Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zal denk ik wel de laatste stukjes van Arcade Fire en Muse meepakken, werd het nou ook overdags herhaald? Beetje mal om mijn wekker te zetten om naar een optreden van Foster the People in Amerika te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee spreekt me maximaal aan, zulke festivals lijken me te gek. Maar om het dan in Brabant, Nederland te doen. Mwa, mwa. Staat nog in de kinderschoentjes allemaal volgens mij. Maar zal er eens over nadenken, huhu.

Ait dope shit, werd hier vanmiddag al voor geinvite op fb. Op fietsafstand, leggooo

Oh? Link me de FB pagina even, kan em niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee spreekt me maximaal aan, zulke festivals lijken me te gek. Maar om het dan in Brabant, Nederland te doen. Mwa, mwa. Staat nog in de kinderschoentjes allemaal volgens mij. Maar zal er eens over nadenken, huhu.

Dit ja. Een van de aantrekkelijke dingen van bijvoorbeeld Burning Man vind ik de setting en het feit dat er mensen uit alle uithoeken van de wereld zijn. Dat ga je hier wel erg missen denk ik, zeker de eerste jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yesss, tickets zijn gekocht. 24 mei naar onder andere Neutral Milk Hotel, The War on Drugs en Future Islands, en ja, nog een keer, Neutral Milk Hotel :<

Even mentionen om jaloers te maken: [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice. Ik verwacht dan wel een uitgebreid verslag. ;)

Ik heb zelf ook nog lang getwijfeld, zeker omdat het hier in Utrecht is, maar vind het toch iets te duur om kaartjes te halen en dan eigenlijk alleen voor NMH te komen.

Vorig jaar had Le Guess Who May Day ook speciale tickets voor enkel Tivoli Oudegracht a 25 euro, zal volgende week wel bekend worden gemaakt of ze dat dit jaar weer gaan doen. Daarom heb ik mijn kaartje ook nog niet gekocht, nog even wachten op het tijdsschema volgende week.

Werd laatst ook door een vriend gewezen op de vrijdag van het Dekmantel Festival in het Amsterdamse Bos, daar staan dus gewoon Jamie xx, Daphni, John Talabot en Nicolas Jaar. Is wat mij betreft de 42,50 voor een dagkaart meer dan waard en dan ben ik nog niet eens bekend met de 'echte' techo-namen die er staan zoals Karennn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites