Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

True Detective

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=s7]Papania en Gillbough vroegen dus de lawn mower de weg naar de oude kerk terwijl hij lijkt op de man met alle littekens in zijn gezicht. En toen moest ik denken aan een quote van Rust. Ik weet hem niet exact meer, maar de boodschap was dat je zo blind kan zoeken naar hints om je heen, dat je de waarheid onder je neus niet ziet. Het zou overigens wel een anti climax zijn, maar tis een kleine theorie. Het lijkt duidelijk dat hij de moordenaar is, maar het zou wel een anti climax zijn.

bewerkt door Maldini
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s7]Papania en Gillbough vroegen dus de lawn mower de weg naar de oude kerk terwijl hij lijkt op de man met alle littekens in zijn gezicht. En toen moest ik denken aan een quote van Rust. Ik weet hem niet exact meer, maar de boodschap was dat je zo blind kan zoeken naar hints om je heen, dat je de waarheid onder je neus niet ziet. Het zou overigens wel een anti climax zijn, maar tis een kleine theorie. Het lijkt duidelijk dat hij de moordenaar is, maar het zou wel een anti climax zijn.

[spoiler=.] anti climax? Hoezo? Je hoopte dat het de zus van Maggie zou zijn? Prima zo hoor. Prima. Het is overigens niet alléén hij lijkt me, gewoon (zoals Rust al die jaren zei) een hele coverup van de Ledoux/Tuttle families.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.] anti climax? Hoezo? Je hoopte dat het de zus van Maggie zou zijn? Prima zo hoor. Prima. Het is overigens niet alléén hij lijkt me, gewoon (zoals Rust al die jaren zei) een hele coverup van de Ledoux/Tuttle families.

[spoiler=s7]Ja, want kijkend naar de constante plot twist hoopte ik misschien wel op een mind blowing twist, maar misschien gaat het volgende week wel over de belangrijke mensen boven 'The Yellow King' die liever niet weten dat hij leeft. Dat zei toen die gevangene die later in diezelfde aflevering dood was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= ]ik las ook ergens een theorie dat de vader van maggie erbij betrokken is, dat die dochter daar een video tape gevonden heeft en die chit gezien heeft en daarom toen met die poppen zo aan t spelen was enzo, en die tekeningen had gemaakt.

Toen was ze nog te jong om door te hebben wat t was, en nu ze ouder is durft/wil ze niets (te) zeggen omdat 1. haar opa een slecht persoon is en 2. ze een hekel aan haar vader heeft

vond ik wel legit over komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan echt niet geloven dat we nog maar amper 1 uurtje te gaan hebben en het dan is afgelopen.. Ep 7 net gekeken en het voelde aan alsof ik nog maar 10 minuten zat te kijken toen het opeens gedaan was :/

[spoiler=ep7]ik weet eigenlijk totaal niet wat te verwachten van de season finale.. er zijn zoveel dingen die nog spelen dat het bijna onmogelijk lijkt dat alles in 1 uurtje zal kunnen worden afgerond.. ALS het al afgerond wordt, that is.. ik zit ook een beetje met een idee in m'n gedachten (mede door een scene uit de ep van vandaag, waar Marty afscheid lijkt te nemen van z'n (ex)vrouw dat Marty en Rust misschien helemaal niks gaan kunnen oplossen en het uiteindelijk met hun leven gaan bekopen, deze hele zoektocht..

Maarja er zijn zoveel dingen, ook weer die oude vrouw die over Carcosa begint, wtf? Die creepy foto's, die video en de link naar de tekeningen/speelgoed van Marty's dochter etc etc

Ik vraag me ook af of die laatste scene nog een diepere bedoeling had.. om net die kerel met al z'n littekens nota bene op een kerkhof te zien, met achter hem allemaal witte kistjes (die vaak gebruikt worden voor kinderen)

Kan iig niet wachten tot volgende week weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met Simon, ben heel benieuwd hoe en of ze dit netjes gaan afronden. Aan de andere kant denk ik dat we de serie met z'n allen een stuk ingewikkelder hebben gemaakt dan hij in werkelijkheid is en dat een teleurstellende laatste aflevering op de loer ligt.

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan echt niet geloven dat we nog maar amper 1 uurtje te gaan hebben en het dan is afgelopen.. Ep 7 net gekeken en het voelde aan alsof ik nog maar 10 minuten zat te kijken toen het opeens gedaan was :/

Echt precies dit gevoel. Ik zag [tekst]die littekens[/tekst] en ik dacht, goh, dat zou een mooi eindshot zijn maar gelukkig heb ik nog minstens een half uur. Was het afgelopen :cab: Damn, en dan opnieuw zo'n heerlijke countrysong aan het einde, die mensen achter de soundtrack zijn echt pure geniën.

3Rdm8LItAHs

T-Bone Burnett (Y)

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt precies dit gevoel. Ik zag [tekst]die littekens[/tekst] en ik dacht, goh, dat zou een mooi eindshot zijn maar gelukkig heb ik nog minstens een half uur. Was het afgelopen

[spoiler=.]Das een beetje het gevaar geworden (ook voor de season finale) dat je dankzij de eerdere afleveringen nu net verwacht dat er in een ep zoveel gaat gebeuren imo

Ep 7 was idd heel snel gedaan, omdat je misschien ook verwachtte dat er meer onthuld zou worden dan dat nu het geval was (dat had ik althans) ;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Kyrill]Juist wel. Zal vast ook wel misbruikt zijn in z'n jeugd. Tel dat op bij de 'druk' vanuit z'n familie en die organisaties en z'n ogenschijnlijke lage IQ, en je hebt hem. Je moet hem ook niet zien als de enige dader he. Beide families zijn gewoon diep in die shit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond afleveringen 5,6 en 7 gezien. Da fuq, wat een heerlijke serie zeg. Al moet ik wel zeggen dat ik echt geen idee heb wie het gedaan heeft :cab: De overgang van het verleden naar het nu, is briljant gemaakt. Zeer benieuwd na de laatste aflevering, ik kan eigenlijk niet wachten. Beide heren zijn echt heerlijke karakters!

Better get those jumer cables ready. The motherfucker's lying.

:D

Haha prachtige zin :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een briljante serie zeg. Afgelopen twee dagen zes episodes gezien, zat er na de eerste twee afleveringen nog niet helemaal in maar dat is compleet goed gemaakt vanaf episode 4_O_. Erg leuk ook om op verschillende fora en websites achtergrondinformatie te lezen/bekijken wat me in eerste instantie niet was opgevallen. Acteerwerk van Harrelson en McConaughey ligt ook echt abnormaal hoog zeg, denk niet dat ik veel andere series en films heb gezien waar het acteerwerk zo van het scherm spat als hier.

Nu aflevering zeven in de download en weer een uur genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites