Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

De eerste versterking is binnen:)

Tim Blättler speelt komend seizoen op amateurbasis voor Roda JC.

De 20-jarige spits komt over van Chevremont, dat dit seizoen kampioen werd in de tweede klasse G. Blättler had een flink aandeel in dat kampioenschap: hij scoorde maar liefst 45 keer.

Blättler gaat in eerste instantie bij Jong Roda JC spelen. Hij hoopt volgend jaar een plek in het eerste elftal af te kunnen dwingen.

De spits was eerder al op proef bij Roda JC en liep ook stage bij Fortuna Sittard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel je voor dat je eens moet werken voor je geld.....

Ik werk mezelf zo'n beetje letterlijk kapot, dat is het punt dus, de Kick-Off is veel te klein. Met drie man was het afgelopen seizoen nog net te doen, het probleem is dat er ook niet meer kunnen werken. Je kunt wel met twee man bij een bar staan, maar dat werkt echt voor geen meter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalezic dus de nieuwe trainer. Sympathieke man, heeft het leuk gedaan bij Jong PSV. Alleszins beter dan die omhoog gevallen Faber met z'n eisenpakket.

Wie zegt dat hij bij NEC diezelfde eis had? Misschien is de structuur bij Excelsior gewoon slecht bezet en wilde Faber daar verbetering in zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeg ik toch nergens @Mdvdv;? Wou bij Roda bijvoorbeeld onder andere z'n eigen assistent meenemen, terwijl Roda uiteraard Rickie Plum en Regillio Vrede niet aan de kant gaan schuiven na hun recente heldendaad. Voor een trainer met één korte periode als hoofdtrainer bij FC Eindhoven vind ik 'm al aardig wat divagedrag vertonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet altijd wel lachen bij zulke opmerkingen hoor. De trainer wil graag met een bepaalde assistent werken en de club ziet dat niet zitten. Nou prima, dan kom je er niet uit en kies je ieder een eigen weg. Maar waarom moet de ander dan meteen weer als omhoog gevallen diva neer worden gezet? En heb het dan over het voetbal in het algemeen, niet over jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel blij met Kalezic, maar dat was ik ook met Brood en Trost, dus dat zegt niks.

Heeft et in het verleden goed gedaan bij De Graafschap en Jong PSV.

Volgens het geruchtencircuit is Roda met PSV in onderhandeling over Ritzmaier, ook de namen van Vloet, Leemans en Locadia worden genoemd.

Verder zou Roda geïnteresseerd zijn in Avdic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites