Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Ik ben niet de enige, veel mensen langs de kant zaten te mopperen over Breukers

Dan is het hopen dat Lachman zich snel aanpast(hij zou aanpassingsproblemen hebben met het tempo), want anders speelt Martina centrum en Breukers rechtsback bij de eerste competitie wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Breukers :cab:

Dan wordt Breukers echt zo de achilleshiel van de ploeg. Ik zit net ook de beelden van de oefenwedstrijd te kijken, maar ik mag toch hopen dat Marsman nu toch wordt vervangen door Stevens. Ook deze wedstrijd weer zo'n Lex Immers-actie.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat wil toch niet zeggen dat Ziyech niet komt? Kusk zou sowieso al komen, ook wanneer Ziyech zou komen.

Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans is zeer groot dat er niemand meer bijkomt als er niemand vertrekt. Had graag nog wel een middenvelder erbij zien komen, want daar is de spoeling, zeker nu Pipe is uitgevallen voor hoogstwaarschijnlijk lange tijd, erg dun. Ebecilio, Pipe, Tapia, en mogelijk nog een Schilder/Andersen, zijn de enige spelers die op het middenveld kunnen spelen (buiten de 10 positie om). Tapia en Andersen zijn jong en hebben nog uberhaupt geen minuten in het eerste. Ebecilio ook nog maar 20 jaar, Pipe dus waarschijnlijk een tijd eruit en Schilder komt tekort voor het middenveld van Twente. Ik ga er overigens vanuit dat Brama nog een club vindt, maar op dit moment zou ik er absoluut tevreden mee zijn als hij dat niet doet.

Zou mooi zijn, Brama een half seizoen de tijd om zich in de kijker te spelen en hij bewijst zijn cluppie toch nog even een dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe zit het met Tanda? Hij speelde vorig seizoen in de voorbereiding ook niet onverdienstelijk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Watn heerlijk shirtje is dat nieuwe uit tenue! Kijken of een aanschaf tot de mogelijkheden behoort, al helemaal als er een leuke speler in Enschede voetbalt (Brama :huhu) die dan mooi achterop kan!

Promessi, potentiele topper.

[MENTION=9781]Jeffersonn[/MENTION]; klopt, ik vind het ook wel een leuke speler om te zien, maar komt voorlopig nog wel tekort voor Twente 1. Hoop dat hij dit seizoen stappen gaat maken in Jong FCT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites