Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Sla dit jaar BKS over denk ik. Leuk dat Alt-j weer komt en Mr Greenwood, maar het is al met al toch een behoorlijk duur weekend. Weet niet of ik de namen wel goed genoeg vind daarvoor.

Zo'n vrijdag met The Libertines, The Jesus and Mary Chain, The Tallest Man on Earth, Chet Faker, Earl Sweatshirt, Binkbeats vind ik nog wel 70 euro waard, verder weet ik het ook niet zo nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Libertines afgelopen najaar in de HMH gezien, muzikaal een rommeltje maar de nummers blijven ontzettend sterk en met veel Britten in de zaal was de sfeer echt gaaf. Wist al wel dat de spoeling qua headliners erg dun is dit jaar, maar zie nu al genoeg namen die het voor mij de moeite waard maken om een kaartje te kopen. Ontzettend blij met the Jesus and Mary Chain en Death Cab for Cutie en het optreden van Jonny Greenwood klinkt ook ontzettend interessant. Weten ook dit jaar wederom heel veel goede kleine namen te boeken, dat is toch wel echt de kracht van BKS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook, ofja Outlook maar das in Kroatië ofzo, is me te ver, vanavond 1e 40 namen van DOUREUHH. BKS heeft toch wel paar vette namen, maar bij die meeste bandjes heb ik altijd zoiets van lache om te zien, maar vind het niet bijzonder en ga daar absoluut niet speciaal geld voor betalen. Wel Yung Lean, Earl, Chet Faker en badbadnotgood wat ik wel interessant vind. En op fietsafstand mja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, wat een drama ineens bij BKS Bungalow bestellen. Vage wachtrij. Zaten met 5 man klaar. Uiteindelijk ik en nog iemand erdoor. Dus 2 van de 3 huisjes binnen. Wij nog een keer proberen, komen we er meteen doorheen. Dus weer een bungalow erbij geboekt. 3/3. Hoppa! :< [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag heel veel verbaasde mensen op twitter. Waren verrast dat ze maar 2 minuten in de wachtrij stonden en er zo snel doorheen waren. Geeft wel aan dat Lowlands minder populair wordt.

Klopt, ik was er ook zo doorheen. Vind ik ook helemaal niet erg dat het minder populair wordt als ze zelf maar geen gekke dingen gaan doen en de sfeer gewoon behouden blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook kaarten, gaan sowieso met 3 man. Maar weer een plekje zoeken ergens op campings 1-3.

Maakt mij ook niet uit dat het minder populair wordt oid. Uiteindelijk worden toch wel alle kaarten verkocht en de sfeer zal toch geweldig zijn. Afgelopen jaar was het weer niet eens geweldig, niet echt grote namen, maar toch onvergetelijk. Denk dat Lowlands wel de beste sfeer met zich meebrengt. Denk dat het ook goed is dat er niet alleen maar grote namen komen, maar het zien/ontdekken van talent en verrassende goede optredens bijdraagt aan de goede sfeer. Vorig jaar met name genoten van Typhoon en Royal Blood.

Heb ook gemerkt dat het kijken naar singer/songwriters mij niet zo trekt op een festival, zorgt met name voor inkakkertjes. Met Passenger, Ben Howard en Jose Gonzales nu al 3 redelijke namen in die categorie, hoeven dan niet al te veel bij te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites