Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Nee maar het heeft wel te maken met hoe je uit deze situatie kon gaan. Castaignos en Corona voor 10 per stuk verkopen bijvoorbeeld en je deed een enorme stap vooruit.

Even mijn post teruglezen, dan snap je de bedrijfskundige achtergrond van dit hele stuk ook. Op het moment van verkopen speelde Castaignos net een jaar bij ons en ws Corona nieuw. Dat geld wat Doyen gaf aan Twente had het nodig om schulden af te lossen.

EDIT: En waarom je dan brandschoon noemt, net alsof Doyen maffia is. Munsterman handelde puur vanuit Twente dat geld nodig had. Dan is een deal als deze toch een geschenk uit de hemel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar het heeft wel te maken met hoe je uit deze situatie kon gaan. Castaignos en Corona voor 10 per stuk verkopen bijvoorbeeld en je deed een enorme stap vooruit.

Ja, nu heb je in het geval van Castaignos al een deel van dat bedrag van tevoren ontvangen en kon Corona nooit komen zonder externe investeerders. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook heel makkelijk praten natuurlijk: Dan verkoop je die en die voor 10 miljoen. Dat is iets waar je als club geen rekening mee kan houden. Bovendien vond iedereen vorig jaar Castaignos nog een flop en Corona was een lastig ventje. Heel makkelijk praten wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat niet hoor ;c Maar ik zei gewoon ''tjaa'' bij dat stukje over Doyen, dat Twente weinig geld kan krijgen voor zijn eigen spelers en daarom vind ik het toch jammer dat ze met zo'n groep samen hebben gewerkt. Want nu ze het geld nodig hebben kunnen ze daar niet veel van verwachten. Want ik geloof niet in ''we hadden gewoon held toen nodig'' ja er zijn clubs die er nog erger voor staan/stonden (Heerenveen bijvoorbeeld) die hebben ook niet met Doyen samen gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; de 60 miljoen was al de 'uitgelegde' versie. In het AD hebben ze het over 91 miljoen, in totaal. En dan rond de 60 op basis van jouw uitleg.

Hoe gaat dat nu met Doyen verder, want dat mag dus niet meer per volgend seizoen(?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had Tapia nog nooit echt zien voetballen en het eerste wat ik van hem zag waren de 2 verschrikkelijke balaannames (1e minuut niet gezien). Had er dus niet veel verwachtingen van maar hij herpakte zich uitstekend, geweldig talentje heeft twente daarmee in huis. Zelfde geldt voor Bilal, hele fijne voetballer om naar te kijken.

Ziyech _O_ _O_

Het was eindelijk weer een keertje De Hel van Enschede

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh ah tapia, ik ben nu al fan _O_

Stook net vlak voor mijn neus de straat over bij de boulevard 1965 :)

Nog een fan hier :) Zorgt tenminste voor een beetje pit op dat middenveld in tegenstelling tot Engelaar. En dan nog Ebicillio en Guti achter de hand. Ons middenveld :<

Je vergeet Eghan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T publiek ook. Lekkere sfeer zat er vandaag in zeg. Dat heb ik, net als goed voetbal, al in geen tijden meer gezien voor vandaag. Laten we hopen dat t een teken voor meer is :)

Sfeertje was heerlijk ja, ondanks dat stadion bij lange na niet vol zat. Zelf sinds augustus weer voor t eerst erbij geweest, laatste keer was tegen Qarabagh :r drama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je in godsnaam nog een middenvelder halen als je Gutierrez, Tapia, Ebecilio, Mokotjo en Ziyech al hebt?

Waarschijnlijk speelt Gutiérrez het hele seizoen niet door een (langdurige)blessure. Tapia doet het de laatste weken goed maar ik denk niet dat hij, zeker dit seizoen nog niet, constant kan zijn. Daar komt nog eens bij dat hij nog erg jong is. Alhoewel David ook pas begin 20 is ben ik ervan overtuigd dat hij iets kan toevoegen. Mede door de ervaring(en) bij Fulham. Wanneer 1 van de 3 middenvelders een (langdurige) blessure oploopt, heb je een probleem. Overigens verwacht ik dat er in de zomer minstens één middenvelder zal vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

David kost de club bovendien niets volgens mij. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Beter gaan ze druk op zoek naar versterkingen voor de achterste linie. Bengtsson en Bjelland zijn vertrokken na dit seizoen en met Lachman ga je de oorlog zeker niet winnen. Andersen moet nog stappen maken maar is ook nog maar 17 ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je in godsnaam nog een middenvelder halen als je Gutierrez, Tapia, Ebecilio, Mokotjo en Ziyech al hebt?

[MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; Gutierrez komt dit seizoen waarschijnlijk niet terug, tapia gaat het niet volhouden en je hebt spelers voor de jupiler league nodig. Al zie ik liever wat extra verdedigers maar aankomende zomer gaan ze misschien nog wat halen. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; dat dus. Andersen gaat er nog wel komen maar volgend seizoen niet. Misschien gaan ze nog wat halen? En een extra rechtsback (vervanger Breukers) zou ook niet slecht zijn.

bewerkt door jelmerrr
toevoeging voor Elano
Link naar opmerking
Deel via andere websites