Snipes Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Oké die wedstrijd van gisteren, dit kan toch niet. Dit vind ik zo absurd, volledig onterechte rode kaart voor AZ. Ik geloof mijn ogen nog steeds niet. Ben je scheel? Als je heel goed kijkt zorgt die rechtsback er wel degelijk voor de hij De Sa aantikt, waardoor hij met zijn ene been achter zijn andere komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ben je scheel? Als je heel goed kijkt zorgt die rechtsback er wel degelijk voor de hij De Sa aantikt, waardoor hij met zijn ene been achter zijn andere komt. Nee ik ben niet scheel. Heb (op de beelden van Veronica) niet kunnen waarnemen dat De Sa daadwerkelijk Johansson heeft aangeraakt, laat staan aangetikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 KNVB wijst scheidsrechter aan en zorgt voor primeur tijdens bekerfinale Dinsdag, 15 april 2014 om 12:12 De bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax staat aankomende zondag onder leiding van Bas Nijhuis. De scheidsrechter zal worden geassisteerd door Rob van de Ven en Charles Schaap: Berry Simons is in Rotterdam actief als vierde man zijn Ed Janssen en Jochem Kamphuis zijn vijfde en zesde official. Bovendien krijgt Nijhuis ook nog eens hulp van doellijntechnologie. / Het is voor het eerst in Nederland dat er bij een wedstrijd een vijfde en zesde official én doellijntechnologie aanwezig zullen zijn, zo maakt de KNVB bekend. De vijfde en zesde official werden eerder dit seizoen ingezet tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal en in beide halve finales van de KNVB beker; in de Eredivisie wordt sinds 28 september 2013 geëxperimenteerd met de doellijntechnologie. Nijhuis floot nog nooit eerder een bekerfinale. "Het is fantastisch dat ik tijdens de finale op het veld sta", zegt de arbiter op de website van de KNVB. "Bekerwedstrijden staan bekend als sfeervol en sportief. Naast dat het mijn eerste bekerfinale wordt, is het extra speciaal doordat het de eerste keer in het Nederlandse voetbal is dat de arbitrage met zowel doellijntechnologie als de vijfde en zesde official werkt. Ik kijk erg uit naar aanstaande zondag. Jaaahaaa kom we stellen zo ongeveer de slechtste scheidsrechter van Nederland aan voor de bekerfinale. Leuk ook die mannen op de lijnen, dragen ook zeer veel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Lekker belangrijk wie de scheidsrechter is. Onbegrijpelijk dat men zich daar altijd zo druk om maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 (bewerkt) Onbegrijpelijk dat men zich daar altijd zo druk om maakt. Vind je het onbegrijpelijk in dit geval of ten alle tijden onbegrijpelijk dat mensen zich druk maken om wie de scheids is? Ik neem aan het eerste, want ik vind het onbegrijpelijk dat iemand het onbegrijpelijk zou vinden dat mensen het uitmaakt wie de scheids is. Het maakt mij heel erg uit of een scheids van de bond is, aan de voorwaarden voldoet (spelregel kennis, conditietest), geen binding heeft met de clubs die hij fluit etc. Voor wie ben je btw deze finale, als Ajax 'em wint zit je dan niet een beetje met een dubbel gevoel? 15 april 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Vind je het onbegrijpelijk in dit geval of ten alle tijden onbegrijpelijk dat mensen zich druk maken om wie de scheids is? Ik neem aan het eerste, want ik vind het onbegrijpelijk dat iemand het onbegrijpelijk zou vinden dat mensen het uitmaakt wie de scheids is. Het maakt mij heel erg uit of een scheids van de bond is, aan de voorwaarden voldoet (spelregel kennis, conditietest), geen binding heeft met de clubs die hij fluit etc. Voor wie ben je btw deze finale, als Ajax 'em wint zit je dan niet een beetje met een dubbel gevoel? Op amateurniveau zeker. Maar we hebben het hier over het profvoetbal. Die zouden allemaal bekwaam genoeg moeten zijn. Iedereen maakt wel eens een fout. Ja is lastig zondag. In 99 van de 100 gevallen ben ik voor Ajax. Dit is echt een unicum voor Zwolle en ik hoop stiekem wel dat ze winnen. Ajax gaat die finale nog vaak genoeg spelen. Zit dan ook met een grote groep vrienden in het Zwolle vak. Juichen voor Zwolle, maar op zich maakt het mij niet uit. Zou wel heel mooi zijn als Zwolle wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Re: KNVB Beker #5 Hoe vet bedacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Klich, sloop ze. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Stelletje kansloze debielen :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat een verdomde teringdebielen zijn dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Haha, typisch weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 Sjong jonge. Laat die achterlijke Amsterdammers voortaan gewoon in dat stinkdorp van ze. Dat volk hoef ik dus echt nooit meer in ons stadion. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 En over en sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Boem, knal KOEKOEKKKKK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Lijkt me handig om voortaan dat Amsterdamse volk maar thuis te laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 En maar smeken om uitsupporters in de Klassieker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Waarom ga je in hemelsnaam vuurwerk op dat veld gooien ?? Je eigen keeper staat daar notabene... Wat een randdebielen weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nooit meer Ajax-supporters in de Kuip. Dat lijkt me een goede straf voor deze teringdebielen. En dan maar zeiken dat een Klassieker geen klassieker meer is zonder uitsupporters. Schandalige personen. Gadverdamme wat een randdebielen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Lijkt me handig om voortaan dat Amsterdamse volk maar thuis te laten. Met camera's opzoeken wie het zijn, stadionverbod geven... anders lijden de goede weer onder de kwaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 Nooit meer Ajax-supporters in de Kuip. Dat lijkt me een goede straf voor deze teringdebielen. En dan maar zeiken dat een Klassieker geen klassieker meer is zonder uitsupporters. Schandalige personen. Gadverdamme wat een randdebielen. _O_ Eens. Lekker Feyenoorders niet in de ArenA en Ajacieden niet in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Wil je dit soort uitschot nooit meer beschermen? Het zijn stelletje kansloze debielen, droeftoeters en het iq van een verstandelijke beperkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik lach me dood. Geniaal dit haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Mongolen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit kan ook echt alleen in Nederland :r hersenloze supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten