Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Mooiste voetbalmoment uit mijn leven was dat.

Echt he, heb toevallig vanmiddag de hoogtepunten (lees: de vrije trappen) nog eens terug gekeken :mrgy: En wat die Meijer betreft, die moet z'n grote dikke waffel eens houden.

En tja, wat te zeggen over vanavond? :< Wat een heerlijk effectief Roda. En wat is het momenteel een genot naar onze rechterkant te kijken, Henkie & Guus _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zul je zien dat jullie hard onderuit gaan bij Groningen :p

Niet dat ik dat hoop ofso, leuk team hebben jullie dit jaar (en mooie club natuurlijk)

(Y)

Bij Groningen doen we het geregeld goed, neemt niet weg dat het zondag lastig wordt. Maar in deze competitie kan iedereen van elkaar winnen, dus daar hou ik me maar aan vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was het weer slecht.

Er heerste ook een vijandige sfeer op de tribune. Ik hoop toch echt dat Brood zijn tactiek gaat omgooien. Gewoon 4-3-3 spelen Met Höcher en Hupperts op de vleugels en Donald/Pluim op 10 en Fledderus en Kali erachter.

En dan zeker 1 vleugelspeler halen in de winter, ik had erg graag Bryan Linssen gezien hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie ervan dat Brood onder druk staat en sommige supporters willen dat die vertrekt zijn jullie het ermee eens of niet? En kan hij er wat aan doen dat het zo matig gaat?

Vind zelf Luijckx maar niks en die staat er altijd in.

[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; [MENTION=13077]RamonRJC[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit een beetje in dubio wat betreft Brood [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];. Vind het altijd wat makkelijk om de trainer als zondebok aan te wijzen als het slecht gaat, maar feit dat is er onder Brood al anderhalf seizoen nog geen fatsoenlijk voetbal op de mat is gelegd en er onder zijn leiding slechts 11 van de 51 wedstrijden gewonnen zijn. Ben gisteravond ook geweest, en die 0-2 voorsprong bij de rust verbloemde echt heel veel. Als NEC er 10 gemaakt had, hadden we niks te klagen gehad. Wordt wat mij betreft in de winterstop tijd voor een echte breker met body op het middenveld om de verdediging wat te ontlasten, want in het centrum lopen met Donald, Pluim en Kali alleen voetballers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites