Richarð. Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 Blokkenschema van BKS staat sinds vandaag online, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Primavera is trouwens een aanrader. Vorig jaar geweest en heel vet! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 https://www.facebook.com/events/625510884268515/ [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Jij wou Worakls nog wel eens zien toch? verwacht wel dat hij hier komt. ;) Ik ben wel erg benieuwd naar de line-up. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Zojuist kaarten besteld voor The Flying Dutch: Swedish Edition. Laatste show van Avicii in Nederland, dus dat weiger ik te missen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik ben wel erg benieuwd naar de line-up. (d) Al gezien? Ze durven wel hoor met Ten Walls..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2016 Al gezien? Ze durven wel hoor met Ten Walls..... http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/mei/Pleinvrees-boekt-Ten-Walls.html Interessant stukje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Al gezien? Ze durven wel hoor met Ten Walls..... Ja, maar hun uitleg was goed. Zieke line-up trouwens. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Ja, maar hun uitleg was goed. Zieke line-up trouwens. _O_ Vond die uitleg nog wel meevallen, maarja idc aan de mannen van Hungry Music heb ik genoeg. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ja daar ga ik voornamelijk ook voor. (d) En Gui Boratto en Fritz Kalkbrenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ja, ik ga alvast naar Dour en mogelijk nog Reggae Geel. Morgen festival in Kortrijk gratis. Zowel morgen als overmorgen, beetje onbekende drum & bass, en zondag dub. Maar toch een bekende artiest https://www.youtube.com/watch?v=elNNUFM_rD0 _O_ Ga met 1 maat en zondag diezelfde maat en nog een meisje. Ben niet echt een feester, dus we zien wel, wil gewoon beetje chillen en voor die gast gratis te zien dichtbij, kan ik het niet laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ja daar ga ik voornamelijk ook voor. (d) En Gui Boratto en Fritz Kalkbrenner. Ook fijne namen ja. Sowieso een erg fijn feestje altijd dat pleinvrees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 7th Sunday was weer lekker hoor, heel de dag in die hard nature tent gestaan. Frequencerz en Gunz for Hire _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 (bewerkt) Laat maand juni maar komen!! 17/18/19 juni Best Kept Secret en 24/25/26 Juni DTRH waarvoor ik net me kaartje heb gekocht:banana::dance: 19 mei 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Laat maand juni maar komen!! 17/18/19 mei Best Kept Secret en 24/25/26 Juni DTRH waarvoor ik net me kaartje heb gekocht:banana::dance: Ik wist niet dat BKS vandaag al was ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Ik wist niet dat BKS vandaag al was ;c Droogkloot hahaha. Ga je ook? Ga beide 3 dagen alleen, alleen bij BKS komt op vrijdag kennis van me..Ze wil alleen heel graag Beck zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 Nope, heb geen festivalkaartjes deze zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Mysteryland :r boycotten hoor. Afrojack komt daar met een technoset. Manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Nieuwe danceacts voor Lowlands bekend. Die Antwoord ook zichzelf bevestigd, was vorig keer wel een geinig feestje. Goed kan je het niet echt noemen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig. Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig. Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus. Ja Muse is de matige en Disclosure geweldige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken. Jup. Ik ga drie dagen. Ach, ik vermaak mij toch wel en Paul McCartney wil ook graag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2016 Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig. Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus. Twee geweldig en één zeer matig, inderdaad. In die volgorde. Disclosure, bah. Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken. Ik ga de zondag. Puur en alleen voor Paul McCartney. Moét ik gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Zaterdag naar Flying Dutch geweest, Armin van Buuren. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Ja Muse is de matige en Disclosure geweldige Gaat niet puur om de namen, maar ook om het feit dat Disclosure voor de 5e keer in 6 jaar komt ofzoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 Gisteren naar Intents Festival geweest, wat een heerlijk feestje was dat zeg! Prima weer met een behoorlijke line-up. (d) Grootste verassing; Mark with a K, was echt sick. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten