Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Gert:

Nopes, zal ik binnenkort eens doen tnx. Vond haar toen bij boerderij van dorst echt goed en heel open en kwetsbaar over haar verleden. Ook een aanrader. 

Maar voor mij mag je zeggen wat je wil hoor. 

Nou voel me bijna Kyrill door dit te posten, maar heb in die 70 minuten zo'n beetje de helft van de tijd met tranen in mijn ogen gezeten. Heel emotioneel, goed geschoten, mooie gesprekken. Stukjes uit haar verleden ook waar ze het over hebben.

En het hele zichzelf aanleren van het piano spelen was mooi in beeld gebracht. Vond ik toen tijdens het concert ook al prachtig dat ze daar mee begon, helemaal solo. Terwijl ze zoiets super moeilijk vind.

Haha ik klink trouwens als iemand die haar echt kent, terwijl ik haar nooit gesproken heb :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-5-2024 om 22:18 zei 007mark:

Nou voel me bijna Kyrill door dit te posten, maar heb in die 70 minuten zo'n beetje de helft van de tijd met tranen in mijn ogen gezeten. Heel emotioneel, goed geschoten, mooie gesprekken. Stukjes uit haar verleden ook waar ze het over hebben.

En het hele zichzelf aanleren van het piano spelen was mooi in beeld gebracht. Vond ik toen tijdens het concert ook al prachtig dat ze daar mee begon, helemaal solo. Terwijl ze zoiets super moeilijk vind.

Haha ik klink trouwens als iemand die haar echt kent, terwijl ik haar nooit gesproken heb

Probeerde het gisteren te kijken via NL Ziet. Maar daar stond het niet op. Vervolgens NPO app op de TV geïnstalleerd met dan moest je een account hebben helaas. Wel jammer dat ze het zo achter paywall pleuren.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vanochtend een docu gekeken maar die was 35 minuten en niet met een piano. Maar ook ontroerend @007mark. Oudere docu: storm om mij heen van 2020. Werd naar verwezen vanaf die nieuwe docu. Echt zulke belangrijke materie waarover ze het heeft. Die beatmaker ook wel een verstandige jongen. Goede mensen om haar heen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 3voor12 lijst met al die Nederlandse troep :-D

Pitchfork wel een interessant lijstje, zie zeker vijf van mijn top nummers van dit jaar erin terug en ook heel veel wat ik niet ken maar wel nog wil proberen. Kendrick Lamar op 1 is wel weer vermoeiend, begrijp helemaal niks van die Kendrick hype. Al die dissnummers van hem en Drake naar elkaar toe zijn zo kinderachtig en slecht.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites