Hakai Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Wat een 2007 track Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Cornrow Kenny weg bij TDE :0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Iemand al een mening gevormd over Donda? Ik vind het echt een geweldig album, maar ik ben niet echt objectief hierin. Mijn pareltjes na de eerste paar luisterbeurten: Believe What I Say, Off The Grid (nog nooit van Fivio Foreign gehoord maar wat een ongelooflijke verse zeg), Come To Life en Moon (Kid Cudi en Kanye combo is altijd geweldig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 53 minuten geleden zei Giroud: Iemand al een mening gevormd over Donda? Ik vind het echt een geweldig album, maar ik ben niet echt objectief hierin. Mijn pareltjes na de eerste paar luisterbeurten: Believe What I Say, Off The Grid (nog nooit van Fivio Foreign gehoord maar wat een ongelooflijke verse zeg), Come To Life en Moon (Kid Cudi en Kanye combo is altijd geweldig). Nog niet heel goed geluisterd, maar ik ben ook wel verbaasd over de kwaliteit. Wel erg lang en veel tracks die me niks deden, maar ook een paar uitschieters als Jail en Off The Grid. Al met al voelt het wel een beetje als een rommeltje waar af en toe iets moddervets langskomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ja wel redelijk mee eens, iets te lang album waardoor er een paar nummers tussen zitten die echt een stuk minder zijn. Maar de nummers die goed zijn, zijn ook echt wel heel goed vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Op een of andere manier kan ik het niet echt meer aanhoren. Ben echt fan van Kanye geweest, maar het klinkt nu afgezaagd. We luisteren al bijna 20 jaar naar die gast en behalve een paar figuren zoals Nas, Jay-Z en Eminem gebeurt dat bijna nooit en op hen ben ik ook afgeknapt. Dit is laatste keer geweest dat ik Kanye's album ga checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 (bewerkt) Op 31-8-2021 om 13:21 zei Bolderbast: Wel erg lang en veel tracks die me niks deden, maar ook een paar uitschieters Dit is ook mijn gevoel, kan niet goed tegen lange albums. Eerst wist ik van alle grote releases de hele tracklist en nummers te onthouden, maar tegenwoordig onmogelijk met die langs albums. Cole had daar laatst een goede line over, even kwijt (iets met die 20+ track albums puur voor de streams). Edit: Deze lines bedoelde ik. What you sold, I tripled that I can't believe these fuckin' clowns Look how everybody clappin' when your thirty-song album do a measly hundred thou' 7 september 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) Laatst ook een MPC gekocht. Mooi spul :D. 15 september 2021 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 (bewerkt) Aanrader 10 oktober 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Dit vind ik er bovenuit steken bij de nieuwe plaat van Stikstof (met oa Zwangere Guy) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 ZIJ heb ik onlangs gehoord,vond dat wel cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Deze gaat nooit vervelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid. Edit: en nr. 2: 8 januari 2022 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2022 Share Geplaatst 16 januari 2022 Tof man! Erg leuke sample in die eerste. Zoveel projecten worden de laatste tijd tien jaar oud, dat ik in retrospectief besef dat dat voor mij echt het hoogtepunt was van de tijd dat ik hiphop muziek check. Ging toen ook naar shows etc waardoor het veel meer leefde. Q op Appelsap gezien bijvoorbeeld. https://www.stereogum.com/2172245/schoolboy-q-habits-contradictions-turns-10/reviews/the-anniversary/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Op 28-1-2022 om 18:54 zei Sophomore: Hard weer. Hype voor Tana Talk 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 maart 2022 Share Geplaatst 12 maart 2022 (bewerkt) 12 maart 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten