Kelvin Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Had ik je voor de wedstrijd ook al kunnen zeggen ;c Opvallend genoeg zegt Schreuder in de telegraaf dat Breukers elke oefenwedstrijd een voldoende haalt. Dus Elano en Schreuder zijn het niet met elkaar eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik ben niet de enige, veel mensen langs de kant zaten te mopperen over Breukers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik ben niet de enige, veel mensen langs de kant zaten te mopperen over Breukers Dan is het hopen dat Lachman zich snel aanpast(hij zou aanpassingsproblemen hebben met het tempo), want anders speelt Martina centrum en Breukers rechtsback bij de eerste competitie wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2014 Dat laatste gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Breukers :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Hm jammer dat Manolev al een nieuwe club heeft, was anders goeie vervanger ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 (bewerkt) Dat laatste gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Breukers :cab: Dan wordt Breukers echt zo de achilleshiel van de ploeg. Ik zit net ook de beelden van de oefenwedstrijd te kijken, maar ik mag toch hopen dat Marsman nu toch wordt vervangen door Stevens. Ook deze wedstrijd weer zo'n Lex Immers-actie. 29 juli 2014 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik mag toch hopen dat zelfs de technische staf inziet dat Stevens de betere keus is onder de lat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik las ook ergens dat schilder de vervanger wordt van gutierrez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Hm, vind ze niet zo. Doe mij maar ons schitterende rode shirtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2014 Aan de ene kant wel vet maar blauw al die jaren mooier gevonden. Twente heeft 2,5 miljoen over voor Sanjin Prcic aldus de Daily Mail Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Hoe zit het met Ziyech dan? Prcic is een speler voor dezelfde positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ziyech komt niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ziyech komt niet meer. Waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Geen idee misschien te duur? Ze hebben gekozen voor Kusk die dan op de vleugel gaat spelen en dan Promes als 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Geen idee misschien te duur? Ze hebben gekozen voor Kusk die dan op de vleugel gaat spelen en dan Promes als 10. Maar dat wil toch niet zeggen dat Ziyech niet komt? Kusk zou sowieso al komen, ook wanneer Ziyech zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Maar dat wil toch niet zeggen dat Ziyech niet komt? Kusk zou sowieso al komen, ook wanneer Ziyech zou komen. Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet. Zou mooi zijn, Brama een half seizoen de tijd om zich in de kijker te spelen en hij bewijst zijn cluppie toch nog even een dienst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Watn heerlijk shirtje is dat nieuwe uit tenue! Kijken of een aanschaf tot de mogelijkheden behoort, al helemaal als er een leuke speler in Enschede voetbalt (Brama :huhu) die dan mooi achterop kan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet. En hoe zit het met Tanda? Hij speelde vorig seizoen in de voorbereiding ook niet onverdienstelijk toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Watn heerlijk shirtje is dat nieuwe uit tenue! Kijken of een aanschaf tot de mogelijkheden behoort, al helemaal als er een leuke speler in Enschede voetbalt (Brama :huhu) die dan mooi achterop kan! Promessi, potentiele topper. [MENTION=9781]Jeffersonn[/MENTION]; klopt, ik vind het ook wel een leuke speler om te zien, maar komt voorlopig nog wel tekort voor Twente 1. Hoop dat hij dit seizoen stappen gaat maken in Jong FCT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Volgens Tubantia, die redeneert op basis van trainingen en oefenwedstrijden, krijgt Marsman de voorkeur boven Stevens en wordt Breukers dus rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Nog een jaar Marsman? Vind ik echt een zeer matige keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik vind dat ook echt een matige keeper ja, er werd toch gezegd dat die Sonny Stevens een groot talent was? Valt die gozer dan zo tegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Met Breukers het seizoen in als rechtsback en die grabbelaars als doelmannen? Dan gaan jullie zeker niet voor de titel... Munsterman zal wel weer instructies geven om in de vooronde van de Europa League uitgeschakeld te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten