Richarð. Geplaatst 9 april 2014 Auteur Share Geplaatst 9 april 2014 Josef Salvat, aanradertje voor de mensen die gaan. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Josef Salvat, aanradertje voor de mensen die gaan. ;) Wat is het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 x325yRxqSdY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 april 2014 Auteur Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) Een man met een geweldige stem. :< Mijn Coachella schema. :D 10 april 2014 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Zal denk ik wel de laatste stukjes van Arcade Fire en Muse meepakken, werd het nou ook overdags herhaald? Beetje mal om mijn wekker te zetten om naar een optreden van Foster the People in Amerika te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 april 2014 Auteur Share Geplaatst 10 april 2014 Deden ze de voorgaande jaren volgens mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Nieuw festival bij de Beekse Bergen: Itchy Feet Nederlandse African Burn http://itchy-feet.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Ofwel het Nederlandse Burning Man? ;c Ben eigenlijk benieuwd of dat echt gaat werken hier. Setting in Afrika of Nevada lijkt me beter. Maar misschien wel een mooi alternatief voor bijvoorbeeld [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Ait dope shit, werd hier vanmiddag al voor geinvite op fb. Op fietsafstand, leggooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Het idee spreekt me maximaal aan, zulke festivals lijken me te gek. Maar om het dan in Brabant, Nederland te doen. Mwa, mwa. Staat nog in de kinderschoentjes allemaal volgens mij. Maar zal er eens over nadenken, huhu. Ait dope shit, werd hier vanmiddag al voor geinvite op fb. Op fietsafstand, leggooo Oh? Link me de FB pagina even, kan em niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 https://www.facebook.com/events/698504993540529/?fref=ts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Ga je toevallig naar Woo hah! [MENTION=2336]Manager Mitchell[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Sowieso, maar wel werkende als stagehand waarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Ik hoop dat er iemand mee wil naar Woo Hah! hier. Wil daar wel echt graag naar toe. Volgende week Paaspop trouwens. Lekker zo'n festival in Schijndel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Het idee spreekt me maximaal aan, zulke festivals lijken me te gek. Maar om het dan in Brabant, Nederland te doen. Mwa, mwa. Staat nog in de kinderschoentjes allemaal volgens mij. Maar zal er eens over nadenken, huhu. Dit ja. Een van de aantrekkelijke dingen van bijvoorbeeld Burning Man vind ik de setting en het feit dat er mensen uit alle uithoeken van de wereld zijn. Dat ga je hier wel erg missen denk ik, zeker de eerste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Ik hoop dat er iemand mee wil naar Woo Hah! hier. Wil daar wel echt graag naar toe. Volgende week Paaspop trouwens. Lekker zo'n festival in Schijndel. Aait, daar ga ik ook heen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Wat paaspop? Lachen dan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Jaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Twee nieuwe namen voor BKS: I am oak en the haxan cloak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Yesss, tickets zijn gekocht. 24 mei naar onder andere Neutral Milk Hotel, The War on Drugs en Future Islands, en ja, nog een keer, Neutral Milk Hotel :< Even mentionen om jaloers te maken: [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Nice. Ik verwacht dan wel een uitgebreid verslag. ;) Ik heb zelf ook nog lang getwijfeld, zeker omdat het hier in Utrecht is, maar vind het toch iets te duur om kaartjes te halen en dan eigenlijk alleen voor NMH te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Ja, is ook zo. Maar zeker nu The War on Drugs ook een ontzettend goed album heeft vind ik het het toch wel waard. En houd wat geld over als het goed is deze zomer, dus daar neem ik vast een voorschot op :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Nice. Ik verwacht dan wel een uitgebreid verslag. ;) Ik heb zelf ook nog lang getwijfeld, zeker omdat het hier in Utrecht is, maar vind het toch iets te duur om kaartjes te halen en dan eigenlijk alleen voor NMH te komen. Vorig jaar had Le Guess Who May Day ook speciale tickets voor enkel Tivoli Oudegracht a 25 euro, zal volgende week wel bekend worden gemaakt of ze dat dit jaar weer gaan doen. Daarom heb ik mijn kaartje ook nog niet gekocht, nog even wachten op het tijdsschema volgende week. Werd laatst ook door een vriend gewezen op de vrijdag van het Dekmantel Festival in het Amsterdamse Bos, daar staan dus gewoon Jamie xx, Daphni, John Talabot en Nicolas Jaar. Is wat mij betreft de 42,50 voor een dagkaart meer dan waard en dan ben ik nog niet eens bekend met de 'echte' techo-namen die er staan zoals Karennn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2014 Auteur Share Geplaatst 22 april 2014 BKS Schematje. (d) Oranje is wat m'n neef graag wil zien en groen is mijn aanvulling. CHRVCHES/together PANGEA voorlopig enige overlapping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Samaris / Nils Frahm / Mogwai / Girl Band / September Girls / Slowdive / stukje Metronomy / The War on Drugs / stukje Chvrches / Franz Ferdinand / Factory Floor voor mij op de zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten