Niels Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Sla dit jaar BKS over denk ik. Leuk dat Alt-j weer komt en Mr Greenwood, maar het is al met al toch een behoorlijk duur weekend. Weet niet of ik de namen wel goed genoeg vind daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Gillen. Lowlands met een Pinkpop lineup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Sla dit jaar BKS over denk ik. Leuk dat Alt-j weer komt en Mr Greenwood, maar het is al met al toch een behoorlijk duur weekend. Weet niet of ik de namen wel goed genoeg vind daarvoor. Zo'n vrijdag met The Libertines, The Jesus and Mary Chain, The Tallest Man on Earth, Chet Faker, Earl Sweatshirt, Binkbeats vind ik nog wel 70 euro waard, verder weet ik het ook niet zo nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Ik was vroeger echt fan van The Libertines, maar volgens mij is het nu een teleurstellend zooitje geworden. Sowieso heeft Pete me te vaak teleurgesteld :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 The Libertines afgelopen najaar in de HMH gezien, muzikaal een rommeltje maar de nummers blijven ontzettend sterk en met veel Britten in de zaal was de sfeer echt gaaf. Wist al wel dat de spoeling qua headliners erg dun is dit jaar, maar zie nu al genoeg namen die het voor mij de moeite waard maken om een kaartje te kopen. Ontzettend blij met the Jesus and Mary Chain en Death Cab for Cutie en het optreden van Jonny Greenwood klinkt ook ontzettend interessant. Weten ook dit jaar wederom heel veel goede kleine namen te boeken, dat is toch wel echt de kracht van BKS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2015 Libertines, Tallest Man on Earth, Vaccines, First Aid Kit, alt-J, METZ, Bass Drum of Death, Gengahr, Of Monster and Men, Noel Gallagher :< Jesus and Mary Chain maar eens checken binnenkort, hoor ik veel goeds over. Death Cab for Cutie is ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Down the Rabbit Hole heeft wel weer een hele vette line-up dit jaar. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Bks is de line up waar ik tot nu toe het meest mee heb. Helaas valt dat altijd in de tentamenperiode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Ik ook, ofja Outlook maar das in Kroatië ofzo, is me te ver, vanavond 1e 40 namen van DOUREUHH. BKS heeft toch wel paar vette namen, maar bij die meeste bandjes heb ik altijd zoiets van lache om te zien, maar vind het niet bijzonder en ga daar absoluut niet speciaal geld voor betalen. Wel Yung Lean, Earl, Chet Faker en badbadnotgood wat ik wel interessant vind. En op fietsafstand mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Dubbelpost waardig dit: Hiervan vind ik dus echt bijna alles vet he, en dan zijn dit de 1e 40 namen :< :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Ken lang niet alles, maar wat ik wel kan is echt heel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Zou Yung Lean wel in zn gezicht willen spugen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Jaha :< Nu al beter dan de hele affiche van vorig jaar. Sterk aan het overwegen om weer eens te gaan Douren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Zou Yung Lean wel in zn gezicht willen spugen. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2015 Goh, wat een drama ineens bij BKS Bungalow bestellen. Vage wachtrij. Zaten met 5 man klaar. Uiteindelijk ik en nog iemand erdoor. Dus 2 van de 3 huisjes binnen. Wij nog een keer proberen, komen we er meteen doorheen. Dus weer een bungalow erbij geboekt. 3/3. Hoppa! :< [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Nice. Ik heb kaartjes voor Lowlands. Gaan al met 12 man dus wordt weer gezellig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2015 Zag heel veel verbaasde mensen op twitter. Waren verrast dat ze maar 2 minuten in de wachtrij stonden en er zo snel doorheen waren. Geeft wel aan dat Lowlands minder populair wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Ben er dit jaar weer het hele weekend bij, zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Zag heel veel verbaasde mensen op twitter. Waren verrast dat ze maar 2 minuten in de wachtrij stonden en er zo snel doorheen waren. Geeft wel aan dat Lowlands minder populair wordt. Klopt, ik was er ook zo doorheen. Vind ik ook helemaal niet erg dat het minder populair wordt als ze zelf maar geen gekke dingen gaan doen en de sfeer gewoon behouden blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hier ook kaarten, gaan sowieso met 3 man. Maar weer een plekje zoeken ergens op campings 1-3. Maakt mij ook niet uit dat het minder populair wordt oid. Uiteindelijk worden toch wel alle kaarten verkocht en de sfeer zal toch geweldig zijn. Afgelopen jaar was het weer niet eens geweldig, niet echt grote namen, maar toch onvergetelijk. Denk dat Lowlands wel de beste sfeer met zich meebrengt. Denk dat het ook goed is dat er niet alleen maar grote namen komen, maar het zien/ontdekken van talent en verrassende goede optredens bijdraagt aan de goede sfeer. Vorig jaar met name genoten van Typhoon en Royal Blood. Heb ook gemerkt dat het kijken naar singer/songwriters mij niet zo trekt op een festival, zorgt met name voor inkakkertjes. Met Passenger, Ben Howard en Jose Gonzales nu al 3 redelijke namen in die categorie, hoeven dan niet al te veel bij te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 José Gonzalez vind ik wel echt een hele fijne artiest persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Heb Heartbeats grijs gedraaid. Verder ken ik hem eigenlijk niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Stay Alive en Every Age vind ik ook fijne nummers van 'm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Zojuist 2 kaarten gewonnen voor Lowlands hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Tickets Graspop ook binnen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten