Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Doen bij Microsoft wel heel erg hun best om mensen bij de XboxOne weg te jagen.

Zullen er niet veel over zijn. Ik denk dat het ongeveer 70-30 was in het voordeel van PS4. Gewoon simpelweg omdat PS4 meer gericht is op gamers en de X1 is geen game console maar een mediacenter. Ik besloot alsnog voor de X1 te gaan omdat ik gewoon goede ervaring had met Microsoft. Ook de heerlijke controller, Xbox Live en het achievement systeem sprak mij aan. Maar dat laat ik nu links liggen.

100 euro goedkoper, iets betere specs en je krijgt meer als hardcore gamer. Denk dat PS4 de slag gaat winnen als ze november aanhouden. Ik denk dat in Nederland het 85-15 gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja, ik betwijfel of de kasten van Sony groot genoeg zijn om alle lijken erin te houden. Ik vertrouw het nog steeds niet. Waarom zou Sony wel snel kunnen leveren en Xbox niet?

Waarom grafisch een veel beter systeem? Waarom met de power brick in de console? Waarom kan de One niet meer verticaal staan en de PS4 wel? En waarom dan ook nog eens een stuk kleiner. Geen idee, maar ik denk dat Sony hun zaakjes veel beter op orde heeft. Dev kits vliegen de deur uit en ze adverteren 'm al sinds februari. Gisteren tijdens nieuwe CoD event speelde ~200 media mensen op PC's met One controllers, ze kunnen dus nog geen ~200 units afleveren aan hun grootste klant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht sowieso nog minimaal een jaar met aanschaffen totdat de eerste kinderziektes eruit zijn en ik weet welke de meeste van m'n vrienden gaan kopen. GTA en FIFA komen toch nog op de Xbox 360 uit, daar ben ik dan nog wel even zoet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht nog ff met kiezen, sowieso is eerste lichting PS4 dus al niet meer te krijgen :cab: kijk tegen die tijd wel, duurt me allemaal iig veel te lang.

Ik ga denk ik sowieso voor de Xbox One. PS4 de eerste levering is uitverkocht en mensen ga nu al massaal reserveren voor de tweede lading. Het kan zomaar gebeuren dat ergens half januari de tweede lading arriveert in Nederland. Die zal al lang uitverkocht zijn en ik ga niet nu een PS4 bestellen waarvan ik niet weet wanneer de console uitkomt. Stel de hype is een beetje gedaald dan is de Xbox One er ook al vrij vlot. De enige games die ik MOET spelen zijn FIFA 14 en GTA 5, die komen toch voor de Xbox 360. Tegen de tijd dat de nieuwe Battlefield er is zal de Xbox One al te koop zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga denk ik sowieso voor de Xbox One. PS4 de eerste levering is uitverkocht en mensen ga nu al massaal reserveren voor de tweede lading. Het kan zomaar gebeuren dat ergens half januari de tweede lading arriveert in Nederland. Die zal al lang uitverkocht zijn en ik ga niet nu een PS4 bestellen waarvan ik niet weet wanneer de console uitkomt. Stel de hype is een beetje gedaald dan is de Xbox One er ook al vrij vlot. De enige games die ik MOET spelen zijn FIFA 14 en GTA 5, die komen toch voor de Xbox 360. Tegen de tijd dat de nieuwe Battlefield er is zal de Xbox One al te koop zijn.

Over ~6,5 uur wordt release date PS4 bekent gemaakt, maar dat terzijde. Battlefield 4 komt 1 nov in Europa, goede kans dat nieuwe consoles dan bijna uitkomen. Sowieso voor een nieuwe console halen (of PC), ook al komt die uit op 360/PS3 die kunnen het echt niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat Microsoft bekend maakte de release uit te stellen ging ik meteen voor de PS4. Maar Sony flikt zowat hetzelfde. Ze leveren wel alleen maar een beperkt aantal waardoor je ook langer moet wachten. Want wie weet hoe lang die tweede levering of zich laat wachten. Misschien pas februari of maart, geen zinnig woord over te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat Microsoft bekend maakte de release uit te stellen ging ik meteen voor de PS4. Maar Sony flikt zowat hetzelfde. Ze leveren wel alleen maar een beperkt aantal waardoor je ook langer moet wachten. Want wie weet hoe lang die tweede levering of zich laat wachten. Misschien pas februari of maart, geen zinnig woord over te zeggen.

Dat was voor mij ook de reden ja. Maar ik durf te wedden dat als Xbox One hetzelfde aantal preorders had als de PS4, ze nu ook al uitverkocht waren. Ik denk zelfs dat de productie van de One een stuk minder is, omdat ze in nov als ze allebei uit moeten komen niet eens genoeg units konden leveren voor half Europa. Misschien is de One bij de release in Q1 2014 ook al uitverkocht, en heb je er pas een volgend jaar zomer. Game Mania claimt dat hun 2e levering PS4's nog binnen 2013 is (al uitverkocht trouwens), misschien is dat bij andere winkels ook wel zo. Nu nog veel onduidelijkheid. Misschien komt er in de volgende paar maanden nog een enorm aantal preorders bij en is zelfs de hele 2e levering uitverkocht. Wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was voor mij ook de reden ja. Maar ik durf te wedden dat als Xbox One hetzelfde aantal preorders had als de PS4, ze nu ook al uitverkocht waren. Ik denk zelfs dat de productie van de One een stuk minder is, omdat ze in nov als ze allebei uit moeten komen niet eens genoeg units konden leveren voor half Europa. Misschien is de One bij de release in Q1 2014 ook al uitverkocht, en heb je er pas een volgend jaar zomer. Game Mania claimt dat hun 2e levering nog binnen 2013 is (al uitverkocht trouwens), misschien is dat bij andere winkels ook wel zo. Nu nog veel onduidelijkheid.

Microsoft zou niet al te lang wachten met een nieuwe release. Voordat de PS4 uitkomt verwacht ik een release datum voor de overige landen in Europa. Stel ze maken tijdens Gamescom een datum bekend en het zal Q1 zijn dan reserveer ik direct. Tegen de tijd dat ik een PS4 kan kopen in de winkel zal de Xbox One al bijna uitkomen wan ik verwacht de xbox in maart, april.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Microsoft zou niet al te lang wachten met een nieuwe release. Voordat de PS4 uitkomt verwacht ik een release datum voor de overige landen in Europa. Stel ze maken tijdens Gamescom een datum bekend en het zal Q1 zijn dan reserveer ik direct. Tegen de tijd dat ik een PS4 kan kopen in de winkel zal de Xbox One al bijna uitkomen wan ik verwacht de xbox in maart, april.

Klopt helemaal, want tegen die tijd zal de PS4 pas echt goed verkrijgbaar zijn. Misschien al wat eerder met mazzel. Alleen dus moet je maar hopen dat wat ik net ook zei, Microsoft genoeg units kan leveren. Anders krijg je hetzelfde PS4 verhaal en heb je je next gen console wel heel laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja er zijn veel mensen (waaronder ik) die nog helaal geen keuzen willen en/of hoeven te maken omdat GTA5 wel een hele boel tijd gaat opslokken.

Zowel offline als online, en online word beter en vermakelijker dan ooit.

Wanneer het spel goed begint te 'vervelen' ergens in 2014 dan pas komt de keuze tussen de next-gen consoles. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites