Viktor Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Op basis van roadbooks van de grote rondes die ik onder ogen heb gezien: (bijna) altijd minstens twee, vaak ook drie of zelfs vier. Maar ligt verder aan de capaciteit e.d. van het hotel idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 LL Sánchez wint de Europese Spelen. Keek via die officiële stream van de Europese Spelen, wat een armoe. "Spain, Ukraine, Czech Republic, Spain!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 De Belg zond het ook gewoon uit hè.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 liveticker Suisse: http://matsport.fr/LiveCyc/main.php?Race=TDS&Lang=En&etape=9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Terpstra mag nooit meer geselecteerd worden voor Nederland, dat is wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Omdat ie knechtte voor Boonen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Omdat ie knechtte voor Boonen? Ja, je komt uit voor je land. Dan ga je niet voor teamgenoten knechten. Zeer onprofessioneel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Euh, dat is al jarenlang op WK's en OS de normaalste zaak van de wereld. Ik snap je verontwaardiging ook niet, want zo vreemd is het allemaal niet. Je rijdt maximaal een of twee keer per jaar voor je land tegen je collega's van dezelfde broodheer, terwijl je de rest van het jaar samen rijdt. Veel renners, zeker knechten/renners zonder eigen winkansen, rijden op dat toernooi dus ook gewoon voor hun commerciële kopman, want ze hebben meer baat bij een zege of goede prestatie van hun buitenlandse kopman uit de sponsorploeg dan zelf kansloos eindigend. Boogerd deed het rond de eeuwwisseling al bij Freire, Eisel en Kyrienka hielpen Cavendish in Londen drie jaar geleden, Terpstra bij Boonen etc. Dacht ook wel dat de grote wielerkenner dit wel zou weten. Dan kun je beter nooit meer iemand selecteren voor een dergelijke wedstrijd, gezien de frequentie. Het is ook geen voetbal waar men 6-10 keer per jaar bij elkaar komt en uit een grotere verscheidenheid qua verenigingen en teams bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Het feit blijft dat het zeer onprofessioneel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Juist wel professioneel. Want Etixx betaald zijn loon en niet de Nederlandse bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Het feit blijft dat het zeer onprofessioneel is. Juist wel professioneel. Want Etixx betaald zijn loon en niet de Nederlandse bond. Dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Zijn resultaten bieden ook veel perspectief voor toekomstige, vergelijkbare koersen, denkt Dumoulin. "De Ronde van Zwitserland, Ronde van Romandië, Parijs-Nice. Dat zijn wel de rondjes waar ik in de toekomst voor de winst kan meedoen. Dit is een bevestiging dat ik mij daarop kan gaan richten." Vooruitblikkend op de Tour-start in Utrecht hoopt Dumoulin mee te kunnen strijden om de winst en dus de gele trui. "Ik hoop een hele goede tijdrit neer te zetten op de eerste dag in Utrecht. Dat is natuurlijk het hoofddoel van mijn Tour." Dat het hele land naar hem zal kijken en veel van de jonge coureur verwacht, geeft hem echter wel een klein beetje de bibbers. "Natuurlijk gaat dat de komende twee weken nog meer leven en daar ben ik wel een klein beetje bang voor. Ik kijk daar niet met heel veel vreugde naar uit, dat die druk wordt opgevoerd. Ik heb wel meerdere malen bewezen dat ik daar goed mee om kan gaan, maar we gaan het zien, ik kan er nu toch niks meer aan veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Het feit blijft dat het zeer onprofessioneel is. Wat ben jij een dombo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Juist wel professioneel. Want Etixx betaald zijn loon en niet de Nederlandse bond. Je komt uit voor het Nederlandse team. Dan rijdt je dus ook voor het Nederlandse team. Als Spanje tegen Argentinië speelt dan zet Pique toch ook niet even z'n verdediging over om clubgenoot Messi een goal te laten maken? Waarom doe je anders mee voor Nederland? Terpstra had zelf een kans om te winnen notabene door te ontsnappen. Zeer onsportief naar je ploeggenoten bij Nederland. Dat kun je echt niet maken. Die rijden zich kapot voor hun kopman (Terpstra), en die gaat vervolgens doodleuk zijn kansen opgeven en voor een Belg rijden. Ja jongens, dat is heel professioneel. Man, dit wielergedeelte is al net zo dom als het voetbalgedeelte op MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Wel gek dat dit al decennia lang gebeurt en dat je er nu een probleem van maakt. Maar goed, iedereen weet dat, iedereen accepteert dat. Behalve RogerGarcia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Je komt uit voor het Nederlandse team. Dan rijdt je dus ook voor het Nederlandse team. Als Spanje tegen Argentinië speelt dan zet Pique toch ook niet even z'n verdediging over om clubgenoot Messi een goal te laten maken? Waarom doe je anders mee voor Nederland? Terpstra had zelf een kans om te winnen notabene door te ontsnappen. Zeer onsportief naar je ploeggenoten bij Nederland. Dat kun je echt niet maken. Die rijden zich kapot voor hun kopman (Terpstra), en die gaat vervolgens doodleuk zijn kansen opgeven en voor een Belg rijden. Ja jongens, dat is heel professioneel. Man, dit wielergedeelte is al net zo dom als het voetbalgedeelte op MU. Dat je voetbal als voorbeeld neemt zegt wel genoeg toch. Dit is wielrennen. Zo zijn nou eenmaal de wielerwetten. Leer ze. Dan kun je net zo wijs doen, als dat je in het Ajax topic kunt doen met je Ajax kennis. Succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 "De wielerwetten zijn zo", dan mag ik het toch onprofessioneel vinden? Het wordt tijd dat die eens veranderd gaan worden. Het is van de zotte dat Terpstra Boonen naar de overwinning probeert te helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Terpstra heeft zelf meerdere keren proberen aan te vallen en ging Boonen pas helpen toen hij zich kansloos achtte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Je mag alles vinden. Maar dat is je eigen visie die niet op feiten berusten, maar op wat je zelf moreel juist vind. En dan met een zin als deze strooien: "Man, dit wielergedeelte is al net zo dom als het voetbalgedeelte op MU." Volgens mij heb je zelf gewoon veel te weinig ervaring met wielrennen en doe je overdreven pogingen te trachten dat je het wielrennen hebt uitgevonden. Veel users irriteert dit gedrag van je in dit board al mateloos. Als dat je doel is. Gefeliciteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Je mag alles vinden. Maar dat is je eigen visie die niet op feiten berusten, maar op wat je zelf moreel juist vind. En dan met een zin als deze strooien: "Man, dit wielergedeelte is al net zo dom als het voetbalgedeelte op MU." Volgens mij heb je zelf gewoon veel te weinig ervaring met wielrennen en doe je overdreven pogingen te trachten dat je het wielrennen hebt uitgevonden. Veel users irriteert dit gedrag van je in dit board al mateloos. Als dat je doel is. Gefeliciteerd. Ik volg iedere Pro Tour ronde al vanaf 2006. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Dat is inderdaad nog niet super lang. Maar niet iedereen is zo'n opa als dat ik ben. Maar toch wel lang genoeg om niet zulke vreemde uitspraken te doen als hierboven. Maar discussie is altijd goed. De manier waarop valt heel veel aan te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ik volg iedere Pro Tour ronde al vanaf 2006. Nu nog eens gaan opletten dan. Prutser. En echt waar, als jij al 9 jaar elke Pro Tour koers volgt, waarom ben je dan zo pissig op Terpstra? Dan weet jij heus wel dat in het wielrennen en veldrijden andere belangen de voorkeur hebben. Terpstra heeft er ook baat bij als Boonen die koers wint, dat kan voor hem een behoorlijke financiële meevaller betekenen. Maar goed, je bent een notoire betweter lees ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ik volg iedere Pro Tour ronde al vanaf 2006. Gert volgt het al sinds 1952. Ik neem aan dat je vanaf nu niet meer met hem in discussie gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 (bewerkt) nvm 22 juni 2015 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten