007mark Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Lana del Rey er nog bijgekomen voor Sziget. Dit zijn dan de headliners :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 april 2018 Auteur Share Geplaatst 17 april 2018 Zo lekker altijd om die Coachella setjes te bekijken. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 april 2018 Share Geplaatst 24 april 2018 Weer nieuwe namen Lowlands. Is De La Soul. Al aardig hiphopprogramma met N.E.R.D. en Kendrick Lamar erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 april 2018 Share Geplaatst 25 april 2018 Echt een heel groot deel van de line-up is hip-hop dit jaar. Maar goed bij het laatste rijtje zaten wel mooie namen, zoals bijv DMA's en The Lemon Twigs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2018 Share Geplaatst 30 april 2018 Ik pak in augustus ook Mysteryland nog even mee. Toch mooie zomer tegemoet aangezien ik ook nog naar Concert at Sea en Sziget ga :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Dit weekend Amsterdam Open Air, nog meer mensen die daarheen gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 mei 2018 Share Geplaatst 29 mei 2018 Nee, kom The Crave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Ik ga voor het eerst sinds de oprichting van Best Kept Secret niet naar het festival :( Terwijl de line up gewoon wel weer goed is. Beetje herhaling met eerdere edities, maar niks wat storend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Ik ga voor het eerst wel, maar dan wel alleen de vrijdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2018 Hier wel voor de 6de keer aanwezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2018 Share Geplaatst 1 juni 2018 Wie gaat er naar Lowlands dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 Ik ga voor het eerst wel, maar dan wel alleen de vrijdag Grote AM toch? :) Veel plezier! Deerhunter vind ik echt een hele goede band. Hier wel voor de 6de keer aanwezig! Tof! Veel plezier! Mogwai en Slowdive waren een paar edities geleden respectievelijk keihard en buitenaards goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2018 Tof! Veel plezier! Mogwai en Slowdive waren een paar edities geleden respectievelijk keihard en buitenaards goed! Slowdive was ik vorige keer ook. Is me toen goed bevallen en staat dit jaar dus weer op de planning. Mogwai ga ik waarschijnlijk ook heen, staat niks tegenover. Wel op tijd weg voor LCD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 Zesde jaar op rij van de partij, uiteindelijk mijn dagkaart voor de vrijdag omgewisseld voor een weekendkaart. Vooral de zaterdag en de zondag vind ik erg goed, veel middelgrote bands die ik nog niet of graag weer eens wilde zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Wie gaat er naar Lowlands dan? Present Grote AM toch? :) Veel plezier! Deerhunter vind ik echt een hele goede band. Tof! Veel plezier! Mogwai en Slowdive waren een paar edities geleden respectievelijk keihard en buitenaards goed! AM is de voornaamste reden om te gaan ja, maar ben ook wel benieuwd naar aantal andere bandjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Hier lekker afgelopen weekend naar Rock am Ring geweest. Paar super toffe bands gezien, en vooral goed veel alternatieve shit (mensen + muziek). :D Babymetal was super tof om te zien @Yves . Wat een aparte shit is dat. Super toffe show though. Greta van Fleet was de opener. Dat vond ik zelf wel flink tegenvallen. Ze maken echt best leuke muziek, maar na 20 minuten kwam ik er toch wel achter dat echt alles hetzelfde klonk. Ook nauwelijks een spetterende show. Wat vond jij van ze in Nijmegen @bas2204 ? Verder, Seasick Steve was awesome, en bij de Bloody Beatroots nog lekker in de mosh pits kunnen beuken. Geweldige show maken die er ook steeds weer van. Muse was voor mij het absolute hoogtepunt, wat geven die gasten een show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 [quote name='Roprop']Hier lekker afgelopen weekend naar Rock am Ring geweest. Paar super toffe bands gezien, en vooral goed veel alternatieve shit (mensen + muziek). :D Babymetal was super tof om te zien @Yves . Wat een aparte shit is dat. Super toffe show though. Greta van Fleet was de opener. Dat vond ik zelf wel flink tegenvallen. Ze maken echt best leuke muziek, maar na 20 minuten kwam ik er toch wel achter dat echt alles hetzelfde klonk. Ook nauwelijks een spetterende show. Wat vond jij van ze in Nijmegen @bas2204 ? Verder, Seasick Steve was awesome, en bij de Bloody Beatroots nog lekker in de mosh pits kunnen beuken. Geweldige show maken die er ook steeds weer van. Muse was voor mij het absolute hoogtepunt, wat geven die gasten een show. [/QUOTE] Haha ja die Japanners, echt iets dat je eens moet gezien hebben. K3 op speed of zo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2018 AM is de voornaamste reden om te gaan ja, maar ben ook wel benieuwd naar aantal andere bandjes. The Districts, Future Islands, Tyler, the Creator en Deerhunter! (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 [quote name='Roprop']Hier lekker afgelopen weekend naar Rock am Ring geweest. Paar super toffe bands gezien, en vooral goed veel alternatieve shit (mensen + muziek). :D Babymetal was super tof om te zien @Yves . Wat een aparte shit is dat. Super toffe show though. Greta van Fleet was de opener. Dat vond ik zelf wel flink tegenvallen. Ze maken echt best leuke muziek, maar na 20 minuten kwam ik er toch wel achter dat echt alles hetzelfde klonk. Ook nauwelijks een spetterende show. Wat vond jij van ze in Nijmegen @bas2204 ? Verder, Seasick Steve was awesome, en bij de Bloody Beatroots nog lekker in de mosh pits kunnen beuken. Geweldige show maken die er ook steeds weer van. Muse was voor mij het absolute hoogtepunt, wat geven die gasten een show. [/QUOTE] Greta van Fleet in Nijmegen was wel erg goed, maar inderdaad geen echte show. Die jongens moeten live nog wel een paar dingen leren, maar muzikaal zit het toch wel goed in elkaar. Ben dan ook benieuwd naar het eerste echte complete album. Ze hebben zelf al gezegd dat ze dat dit jaar nog uit gaan brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Greta van Fleet in Nijmegen was wel erg goed, maar inderdaad geen echte show. Die jongens moeten live nog wel een paar dingen leren, maar muzikaal zit het toch wel goed in elkaar. Ben dan ook benieuwd naar het eerste echte complete album. Ze hebben zelf al gezegd dat ze dat dit jaar nog uit gaan brengen Hmm, ok dan. Ik vond dit nogal veel van hetzelfde. Het is gene slechte muziek hoor, maar ik was er na 30 minuten wel een beetje klaar mee. En dat terwijl ze me in het begin echt nog wel grepen. Tag me maar even als 't album uit is, die ga ik dan zeker even draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Present AM is de voornaamste reden om te gaan ja, maar ben ook wel benieuwd naar aantal andere bandjes. Ik heb die nieuwe plaat van Turner nu een paar keer gehoord en ben eigenlijk wel blij dat ik niet speciaal voor hun toch een dagkaart heb gekocht. Vind Helders altijd een drijvende kracht, vooral qua energie brengen in de nummers. Maar dat mis ik nu totaal. Heb meer het idee dat het een soloplaat van m is en dan vind ik Submarine toch echt 10x mooier qua stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Durf wel te zeggen dat de afgelopen editie van Best Kept Secret de beste tot nu toe was. Fantastisch shows gezien van Deerhunter en Slowdive die nu al allebei mijn optreden van het jaar kunnen zijn, met daaronder sterke optredens van onder meer LCD Soundsystem, Mogwai, Vince Staples en Spoon. Moet raar lopen als ik er volgend jaar niet weer bij ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2018 Best Kept Secret was weer super. Even een rijtje met wat ik gezien heb; Vrijdag: Mozes & the Firstborn Future Islands ...And You Will Know Us By the Trail of Dead Tyler, the Creator Deerhunter Arctic Monkeys Zaterdag: Johan Slowdive Mattiel Downtown Boys The National Zondag: Rostam Spoon Unknown Mortal Orchestra Preoccupations LCD Soundsystem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Wat vond je van Mozes & the Firstborn? Ik heb daar ook even gestaan maar vond het maar beetje eentonig gespeel. Weinig dynamiek in de nummers. Zijn toen maar naar The Districts gegaan, dat was veel toffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2018 Heb daar alleen de laatste twee nummers van gezien. Dat was prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten