tdogg16 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Wie zijn de betere dalers eigenlijk uit deze kopgroep? (van degene die uiteraard het klimwerk ook aan kunnen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei tdogg16: Wie zijn de betere dalers eigenlijk uit deze kopgroep? (van degene die uiteraard het klimwerk ook aan kunnen) Valgren kan wel een potje dalen geloof ik. Van Avermaet ook, maar inderdaad is het de vraag of hij het klimwerk aankan. 18 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ah zie dat Mühlberger er ook bij zit. Toch een van de beste dalers, kan als het tempo niet te hoog ligt ook nog wel aardig een bergje over. De vraag is alleen op wie BORA de ballen zet, met 4 man vooraan. Je zou zeggen Schachmann. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 13 minuten geleden zei tdogg16: Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover? Ik lees op Twitter inderdaad ook dat hij opgegeven heeft, waarom weet ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Is ook niet bekend gemaakt tot op heden waarom Dennis is afgestapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 48 minuten geleden zei tdogg16: Wie zijn de betere dalers eigenlijk uit deze kopgroep? (van degene die uiteraard het klimwerk ook aan kunnen) Schachmann, Gallopin, Teuns, Bilbao, Bettiol, Costa, Benoot en Roche denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ohja Costa is een uitstekende daler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 35 minuten geleden zei tdogg16: Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover? 5 minuten geleden zei delichris: Is ook niet bekend gemaakt tot op heden waarom Dennis is afgestapt. Schijnen ziek te zijn bij Bahrein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Misschien hetzelfde wat Cofidis in het begin hadden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Dennis is spoorloos meld Radio 1. Raar verhaal. Duimen voor Schachmann Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Lees nu op Twitter dat hij gewoon in de bus zit. Martijn Hendriks van de NOS tweet een foto van zijn fiets bij de bus van Bahrein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Zijn fiets staat er ja, maar het is nog wel onduidelijk of hij in de bus is. Maarten heeft geprobeerd te bellen naar iemand van Bahrein. Maar die nam niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Beetje jammer dat de favorieten met een trainingskoers bezig zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Zou kansloos zijn om hier energie te verspelen. Ookal zie ik ook liever koers. Maar genoeg riten voor de boeg dat er wel vuurwerk vanuit t peloton komt. Wel opmerkelijk dat Yates zo koerst. Benieuwd of de ploegleiders zeggen dat hij moet wachten op Trentin of dat ze ook achter de beslissing van Yates staan om door te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 uur geleden zei Erwin.: Zou me ook niks verbazen als hij er gauw af moet tbh. Kenner..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 uur geleden zei 007mark: Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit. Luisteren volgende keer @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Zo Yates. Echt niet verwacht dit :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 minuten geleden zei Pino: Kenner..... Ik zeg niet dat hij er gauw af moet he, maar dat het me niks had verbaasd. Qua kwaliteiten is hij altijd de beste omhoog van deze kopgroep maar deze Tour was het tot nog toe niks (bewust natuurlijk maar na zo'n Giro kan het ook gewoon echt niet zijn). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Luisteren volgende keer @Pino Ja ik had mijn bets al gedaan, de vorige 2x met Teuns en De Bendt ging het goed, dus ik had mijn zinnen nu op Greg gezet :-( Morgen ga ik denk ik trouwens wel op v Aert inzetten als er een leuke quotering aan hangt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 7 uur geleden zei delichris: De toppers in het klassement houden zich rustig ivm de tijdrit van morgen. Maar zaterdag gaat het zeker los. Toch gelijk gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 uur geleden zei delichris: Toch gelijk gekregen. Ja was ook wel te verwachten he sjappie. Vreemde gang van zaken die abadon van Dennis. Hij schijnt het niet eens te zijn met het materiaal. Ik hou Twitter wel I'm de gaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Pino: Morgen ga ik denk ik trouwens wel op v Aert inzetten als er een leuke quotering aan hangt. Goed plan. Hopelijk kan Kruijswijk bijblijven bij Thomas en Bernal en wat tijd pakken op de andere klassementsrenners. Alaphilippe zal de trui wel houden. Zaterdag Tourmalet en slechts 117km 18 juli 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten