Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei tdogg16:

Wie zijn de betere dalers eigenlijk uit deze kopgroep? (van degene die uiteraard het klimwerk ook aan kunnen)

Valgren kan wel een potje dalen geloof ik.

Van Avermaet ook, maar inderdaad is het de vraag of hij het klimwerk aankan.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei tdogg16:

Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover?

Ik lees op Twitter inderdaad ook dat hij opgegeven heeft, waarom weet ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei tdogg16:

Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover?

5 minuten geleden zei delichris:

Is ook niet bekend gemaakt tot op heden waarom Dennis is afgestapt.

Schijnen ziek te zijn bij Bahrein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou kansloos zijn om hier energie te verspelen. Ookal zie ik ook liever koers. Maar genoeg riten voor de boeg dat er wel vuurwerk vanuit t peloton komt.

Wel opmerkelijk dat Yates zo koerst. Benieuwd of de ploegleiders zeggen dat hij moet wachten op Trentin of dat ze ook achter de beslissing van Yates staan om door te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pino:

Kenner.....

Ik zeg niet dat hij er gauw af moet he, maar dat het me niks had verbaasd. Qua kwaliteiten is hij altijd de beste omhoog van deze kopgroep maar deze Tour was het tot nog toe niks (bewust natuurlijk maar na zo'n Giro kan het ook gewoon echt niet zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Luisteren volgende keer @Pino

Ja ik had mijn bets al gedaan, de vorige 2x met Teuns en De Bendt ging het goed, dus ik had mijn zinnen nu op Greg gezet :-(

Morgen ga ik denk ik trouwens wel op v Aert inzetten als er een leuke quotering aan hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Toch gelijk gekregen. 

Ja was ook wel te verwachten he sjappie. 

Vreemde gang van zaken die abadon van Dennis. Hij schijnt het niet eens te zijn met het materiaal. Ik hou Twitter wel I'm de gaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pino:

Morgen ga ik denk ik trouwens wel op v Aert inzetten als er een leuke quotering aan hangt.

Goed plan.

Hopelijk kan Kruijswijk bijblijven bij Thomas en Bernal en wat tijd pakken op de andere klassementsrenners. Alaphilippe zal de trui wel houden.

Zaterdag Tourmalet en slechts 117km :classic_love:

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites