geval zin in! Het tenue is dat iniedergeval wel :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Heerlijke overwinning weer :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fanfm Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 http://www.fctwente.nl/blog/2015/01/chris-david-maakt-seizoen-af-enschede/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Goeie voetballer. Hoop dat t hem weer bevalt en er hem weer langer kunnen vastleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Waarom zou je in godsnaam nog een middenvelder halen als je Gutierrez, Tapia, Ebecilio, Mokotjo en Ziyech al hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fanfm Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Waarom zou je in godsnaam nog een middenvelder halen als je Gutierrez, Tapia, Ebecilio, Mokotjo en Ziyech al hebt? Waarschijnlijk speelt Gutiérrez het hele seizoen niet door een (langdurige)blessure. Tapia doet het de laatste weken goed maar ik denk niet dat hij, zeker dit seizoen nog niet, constant kan zijn. Daar komt nog eens bij dat hij nog erg jong is. Alhoewel David ook pas begin 20 is ben ik ervan overtuigd dat hij iets kan toevoegen. Mede door de ervaring(en) bij Fulham. Wanneer 1 van de 3 middenvelders een (langdurige) blessure oploopt, heb je een probleem. Overigens verwacht ik dat er in de zomer minstens één middenvelder zal vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 David kost de club bovendien niets volgens mij. Baat het niet, dan schaadt het niet. Beter gaan ze druk op zoek naar versterkingen voor de achterste linie. Bengtsson en Bjelland zijn vertrokken na dit seizoen en met Lachman ga je de oorlog zeker niet winnen. Andersen moet nog stappen maken maar is ook nog maar 17 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelmerrr Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) Waarom zou je in godsnaam nog een middenvelder halen als je Gutierrez, Tapia, Ebecilio, Mokotjo en Ziyech al hebt? [MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; Gutierrez komt dit seizoen waarschijnlijk niet terug, tapia gaat het niet volhouden en je hebt spelers voor de jupiler league nodig. Al zie ik liever wat extra verdedigers maar aankomende zomer gaan ze misschien nog wat halen. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; dat dus. Andersen gaat er nog wel komen maar volgend seizoen niet. Misschien gaan ze nog wat halen? En een extra rechtsback (vervanger Breukers) zou ook niet slecht zijn. 1 februari 2015 bewerkt door jelmerrr toevoeging voor Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten