Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Goh Curren$y is weer bezig, droppin' record after record bloggers thinkig it's ten of me

[video=youtube;2lXD0vv-ds8]

[soundcloud]https://soundcloud.com/asapmob/multiply-prod-curtis-heron[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

Vince Staple's 'Hell Can Wait EP' is out there btw

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg bij dat Flying Lotus album hetzelfde idee als bij moderne kunst. Het zou ongetwijfeld kwalitatief goed zijn, maar als een kind van drie het had gemaakt had ik het best willen geloven.

Ja dat heb ik dus bij die verses van Kendrick Lamar de laatste tijd, klinkt ook als een kind van drie met die stemmetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat is helemaal niet erg, tijdje niet meer gehoord btw

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; kijk je uit naar album Logic? Dacht dat jij en [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; hem liepen te pushen hier

Volg t niet allemaal zo meer nauw. Komt mede ook omdat ze allemaal te commercieel geworden zijn, als je m op twitter volgt zie je meer reclame dan echt tweets.

Download maandelijks/of om de 2 maanden nieuwe dingen. Post m maar hier, zal m zeker beluisteren dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flying Lotus :< Al weet ik niet of je het nou echt hip-hop kan noemen. Ontdekt door een mijn favo edm producers, Flume, die geïnspireerd is door J. Dilla en Flying Lotus. Maar Flying Lotus is dus al een grote gevestigde naam. Wat zijn goede albums van hem? You're Dead! geluisterd en Until The Quiet Comes ook. Die laatste vind ik vele malen beter. Tiny Tortures en Sultan's Request :)

Los Angeles en Cosmogramma zeker ook doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites