Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Erwin.:

Dingen als HetIsKoers en DeRodeLantaarn ken je wel denk ik?

Yes, ik doelde eigenlijk meer op welke renners leuk Twitteren of welke ploegen.

39 minuten geleden zei Sophomore:

Hebben ze de eerste keer Stevie Wonder naar de knie van Tom laten kijken :@ :(

Samen met Ray Charles

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Sophomore:

Hebben ze de eerste keer Stevie Wonder naar de knie van Tom laten kijken :@ :(

7 minuten geleden zei Pino:

Samen met Ray Charles

Zou beide vrij dom zijn. Iedereen weet toch dat die 2 geen artsen zijn...

4 uur geleden zei Gert:

Dan kies ik Schachmann. (want ik hoop dat hij het gisteren heeft laten lopen om tijd achter te geraken en hij niet ziek is ofzo)

Interessante keuze. Natuurlijk wel een mooie joker die Bora kan uitspelen. De rest zal waarschijnlijk letten op Sagan, dus wellicht kan Schachmann daarvan profiteren.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Pino:

Hoezo interessant? Lijkt me logisch dat hij een van de favorieten voor deze etappes is. Heeft hij dit voorjaar toch wel laten zien.

Vond het wel verrassend hoeveel hem echt als top 3 favoriet zien voor deze etappe. Naar mijn idee moet hij dat nog waarmaken, maar hij zou het zeker kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Creatieve namen voor vandaag wel. Maar gaat normaliter meer categorie Matthews, Sagan, Trentin, Van Avermaet en Van Aert worden.

Beetje dromen toch? Zal vast wel weer een sprint worden met een grote groep, maar is leuker om namen te roepen die je eigenlijk niet verwacht maar het wel zouden kunnen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorjaar is nog geen garantie natuurlijk @Pino. Ik vind het wel een toffe renner en zou het hem gunnen als hij wint!

Ik volg trouwens op Twitter die account met die Scandinavische naam. Leuke informatie en vaak bij de pinken wat betreft transfers en andere zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kavinos:

Voorjaar is nog geen garantie natuurlijk @Pino. Ik vind het wel een toffe renner en zou het hem gunnen als hij wint!

Ik volg trouwens op Twitter die account met die Scandinavische naam. Leuke informatie en vaak bij de pinken wat betreft transfers en andere zaken.

Tuurlijk, maar het geeft wel een indicatie vd vorm, zie Alaphilippe.

Wat is de naam van dat twitter account?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Pino:

Hoezo interessant? Lijkt me logisch dat hij een van de favorieten voor deze etappes is. Heeft hij dit voorjaar toch wel laten zien.

Omdat Sagan normaal gesproken bovenaan staat in de pikorde bij BORA, dan heel lang niets, en dan misschien Schachmann. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Zeus:

Ik snap dat geroep over Schachmann ook niet helemaal. Goede renner hoor, maar de laatste 15 km en dus ook de aankomst is gewoon vlak eh. 

Als hij genoeg voorsprong heeft (eventueel met een groepje) kan hij toch zeker winnen. Maar dan moet Sagan uiteraard wel niet goed zijn, anders worden de pijlen op hem gericht en ik vind Sagan niet top ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Pino:

Als hij genoeg voorsprong heeft (eventueel met een groepje) kan hij toch zeker winnen. Maar dan moet Sagan uiteraard wel niet goed zijn, anders worden de pijlen op hem gericht en ik vind Sagan niet top ogen.

Vraag me af of er een groepje los zou komen. En dan nog, niet alleen Sagan. Ook bijvoorbeeld Matthews, Colbrelli, Trentin, Stuyven, Van Avermaet, Boasson Hagen en Van Aert zouden er dan af moeten zijn. Want op de sprint zijn dat soort mannen normaliter wel wat sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites