Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Zo kortzichtig he, och och. Eerste weken met Pastoor is bekend hoe dramatisch dat was, dan met een nieuwe trainer 'opnieuw' beginnen. Laatste weken wordt over het algemeen gewoon goed gespeeld, durf wel te zeggen dat het veldspel niet slechter is dan One Man Show Feyenoord. Duurt niet lang voordat we 'gewoon' weer rond de twaalfde plek staan. Vraag me af waarom ik hierop in ga eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kortzichtig he, och och. Eerste weken met Pastoor is bekend hoe dramatisch dat was, dan met een nieuwe trainer 'opnieuw' beginnen. Laatste weken wordt over het algemeen gewoon goed gespeeld, durf wel te zeggen dat het veldspel niet slechter is dan One Man Show Feyenoord. Duurt niet lang voordat we 'gewoon' weer rond de twaalfde plek staan. Vraag me af waarom ik hierop in ga eigenlijk.

Ik denk dat ik misschien wel het negatiefste ben over Feyenoord van heel het forum, dus snap je opmerking niet helemaal. Zelfs RKC speelt beter veldspel dan wij man. En twaalfde plek en alles is ook gewoon matig he, realiseer je dat. Denk dat van de 18 ploegen in NL er misschien 5 zijn die niet erg matig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites