Rogier. Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 EBH dus materiaalpech, echt top voor mijn tourpoule maar niet heus Hopelijk kan hij er nog bijkomen, mooie renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Rij je het snot voor de ogen voor Matthews, wordt hij 6e #InWilcoWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Van Aert wel netjes tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: ik vind Sagan niet top ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 53 minuten geleden zei Kavinos: 9 uur geleden zei Pino: Ik blijf bij Sagan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 2 uur geleden zei Pino: Denk je? Zal hij niet voor Adam moeten rijden? 2 uur geleden zei Zeus: Als vrij nutteloze, vroeg lossende knecht voor zijn broer Adam ja. Voorgevoel dat Simon echt wel een keer voor de etappe mag gaan. Morgen een eerste kans dus waarom niet. 1 uur geleden zei MetalMichael: Van Aert wel netjes tot nu toe. Ben inderdaad wel blij dat ik hem voor 600 punten in mijn prono selectie heb gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Ik hoop morgen op een van deze mannen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Ik hoop morgen op een van deze mannen: Dan ga je 6 euro verliezen, wordt Alaphilippe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 25 minuten geleden zei Rogier.: Dan ga je 6 euro verliezen, wordt Alaphilippe. Tel nog eens goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Strafeuro voor het kiezen van Teuns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Lijkt me overigens dat de klassementsmannen gaan knallen op de PDBF? Ik vraag me af of een (wellicht omvangrijke) kopgroep dan stand gaat houden. Mocht dat wel lukken, dan zet ik mijn geld op Caruso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 (bewerkt) Vandaag mooie etappe, dus hopelijk kan ik op tijd naar huis In het snelste schema zijn ze om 16.48 op de top van de Col des Chevrères, in het langzaamste schema om 17.23. Deze col levert ook nog boni's op. Finish word verwacht tussen 17.29 en 17.58 11 juli 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei tdogg16: Lijkt me overigens dat de klassementsmannen gaan knallen op de PDBF? Ik vraag me af of een (wellicht omvangrijke) kopgroep dan stand gaat houden. Mocht dat wel lukken, dan zet ik mijn geld op Caruso. Dat wordt een interessante inderdaad. Hangt er denk ik heel erg vanaf hoe lang het duurt voordat de kopgroep wegrijdt en wie er in zitten. Alaphilippe zal wel mee willen, maar de vraag is of die dat mag van de klassementsmannen, en anderzijds is het de vraag of Quick Step ze weg wil laten rijden. Denk dat er pas op de Grand Ballon een kopgroep gevormd kan worden. Mooie cols trouwens de Grand en de Alsace, paar jaar terug op vakantie geweest. Lekkere afdaling ook (vooral 1 kant van de Grand is vrij, hoe zal ik het zeggen, sterfbaar, als ik het me goed herinner). 11 juli 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 @Pino misschien vind je het wel leuk om Bas Tietema te volgen, die gaat op eigen houtje de Tour langs (als journalist) en is wat luchtiger dan de normale journalist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 22 uur geleden zei Pino: Ook al in de eerste week? 21 uur geleden zei Elano: Ja. Alleen in 2014 niet (etappe 10) Etappe 10 was toen nog wel voor de eerste rustdag Overigens wel altijd redelijk kleine verschillen op deze berg. Bij alle 3 de aankomsten was finishte de gehele top-10 binnen de minuut van de winnaar. Etappe is verder het beste vergelijken met de editie van 2014. Ook toen werd er namelijk gestart in Mulhouse en waren er al flink wat bergen onderweg, voordat de Belles Filles werd aangedaan. In deze etappe ging Sagan mee in de vlucht, stapte Contador af na een val en gebeurde er bij de favorieten amper iets tot de slotklim. Hopelijk dus eerder vuurwerk vandaag, maar verwacht dat 'wachten' weer het woord van de dag gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Ze trekken de berg vandaag wel iets langer door dan andere keren. Met stukken onverhard in de laatste km (al las ik dat het zo fijne gravel was dat het bijna asfalt is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 De eerste uitvaller is ook een feit. Patrick Bevin (CCC) zal niet van start gaan, daar hij de afgelopen twee etappes met gebroken ribben rondreed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Ik denk dat de klassementsmannen gewoon bij elkaar proberen te blijven, het is nog veel te vroeg voor aanvallen op het klassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Er zullen wel wat dingen gaan gebeuren toch? Ik zie een INEOS wel proberen de koers direct weer te domineren en dat Bernal of Thomas het hazenpad kiest. Daarbij moeten er al een aantal klassementsmannen iets proberen. Denk aan een Landa/Quintana en een Bardet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 7 minuten geleden zei Kavinos: Er zullen wel wat dingen gaan gebeuren toch? Ik zie een INEOS wel proberen de koers direct weer te domineren en dat Bernal of Thomas het hazenpad kiest. Daarbij moeten er al een aantal klassementsmannen iets proberen. Denk aan een Landa/Quintana en een Bardet. Het is pas de eerste bergetappe, ik verwacht nog vrij weinig. Maar ik hoop natuurlijk dat ik het totaal mis heb. Konrad moet winnen, zowel voor mijn financiën als voor mijn wielerpools. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Pinot gaat 'm pakken. Citaat Thibaut Pinot is the enfant du pays. He hails from Mélisey, very close to La Planche des Belles Filles. He spoke to Francetelevisions on the start line: “This is the stage I’ve been waiting for. Here we are. I’ve climbed to La Planche about ten times this year. I expect to be encouraged a lot. I count on the public to add to my motivation. I hope to meet the expectations. I want to do well. But the level is high. Nobody wins a Tour de France easily. The weather conditions are good. I prefer this than 40°.” Bij een vlucht ga ik voor Herrada. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 De druk ligt te hoog op Pinot, kan hij niet me eomgaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 47 minuten geleden zei Pino: Ik denk dat de klassementsmannen gewoon bij elkaar proberen te blijven, het is nog veel te vroeg voor aanvallen op het klassement. Sky was altijd wel goed in de eerste aankomst bergop. Meteen geel pakken en rest van de ronde controleren. Sowieso gaan er in die laatste kilometer wel wat verschillen ontstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 3 minuten geleden zei 007mark: Sky was altijd wel goed in de eerste aankomst bergop. Meteen geel pakken en rest van de ronde controleren. Sowieso gaan er in die laatste kilometer wel wat verschillen ontstaan. Ah het is natuurlijk wel finish bergop, dan zal er in de laatste klim wellicht wel wat verschillen ontstaan. Nog 20 min en dan gaat mijn 2e scherm op NPO Start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 5 uur geleden zei Erwin.: Strafeuro voor het kiezen van Teuns Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten