Marc. Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 [YOUTUBE]BCmCJLMb6VE#t=193[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 [Youtube]IiDiLiYez9U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 [YOUTUBE]P_VZwloRBYE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Vrienden van me hebben een platencontract gekregen. :D Hier een paar singles om er een beeld bij te krijgen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 [Youtube]E7t8eoA_1jQ Thinking of a master plan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ik ga vrijdag naar Atmosphere in de Melkweg. Ik ben benieuwd wat voor concert het gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ben normaal helemaal niet van de rap/hip-hop, maar ben de laatste tijd echt verslaafd aan Nujabes. Kende hem al van de anime Samurai Champloo, maar ben eigenlijk nog maar pas begonnen met naar zijn muziek luisteren. [YOUTUBE]xfNF8ZGvY8A[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Nujabes _O_. Wat een fenomeen was die man. Als je het nog niet hebt gedaan zou ik absoluut Modal Soul en Metaphorical Music van hem luisteren. Feather een van mn favoriete platen van hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Al gedaan :P Die albums zijn wel enorm goed ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 (bewerkt) Goh Curren$y is weer bezig, droppin' record after record bloggers thinkig it's ten of me [video=youtube;2lXD0vv-ds8] [soundcloud]https://soundcloud.com/asapmob/multiply-prod-curtis-heron[/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] [soundcloud] [/soundcloud] Vince Staple's 'Hell Can Wait EP' is out there btw 7 oktober 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Kendrick Lamar verneukt dat FlyLo nummer. Minste nummer op het album ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Heerlijke productie. Tijdloos album ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Kendrick Lamar verneukt dat FlyLo nummer. Minste nummer op het album ook. Krijg bij dat Flying Lotus album hetzelfde idee als bij moderne kunst. Het zou ongetwijfeld kwalitatief goed zijn, maar als een kind van drie het had gemaakt had ik het best willen geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Krijg bij dat Flying Lotus album hetzelfde idee als bij moderne kunst. Het zou ongetwijfeld kwalitatief goed zijn, maar als een kind van drie het had gemaakt had ik het best willen geloven. Ja dat heb ik dus bij die verses van Kendrick Lamar de laatste tijd, klinkt ook als een kind van drie met die stemmetjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 Blijft ook de hele dag in je hoofd dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) En dat is helemaal niet erg, tijdje niet meer gehoord btw [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; kijk je uit naar album Logic? Dacht dat jij en [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; hem liepen te pushen hier 10 oktober 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 En dat is helemaal niet erg, tijdje niet meer gehoord btw [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; kijk je uit naar album Logic? Dacht dat jij en [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; hem liepen te pushen hier Volg t niet allemaal zo meer nauw. Komt mede ook omdat ze allemaal te commercieel geworden zijn, als je m op twitter volgt zie je meer reclame dan echt tweets. Download maandelijks/of om de 2 maanden nieuwe dingen. Post m maar hier, zal m zeker beluisteren dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ja mag er zeker zijn [soundcloud]https://soundcloud.com/user278877324/cozz-ft-j-cole-knock-tha[/soundcloud] Waarom had ik deze nog niet gehoord? Tweede verse van Cole _O_ COLE WORLD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Nieuwe Childish ga ik ook maar eens luisteren dan. Gisteravond naar Atmosphere geweest in de Melkweg. Ik vond dat ie er een aardige show van maakte, boven verwachting eigenlijk voor mij. [YOUTUBE]VFt1xMPnkVg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Black Moon komt naar Arnhem! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Shiii', wanneer en how much. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 https://www.facebook.com/events/304202849775126/304647779730633/?notif_t=plan_mall_activity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Heeft niks met hip-hop te maken inderdaad. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Sowieso even de Flying Lotus remix van Fall in Love luisteren dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Flying Lotus :< Al weet ik niet of je het nou echt hip-hop kan noemen. Ontdekt door een mijn favo edm producers, Flume, die geïnspireerd is door J. Dilla en Flying Lotus. Maar Flying Lotus is dus al een grote gevestigde naam. Wat zijn goede albums van hem? You're Dead! geluisterd en Until The Quiet Comes ook. Die laatste vind ik vele malen beter. Tiny Tortures en Sultan's Request :) Los Angeles en Cosmogramma zeker ook doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten