Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

True Detective

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vaughn :-D :-D Dat ga je toch niet menen dat die komiek een hoofdrol inneemt in een serie als true detective..

Woody Harrelson is ook heellang een komiek geweest en nog steeds is het merendeel van zijn films/series komedie. Dus wat is je punt ;)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woody Harrelson is ook heellang een komiek geweest en nog steeds is het merendeel van zijn films/series komedie. Dus wat is je punt ;)?

Vind de uitstraling die Woody heeft voor een serie als true detective 100x beter passen als de wattige, onserieuze uitstraling die Vaughn heeft ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind de uitstraling die Woody heeft voor een serie als true detective 100x beter passen als de wattige, onserieuze uitstraling die Vaughn heeft ;)

Maar dat zegt niks. Er is voorlopig voor zover ik weet nog geen enkele trailer of beeld materiaal beschikbaar van Vince Vaughn in die serie, laat staan een hele episode. Dus laten we maar eerst de eerste episode afwachten voor we hem afschieten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat zegt niks. Er is voorlopig voor zover ik weet nog geen enkele trailer of beeld materiaal beschikbaar van Vince Vaughn in die serie, laat staan een hele episode. Dus laten we maar eerst de eerste episode afwachten voor we hem afschieten ;)

Ik hoop oprecht dat je gelijk heb, zo'n fantastisch eerste seizoen heeft recht op een net zon fantastisch 2e seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk juist dat we allemaal positief verrast zullen zijn door de keuzes. Ik verwacht namelijk niet een typecasting waarin we Vaughn als grappige agent met een zielig verleden gaan zien, of Farrel als donkere detective die schijt heeft aan de regels. Moet wel complimenten geven voor de casting van Vaughn, niet op basis van films in het verleden, maar zijn uitstraling kan je denk ik wel heel ver brengen in True Detective.

Link naar opmerking
Deel via andere websites