Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederlands Elftal van de Toekomst: #2018

Pieter

Aanbevolen berichten

Een eerder beproefd concept, maar ik heb het topic zo snel niet weten te vinden. Met de kennis van nu, en je voorspellend vermogen; hoe ziet ons Oranje eruit in 2018? Hou natuurlijk rekening met leeftijd. Bijvoorbeeld:

Sneijder 34

Robben 34

van Persie 35

van der Vaart 35

Wie zie jij er staan?

(het is koffiedik kijken, maar ook gewoon interessant om over een paar jaar terug te kijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Een eerder beproefd concept, maar ik heb het topic zo snel niet weten te vinden. Met de kennis van nu, en je voorspellend vermogen; hoe ziet ons Oranje eruit in 2018? Hou natuurlijk rekening met leeftijd. Bijvoorbeeld:

Sneijder 34

Robben 34

van Persie 35

van der Vaart 35

Wie zie jij er staan?

(het is koffiedik kijken, maar ook gewoon interessant om over een paar jaar terug te kijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, wel mooi in dat topic over 2014. Over Van Persie:

Die jongen gaat nooit een scorende spits worden, beter staat Huntelaar daar over 4 jaar :).

Dat weet jij gewoon nu al:cab:

Van Persie is al 27 en is geen doelpunten machine, daar heb ik geen tijdmachine voor nodig.

:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dit allemaal zo lastig zeggen. Zullen geheid nog een aantal onbekende talent doorbreken. Ik zie Locadia wel een gooi doen naar vacant van eerste spits, zie Depay sowieso liever op de flank, meer dreiging.

Hoop dat die kereltjes van Feyenoord wat brainfood nemen als ontbijt de komende jaren, die Boëtius en Vilhena, dan heb je daar ook zeker nog wat aan. Hoe goed zal Zivkovic worden is natuurlijk ook de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, dit blijven gis en gok topics en aangezien het nooit het meest logische is wat je denkt ga ik eens iets in elkaar zetten waar over gediscussieerd kan worden.

Keeper: Jeroen Zoet (Vind hem ietwat overschat op het moment, maar toont heel veel potentieel)

Rechtsback: Pelé van Anholt (Ja, lach maar. Ik vind hem echt enorm goed spelen bij Heerenveen en schat zijn plafond hoger in dan Janmaat. Ben bang voor Van der Wiel dat hij over een jaartje of 2 als overbodig geacht gaat worden bij PSG en zo dus stil gaat staan. Van Rhijn zou eventueel nog kunnen, maar heb geen idee wat zijn potentieel is)

Rechts centraal: Stefan de Vrij (Heeft een dip gehad, komt er langzaam uit, maar heeft enorm veel potentieel. Heeft hele waardevolle lessen geleerd en begint wat bulkier te worden. Had het zelf niet echt in de gaten aangezien ik hem elke week zie spelen, maar mijn vader wees me erop. Heeft de afgelopen 2 jaar gezien een heel hoog plafond te hebben)

Links centraal: Karim Rekik (Makkelijkste keus die ertussen zit. Die man is nu al zo ver he. 18 jaar pas en al zo'n beest, verder ook niet supertraag ofzo en voetballend ook hartstikke oke)

Linksback: Patrick van Aanholt (Pfoe lastig, ben niet tevreden met deze keus. Maar denk dat hij zich nog het verst door kan ontwikkelen, of Willems moet eens wat slimmer worden. Komt ook geen geweldige jeugd aan op linksback volgens mij. Woudenberg worden we ook niet vrolijk van. Misschien dat Kongolo hier nog gaat spelen)

Middenvelder: Leroy Fer (Hele complete middenvelder, gaat alleen nog maar beter worden. Weet niet precies in welke rol hij gaat spelen, maar zie hem wel een Yaya-type worden. Ben meer gecharmeerd van zijn kwaliteiten dan van Clasie)

Middenvelder: Kevin Strootman (Is onze beste voetballer in 2018. Gaat de wereldtop halen)

Middenvelder: Tonny Vilhena (Wanneer Koeman weggaat zal Immers eindelijk eruitgehaald worden en komt Vilhena op zijn echte positie te spelen, die man gaat een hoop mooie dingen laten zien dan. Zie soms vlagen van zijn genialiteit met steekballetjes etcetera)

Rechtsbuiten: Luciano Narsingh (Tenzij er hele gekke dingen gebeuren komt Narsingh hier gewoon, hele goede klassieke rechtsbuiten)

Spits: Richairo Zivkovic (I called it, wereldtalent. Op 17-jarige leeftijd wekelijks beslissend al zijn, deze man is zo compleet he, mag hopen dat hij voor Nederland kiest) / Jürgen Locadia (niet de voetballende spits die we zoeken, maar wel een dodelijke afmaker, staat er een beetje met gebrek aan beter dan in)

Linksbuiten: Memphis Depay (Heeft zoveel klasse, als hij zijn hoofd erbijhoudt is deze plek jarenlang voor hem)

Link naar opmerking
Deel via andere websites