Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik ga voor het eerst wel, maar dan wel alleen de vrijdag

Grote AM toch? :) Veel plezier! Deerhunter vind ik echt een hele goede band.

Hier wel voor de 6de keer aanwezig!

Tof! Veel plezier! Mogwai en Slowdive waren een paar edities geleden respectievelijk keihard en buitenaards goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof! Veel plezier! Mogwai en Slowdive waren een paar edities geleden respectievelijk keihard en buitenaards goed!

Slowdive was ik vorige keer ook. Is me toen goed bevallen en staat dit jaar dus weer op de planning. Mogwai ga ik waarschijnlijk ook heen, staat niks tegenover. Wel op tijd weg voor LCD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zesde jaar op rij van de partij, uiteindelijk mijn dagkaart voor de vrijdag omgewisseld voor een weekendkaart. Vooral de zaterdag en de zondag vind ik erg goed, veel middelgrote bands die ik nog niet of graag weer eens wilde zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie gaat er naar Lowlands dan?

Present

Grote AM toch? :) Veel plezier! Deerhunter vind ik echt een hele goede band.

AM is de voornaamste reden om te gaan ja, maar ben ook wel benieuwd naar aantal andere bandjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier lekker afgelopen weekend naar Rock am Ring geweest. Paar super toffe bands gezien, en vooral goed veel alternatieve shit (mensen + muziek). :D Babymetal was super tof om te zien @Yves . Wat een aparte shit is dat. Super toffe show though. ​​​​​​​Greta van Fleet was de opener. Dat vond ik zelf wel flink tegenvallen. Ze maken echt best leuke muziek, maar na 20 minuten kwam ik er toch wel achter dat echt alles hetzelfde klonk. Ook nauwelijks een spetterende show. Wat vond jij van ze in Nijmegen @bas2204 ? ​​​​​​​Verder, Seasick Steve was awesome, en bij de Bloody Beatroots nog lekker in de mosh pits kunnen beuken. Geweldige show maken die er ook steeds weer van. Muse was voor mij het absolute hoogtepunt, wat geven die gasten een show.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Roprop']Hier lekker afgelopen weekend naar Rock am Ring geweest. Paar super toffe bands gezien, en vooral goed veel alternatieve shit (mensen + muziek). :D Babymetal was super tof om te zien @Yves . Wat een aparte shit is dat. Super toffe show though. ​​​​​​​Greta van Fleet was de opener. Dat vond ik zelf wel flink tegenvallen. Ze maken echt best leuke muziek, maar na 20 minuten kwam ik er toch wel achter dat echt alles hetzelfde klonk. Ook nauwelijks een spetterende show. Wat vond jij van ze in Nijmegen @bas2204 ? ​​​​​​​Verder, Seasick Steve was awesome, en bij de Bloody Beatroots nog lekker in de mosh pits kunnen beuken. Geweldige show maken die er ook steeds weer van. Muse was voor mij het absolute hoogtepunt, wat geven die gasten een show. [/QUOTE] Haha ja die Japanners, echt iets dat je eens moet gezien hebben. K3 op speed of zo :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Roprop']Hier lekker afgelopen weekend naar Rock am Ring geweest. Paar super toffe bands gezien, en vooral goed veel alternatieve shit (mensen + muziek). :D Babymetal was super tof om te zien @Yves . Wat een aparte shit is dat. Super toffe show though. ​​​​​​​Greta van Fleet was de opener. Dat vond ik zelf wel flink tegenvallen. Ze maken echt best leuke muziek, maar na 20 minuten kwam ik er toch wel achter dat echt alles hetzelfde klonk. Ook nauwelijks een spetterende show. Wat vond jij van ze in Nijmegen @bas2204 ? ​​​​​​​Verder, Seasick Steve was awesome, en bij de Bloody Beatroots nog lekker in de mosh pits kunnen beuken. Geweldige show maken die er ook steeds weer van. Muse was voor mij het absolute hoogtepunt, wat geven die gasten een show. [/QUOTE] Greta van Fleet in Nijmegen was wel erg goed, maar inderdaad geen echte show. Die jongens moeten live nog wel een paar dingen leren, maar muzikaal zit het toch wel goed in elkaar. Ben dan ook benieuwd naar het eerste echte complete album. Ze hebben zelf al gezegd dat ze dat dit jaar nog uit gaan brengen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Greta van Fleet in Nijmegen was wel erg goed, maar inderdaad geen echte show. Die jongens moeten live nog wel een paar dingen leren, maar muzikaal zit het toch wel goed in elkaar. Ben dan ook benieuwd naar het eerste echte complete album. Ze hebben zelf al gezegd dat ze dat dit jaar nog uit gaan brengen

Hmm, ok dan. Ik vond dit nogal veel van hetzelfde. Het is gene slechte muziek hoor, maar ik was er na 30 minuten wel een beetje klaar mee. En dat terwijl ze me in het begin echt nog wel grepen. Tag me maar even als 't album uit is, die ga ik dan zeker even draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Present

AM is de voornaamste reden om te gaan ja, maar ben ook wel benieuwd naar aantal andere bandjes.

Ik heb die nieuwe plaat van Turner nu een paar keer gehoord en ben eigenlijk wel blij dat ik niet speciaal voor hun toch een dagkaart heb gekocht. Vind Helders altijd een drijvende kracht, vooral qua energie brengen in de nummers. Maar dat mis ik nu totaal. Heb meer het idee dat het een soloplaat van m is en dan vind ik Submarine toch echt 10x mooier qua stijl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Durf wel te zeggen dat de afgelopen editie van Best Kept Secret de beste tot nu toe was. Fantastisch shows gezien van Deerhunter en Slowdive die nu al allebei mijn optreden van het jaar kunnen zijn, met daaronder sterke optredens van onder meer LCD Soundsystem, Mogwai, Vince Staples en Spoon. Moet raar lopen als ik er volgend jaar niet weer bij ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best Kept Secret was weer super. Even een rijtje met wat ik gezien heb;

Vrijdag:

Mozes & the Firstborn

Future Islands

...And You Will Know Us By the Trail of Dead

Tyler, the Creator

Deerhunter

Arctic Monkeys

Zaterdag:

Johan