Dansmeister Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Rachel McAdams, ik mag hopen dat dat een hele flauwe grap is Barbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Colin Farrell!? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Barbaar. Ga toch weg, een grauwe donkere serie als True Detective met een huppelkutje als McAdams in de hoofdrol :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) Farrell vind ik wel een toffe keus. :) Laat hem maar lekker de zeikerd van het duo zijn zoals in In Bruges. Edit: Vince Vaughn schijnt de tweede te zijn. :cab: 23 september 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Vince Vaughn ook bevestigd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Colin Farrell en Vince Vaughn :r:r:r Moet trouwens het eerste seizoen nog afkijken. Eerste aflevering was erg sterk, maar ben op de een of andere manier vergeten om het seizoen af te kijken ;c Als ik wat meer tijd heb sowieso eens doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Vince Vaughn is wel een baasje hoor, ik laat me verrassen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Colin Farrell is wel een toffe keuze, maar Vaughn vind ik echt een nonacteur. McAdams vind ik ook een vreemde keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 vince vaughn ook bevestigd :cab: noooooooooooooooooooooooooooooooo :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Mijn interesse voor het nieuwe seizoen begint steeds minder te worden, hopelijk weet HBO nog positief te verrassen met de vrouwelijke detective. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Aparte keuze voor een rol als dit. We zijn natuurlijk ook verschrikkelijk verwend afgelopen seizoen met Woody en Matthew en meteen daarna kwamen namen als Brad Pitt naar boven als mogelijke acteurs. Om dan zo af te zakken is wel een beetje zonde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Niks mis met Colin Farrell en Rachel McAdams (zeker als ze nu eens uit de kleren gaat :< ) maar Vince Vaughn is best wel een joke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Ah kom op, twee jaar geleden trokken we nog dezelfde gezichten bij het horen van de naam van McConaughey. Ik heb wel vertrouwen in HBO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 True, ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Vince Vaughn moest ik googlen.. en toen nog zei het me niks :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Vince Vaughn moest ik googlen.. en toen nog zei het me niks :cab: Nooit gezien die film? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groffegerda Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Vaughn :-D :-D Dat ga je toch niet menen dat die komiek een hoofdrol inneemt in een serie als true detective.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Vaughn :-D :-D Dat ga je toch niet menen dat die komiek een hoofdrol inneemt in een serie als true detective.. Woody Harrelson is ook heellang een komiek geweest en nog steeds is het merendeel van zijn films/series komedie. Dus wat is je punt ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groffegerda Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Woody Harrelson is ook heellang een komiek geweest en nog steeds is het merendeel van zijn films/series komedie. Dus wat is je punt ;)? Vind de uitstraling die Woody heeft voor een serie als true detective 100x beter passen als de wattige, onserieuze uitstraling die Vaughn heeft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Vind de uitstraling die Woody heeft voor een serie als true detective 100x beter passen als de wattige, onserieuze uitstraling die Vaughn heeft ;) Maar dat zegt niks. Er is voorlopig voor zover ik weet nog geen enkele trailer of beeld materiaal beschikbaar van Vince Vaughn in die serie, laat staan een hele episode. Dus laten we maar eerst de eerste episode afwachten voor we hem afschieten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groffegerda Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Maar dat zegt niks. Er is voorlopig voor zover ik weet nog geen enkele trailer of beeld materiaal beschikbaar van Vince Vaughn in die serie, laat staan een hele episode. Dus laten we maar eerst de eerste episode afwachten voor we hem afschieten ;) Ik hoop oprecht dat je gelijk heb, zo'n fantastisch eerste seizoen heeft recht op een net zon fantastisch 2e seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ik denk juist dat we allemaal positief verrast zullen zijn door de keuzes. Ik verwacht namelijk niet een typecasting waarin we Vaughn als grappige agent met een zielig verleden gaan zien, of Farrel als donkere detective die schijt heeft aan de regels. Moet wel complimenten geven voor de casting van Vaughn, niet op basis van films in het verleden, maar zijn uitstraling kan je denk ik wel heel ver brengen in True Detective. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Normaal koop ik nooit series op dvd zonder op z'n minst een paar afleveringen gezien te hebben, maar dit kan gewoon niet tegenvallen. Straks of morgen eens mee beginnen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Binnenkort weer eens opnieuw kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Haha, net de eerste episode gezien. Dit ligt zo belachelijk goed in mijn straatje. Oi, oi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten