Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Iemand al een mening gevormd over Donda? Ik vind het echt een geweldig album, maar ik ben niet echt objectief hierin. Mijn pareltjes na de eerste paar luisterbeurten: Believe What I Say, Off The Grid (nog nooit van Fivio Foreign gehoord maar wat een ongelooflijke verse zeg), Come To Life en Moon (Kid Cudi en Kanye combo is altijd geweldig). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Giroud:

Iemand al een mening gevormd over Donda? Ik vind het echt een geweldig album, maar ik ben niet echt objectief hierin. Mijn pareltjes na de eerste paar luisterbeurten: Believe What I Say, Off The Grid (nog nooit van Fivio Foreign gehoord maar wat een ongelooflijke verse zeg), Come To Life en Moon (Kid Cudi en Kanye combo is altijd geweldig). 

Nog niet heel goed geluisterd, maar ik ben ook wel verbaasd over de kwaliteit. Wel erg lang en veel tracks die me niks deden, maar ook een paar uitschieters als Jail en Off The Grid. Al met al voelt het wel een beetje als een rommeltje waar af en toe iets moddervets langskomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een of andere manier kan ik het niet echt meer aanhoren. Ben echt fan van Kanye geweest, maar het klinkt nu afgezaagd. We luisteren al bijna 20 jaar naar die gast en behalve een paar figuren zoals Nas, Jay-Z en Eminem gebeurt dat bijna nooit en op hen ben ik ook afgeknapt. Dit is laatste keer geweest dat ik Kanye's album ga checken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D 

Op 31-8-2021 om 13:21 zei Bolderbast:

Wel erg lang en veel tracks die me niks deden, maar ook een paar uitschieters

Dit is ook mijn gevoel, kan niet goed tegen lange albums. Eerst wist ik van alle grote releases de hele tracklist en nummers te onthouden, maar tegenwoordig onmogelijk met die langs albums. Cole had daar laatst een goede line over, even kwijt (iets met die 20+ track albums puur voor de streams). 

Edit: Deze lines bedoelde ik.

What you sold, I tripled that

I can't believe these fuckin' clowns

Look how everybody clappin'

when your thirty-song album do

a measly hundred thou'

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof man! Erg leuke sample in die eerste.

Zoveel projecten worden de laatste tijd tien jaar oud, dat ik in retrospectief besef dat dat voor mij echt het hoogtepunt was van de tijd dat ik hiphop muziek check. Ging toen ook naar shows etc waardoor het veel meer leefde. Q op Appelsap gezien bijvoorbeeld.

https://www.stereogum.com/2172245/schoolboy-q-habits-contradictions-turns-10/reviews/the-anniversary/

Link naar opmerking
Deel via andere websites