Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ja, ik ga alvast naar Dour en mogelijk nog Reggae Geel.

Morgen festival in Kortrijk gratis. Zowel morgen als overmorgen, beetje onbekende drum & bass, en zondag dub. Maar toch een bekende artiest

https://www.youtube.com/watch?v=elNNUFM_rD0

_O_

Ga met 1 maat en zondag diezelfde maat en nog een meisje. Ben niet echt een feester, dus we zien wel, wil gewoon beetje chillen en voor die gast gratis te zien dichtbij, kan ik het niet laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig.

Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus.

Ja Muse is de matige en Disclosure geweldige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken.

Jup. Ik ga drie dagen. Ach, ik vermaak mij toch wel en Paul McCartney wil ook graag zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig.

Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus.

Twee geweldig en één zeer matig, inderdaad. In die volgorde. Disclosure, bah.

Ik ga de zondag. Puur en alleen voor Paul McCartney. Moét ik gezien hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites