Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Al denk ik dat de rechtervleugel over 4 jaar misschien wel eens door deze helden bemand gaat worden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Al denk ik dat de rechtervleugel over 4 jaar misschien wel eens door deze helden bemand gaat worden: Ik hoop dat je een grapje maakt :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik hoop dat je een grapje maakt :-D :-D Als Van Aanholt en Propper het Nederlands elftal halen, moeten deze 2 het zeker halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 4 jaar terug had Pino ook gelijk over Blind. En ach waarom ook niet er zitten altijd verassingen in. Op dit moment het meest logisch maar over vier jaar waarschijnlijk compleet achterlijk. Cillessen Leerdam - Veltman - Denswil (Ajax bril ftw, kan ook feyenoord of psv zijn) - Blind / Van Aanholt Strootman - Van Ginkel Vilhena Narsingh - Van Persie (De Jong) - Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Als Van Aanholt en Propper het Nederlands elftal halen, moeten deze 2 het zeker halen. Dan volg jij blijkbaar geen wedstrijden van Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Dan volg jij blijkbaar geen wedstrijden van Vitesse. Jawel, maar zonder zwart gele Vitesse bril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Jawel, maar zonder zwart gele Vitesse bril. Al denk ik dat de rechtervleugel over 4 jaar misschien wel eens door deze helden bemand gaat worden: Ook al betwijfel ik of je serieus bent, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ook al betwijfel ik of je serieus bent, maar goed. Tuurlijk ben ik niet serieus. Leek me toch wel heel erg logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Je weet het bij jou nooit, jij post wel meer onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Cillessen vdWiel - vDijk - Densswil - Aanholt Fer - Strootman Wijnaldum - Maher - vGinkel Depay De CAM's zijn allemaal in het 'midden'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Cillessen vdWiel - vDijk - Denswil - Blind Strootman Fer - Maher Narsingh - L. De Jong - Depay Verder jongens als Bazoer, Veltman, Van Aanholt, Rekik etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Oh ja, zwaar terecht (d). Waarschijnlijk komen ze nu direct aan met twee talenten uit de C'tjes die zéker het Nederlands elftal snel zullen gaan halen. Slabbekoorn en Idrissi. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Cillessen Van der Wiel - Veltman - Rekik - Blind Fer - Maher - Strootman Narsingh - Zivkovic - Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Krul Wiel/LilWayne-De Vrij-Rekik-Wijnaldum Ebecilio - Clasie - Maher Boetius - Van Persie - Depay :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Cillessen Van der Wiel - Veltman -Rekik - Willems Maher - Blind - Strootman John - Van Persie - Depay Krul, De Vrij, Janmaat, Denswil, Fer, Vilhena, Boetiüs, Castaignos, Zoet, Van Ginkel. Verder zal ik nog wel wat zijn vergeten, maar dit lijken me wel vaste namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ohja, Ola John. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik zal ook maar even mijn licht er op laten schijnen. Goh ... eens zien .. Zoet - Janmaat - Bruma - De Vrij - Willems - Strootman - Vilehna - Slabbekoorn - Boëtius - Locadia - Depay Bank: Mulder, Clasie, BMI, Kongolo, Narsingh, Van der Moot, Paal Idrissi, Rekik, Maher Ja, zoiets zal het idd wel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Slabbekoorn heeft toch nog nooit voor het eerste van Feyenoord gespeeld? En het lijkt me niet dat er hier gekeken wordt naar het beloftenelftal van Feyenoord. :r Apart dat sommige hem kiezen. Of jullie hebben hem een paar keer in actie gezien dan heb ik niks gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 2018 he... Als je bijvoorbeeld op FR12.nl kijkt na een speelronde van de jeugd heeft hij er zo ongeveer iedere week wel weer één of twee gemaakt. Heeft ook al een profcontract getekend en traint als 16-jarige regelmatig mee met de A-junioren. Fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ja, natuurlijk. Maar hoe kan je nou iemand erin zetten die je nog nooit gezien heb. Dan kan je gewoon willekeurig een speler noemen die nu ergens in de B1 voetbalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Nou, gewoon omdat het kan. Is een fantastische speler man! Die gaat het sowieso halen! Bovendien, als we al die potentiële plekken maar opvullen met jonge spelers van PSV en Feyenoord hoeven we tenminste geen 'Joden' op te stellen in Oranje en dat is het belangrijkste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Nou, het liefst zou ik ook de PSV'ers tot een minimum beperken. Wellicht komt Hahn nog naar Feyenoord, dan sowieso Hahn 1e doelman van het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ben bang dat Hahn ook een hype is. Robbin Ruiter zou een eventuele outsider kunnen zijn, als die zich net zo gaat ontwikkelen zoals Michel Vorm deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Lol dat topic in 2011, ik was wel beast met Memphis Depay in de basis. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 2018 he... Als je bijvoorbeeld op FR12.nl kijkt na een speelronde van de jeugd heeft hij er zo ongeveer iedere week wel weer één of twee gemaakt. Heeft ook al een profcontract getekend en traint als 16-jarige regelmatig mee met de A-junioren. Fenomeen. Hij voetbalt in de jeugd, dat stelt geen drol voor, zegt mij iig niks. Ik zag Collins John (die gast was echt heel goed) ook schitteren, en zo met hem nog wel een paar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten