Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Dat lijkt me nou een ideale renner voor dat project van Boogerd, Breukink en van Poppel mocht dat nog van de grond gaan komen. Ruijgh is misschien niet meer de jongste, maar laat dit seizoen bij Vastgoedservice zien dat dat niet zijn eigenlijke niveau is.

Die nieuwe ploeg van Boogerd en co is toch ook geen WT?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel het budget met Lotto en BrandLoyalty nog niet toereikend is, is de belangrijkste financiële kloof nu wel gedicht en lijkt het vinden van een kleinere co-sponsor slechts een kwestie van tijd. Richard Plugge bevestigde gisteravond dat hij een concrete aanbieding op zak heeft, maar wilde verder niet ingaan op de details van de deal. ,,We staan er heel goed voor.”

Een mogelijke co-sponsor in dit project kan Roompot Vakanties zijn. Twee weken geleden zat teammanager Richard Plugge met de Zeeuwse directeur Jurgen van Cutsum en werd duidelijk dat Roompot een bedrag van circa 1 miljoen euro in een professionele wielerploeg wil investeren. Roompot is overigens ook in onderhandeling met het nieuwe wielerproject Orange Cycling van Erik Breukink, Michael Boogerd, Jean-Paul van Poppel en Michael Zijlaard.

Bron: De Telegraaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bianchi kan het eventuele gat toch aanvullen?

Dat dacht ik dus ook.

Sowieso erg goed nieuws natuurlijk. Ik begon het al somber in te zien, maar ben blij dat er twee Nederlandse sponsors zijn die de ploeg over willen nemen. Wanneer je als NL sponsor in wil stappen is dit natuurlijk wel het juiste moment. Je hoeft geen hele ploeg op te bouwen met een Nederlands karakter. Indien je dit niet ingestapt had en volgend jaar had willen proberen lag iedereen onder contract en kon je opnieuw beginnen. Ik ben benieuwd naar het shirt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merknaam van BrandLoyalty is inderdaad zwart en oranje. Meer zwart hebben we echt niet nodig in het peloton, tenzij een andere kleur ook aanzienlijk aanwezig is. Eerst maar eens officieel rondkomen, al zal dat als zelfs Lotto reageert wel goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites