Richarð. Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Chiefs hebben nu blijkbaar de contractbesprekingen met Tyreek Hill gestaakt nadat ze er niet uitkwamen en lijkt nu een trade aan te komen. Dolphins en Jets lijken vooralsnog de meest aannemelijke bestemmingen. Zonde hoor. Was toch een belangrijk wapen in de aanval. Valdes-Scantling wordt nu meteen genoemd als mogelijk nieuwe WR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 1 uur geleden zei Richarð.: Chiefs hebben nu blijkbaar de contractbesprekingen met Tyreek Hill gestaakt nadat ze er niet uitkwamen en lijkt nu een trade aan te komen. Dolphins en Jets lijken vooralsnog de meest aannemelijke bestemmingen. Zonde hoor. Was toch een belangrijk wapen in de aanval. Valdes-Scantling wordt nu meteen genoemd als mogelijk nieuwe WR. Ja, voor vijf picks naar Miami die ook meteen een nieuwe deal aankondigen. Ik dacht dat March Madness alleen iets was uit het college basketbal, maar damn…. Deze FA en trade periode is écht bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Ja, voor vijf picks naar Miami die ook meteen een nieuwe deal aankondigen. Ik dacht dat March Madness alleen iets was uit het college basketbal, maar damn…. Deze FA en trade periode is écht bizar. Genieten dit, hoor. Als draft liefhebber is het in ieder geval een mooie return. Ben nu ook meteen benieuwd naar de mock drafts. Die zullen aardig op de schop gegooid worden door deze trade, me dunkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 6 minuten geleden zei Richarð.: Genieten dit, hoor. Als draft liefhebber is het in ieder geval een mooie return. Ben nu ook meteen benieuwd naar de mock drafts. Die zullen aardig op de schop gegooid worden door deze trade, me dunkt. Lolz, alweer. Na de Wilson en Adams trade ook al. Heb wel te doen met die mannen. Van de Patriots verwacht ik komend seizoen nog minder dan vorig seizoen. Waarin het record beter was dan het team werkelijk was. Dus ik denk dat ik nog maar stilletjes een jaar geniet van het feit dat Tom Brady nog actief is. Tampa bouwt zo langzamerhand gewoon weer een SB roster. Al wordt het lastig concurreren met de AFC. Wat een machtsstrijd is daar bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Colin Kaepernick traint blijkbaar met Seahawks spelers en is in gesprek met ze geweest. Dat zou nog eens wat zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Zou hij na zes jaar terugkeren in de NFL? En starter worden? Zou een stunt zijn, maar of ik het nou een verstandige keuze vind. Las ook dat ze Geno Smith terug willen halen. Dus dan hebben ze Lock, Kaepernick en Smith. Zeer benieuwd wat ze daarmee verwachten te realiseren hoor. Ondertussen hebben de Patriots Malcolm Butler terug uit zijn pensioen gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Toch wel verrassend dat Bruce Arians ineens met pensioen gaat en doorschuift als adviseur van Licht. Zeker daar er al best veel keuzes zijn gemaakt ten aanzien van het nieuwe roster. Benieuwd of de speler hier mogelijk al van op de hoogte waren toen zij tekenden. Zijn uitleg, dat hij op dit moment de franchise met een gerust kan overdragen aan Bowles snap ik ergens wel. Brady is terug, het roster oogt redelijk compleet en hij wilde altijd al dat Bowles of Leftwich het zou overnemen. Wat dat betreft oogt het beter dan twee maanden geleden, maar toch. Heel benieuwd wat Bowles gaat laten zien als HC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Vikings winnen even nadat ze 36-0 achter stonden tegen de Colts. Voor de niet NFL-volgers die dit lezen; dat is alsof je wint na een 5-0 achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 (bewerkt) 12 uur geleden zei Richarð.: Vikings winnen even nadat ze 36-0 achter stonden tegen de Colts. Voor de niet NFL-volgers die dit lezen; dat is alsof je wint na een 5-0 achterstand. Matt Ryan na de grootste comeback in de Superbowl nu ook die in het reguliere seizoen te pakken. Helaas voor hem beide aan de verkeerde kant. 18 december 2022 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 14 uur geleden zei Richarð.: Vikings winnen even nadat ze 36-0 achter stonden tegen de Colts. Voor de niet NFL-volgers die dit lezen; dat is alsof je wint na een 5-0 achterstand. 33-0 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 4 uur geleden zei Jeroen.: Matt Ryan na de grootste comeback in de Superbowl nu ook die in het reguliere seizoen te pakken. Helaas voor hem beide aan de verkeerde kant. En Frank Reich is ook z'n record kwijt, omdat z'n opvolger een grotere voorsprong verpest. 2 uur geleden zei Satyr: 33-0 toch? Ah ja, ik zat met 36 in m'n hoofd omdat ze daar op eindigde. Het is 33-0, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 4 minuten geleden zei Richarð.: En Frank Reich is ook z'n record kwijt, omdat z'n opvolger een grotere voorsprong verpest. Ah ja, ik zat met 36 in m'n hoofd omdat ze daar op eindigde. Het is 33-0, ja. Dat was ook wel een echte Irsay move hoor om Saturday aan te stellen. Trouwens ook bijzonder hoe die GM eerst heel veel geprezen werd en best een aardig team wist samen te stellen en nu het gewoon zo compleet is ingezakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 https://www.ad.nl/andere-sporten/nfl-wedstrijd-in-vs-gestaakt-na-ineenzakken-football-speler-buffalo-bills~a152deab/ Heftig dit zeg, misselijkmakende beelden ook. Hopelijk loopt het goed af… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Zat de wedstrijd te kijken en echt iedereen zag meteen de ernst van de situatie. Voormalig speler die zei dat hij wel vaker een ambulance het veld heeft zien betreden bij een ongeluk, maar dat 'ie al meteen voelde dat er meer aan de hand was dan "normaal." Ging nog even het verhaal dat de wedstrijd hervat zou worden na 5 minuten "even bijkomen" van iedereen. Maar aan alles zag je dat dat niet ging gebeuren. Is uiteraard ook niet verstanding en niemand z'n hoofd staat daar naar. Hoe zeer iedereen ook naar de wedstrijd uitkeek, want er staat veel op het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Van dit soort berichten word je toch altijd weer even heel erg stil. Wat ik gelezen heb is hij in de best mogelijke handen in het ziekenhuis van Cinci. Hopelijk red hij het en gaat zijn leven niet veel te jong verloren. Dit zijn geen fijne beelden. Had het duel opgenomen, maar voel niet de behoefte om hem ook écht nog terug te kijken. 5 uur geleden zei Richarð.: Ging nog even het verhaal dat de wedstrijd hervat zou worden na 5 minuten "even bijkomen" van iedereen. Maar aan alles zag je dat dat niet ging gebeuren. Is uiteraard ook niet verstanding en niemand z'n hoofd staat daar naar. Hoe zeer iedereen ook naar de wedstrijd uitkeek, want er staat veel op het spel. Nee, dit was de enige juist keuze. Hoe en wanneer ze dit gaan inhalen is een latere zorg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Eagles gaan lekker zeg. Wel geluk dat Purdy zo snel geblesseerd raakte en de 49ers (mede daardoor) erg zwak zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Denk dat de Eagles sowieso wel hadden gewonnen. Ook als Purdy de gehele wedstrijd fit had geweest. Had waarschijnlijk wel spannender geweest. Maar de Eagles (met Hurts) zijn gewoon bijna onverslaanbaar dit seizoen. Wat mij betreft ook favoriet voor de Superbowl, ondanks dat ze mogelijk tegen "mijn" Chiefs spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Doet ie het of doet iet het niet? Citaat https://nos.nl/artikel/2462086-american-football-icoon-brady-45-kondigt-opnieuw-afscheid-aan-ik-stop-voorgoed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei delichris: Doet ie het of doet iet het niet? Ik denk wel dat hij nu definitief met pensioen gaat ja. Het voelt om een of andere reden meer als een weloverwogen besluit dan vorig seizoen. Einde van een tijdperk, maar ik denk wel de juiste keuze. 1 februari 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei ElMarcos: Ik denk wel dat hij nu definitief met pensioen gaat ja. Het voelt om een of andere reden meer als een weloverwogen besluit dan vorig seizoen. Einde van een tijdperk, maar ik denk wel de juiste keuze. Denk ik ook wel ja. Gaat de komende 10 jaar ook nog even 37,5 miljoen per jaar als analist opstrijken Naast allerlei andere inkomsten natuurlijk. Niet dat hij het geld hard nodig heeft, maar de scheiding van Gisele zal niet goedkoop geweest zijn denk ik. Verder blijft het altijd jammer als een legende stopt, maar hij wordt over een half jaartje 46. Is maar heel weinig mensen gegund om tot die leeftijd op zo'n hoog niveau te kunnen spelen. 1 februari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 2 uur geleden zei JanVertonghen: Verder blijft het altijd jammer als een legende stopt, maar hij wordt over een half jaartje 46. Is maar heel weinig mensen gegund om tot die leeftijd op zo'n hoog niveau te kunnen spelen. Precies. En laten we wel wezen, nog twee of drie jaar bij een team wat het gewoon net niet heeft is ook niet wat je nog van hem wit zien op die leeftijd. Wel benieuwd of hij nu inderdaad commentaar gaat geven bij de NFL duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Meer mensen die vannacht de Superbowl gaan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 57 minuten geleden zei Richarð.: Meer mensen die vannacht de Superbowl gaan kijken? Yes. Heb vanavond een lichte voorkeur voor de tegenstander van jouw favoriete ploeg Al gun ik de Chiefs het ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Hoop hier uiteraard dat "mijn" Chiefs winnen. Al hoop ik voornamelijk op een mooie wedstrijd en dat kan zeker met dit affiche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Goh, balletje hoor van Hurts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten