Sick Blik Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Vergeet mbv niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 http://pitchfork.com/news/50917-arctic-monkeys-announce-new-album-am/ Ongelukkig gekozen titel. Beady Eye bracht dit jaar nog BE uit. Arctic Monkeys nu AM. Ook wel een beetje jammer dat R U Mine erop komt aangezien die nu al dik een jaar oud is. Maar goed, gaat waarschijnlijk een dik album worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 Ook wel een beetje jammer dat R U Mine erop komt aangezien die nu al dik een jaar oud is. Maar goed, gaat waarschijnlijk een dik album worden. Dat vind ik niet zo erg. Het begin van het album is nu geil, Do I Wanna Know? en dan R U Mine. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Dat zeer zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; Gaat blijkbaar goed bij Metallica (y) :D Jammer dat ze zo weinig uitbrengen, maar ze zijn gewoon continu op tour :P Maargoed, een opvolger van Death Magnetic zie ik zeker zitten als het in dezelfde stijl is :D Kunnen ook 600 ideeën van het niveau Ronnie zijn he. ;c Ben wel weer erg benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Ik vind Ronnie anders best een lekker nummer hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Ben Goldwasser and Andrew VanWyngarden have finally announced the new MGMT album. MGMT is out September 17 via Columbia Records. Earlier this year, the duo told Rolling Stone that their upcoming album was recorded as a duo-- not with a full band like on 2010's Congratulations. The album was recorded at producer Dave Fridmann's Tarbox Road Studios in upstate New York. The album includes Record Store Day single "Alien Days" (which can be heard above), a cover of "Introspection" by the 60s garage band Faine Jade, and two songs they've previously performed live: "Mystery Disease" and "Your Life Is a Lie". Goldwasser told Rolling Stone that they're "not trying to make music that everyone understands the first time they hear it... There's no illusion on [Columbia Records'] part that that we're going to turn into a Top 40 band." MGMT will be accompanied by "unique visual elements to accompany and illustrate the new music" via something called "the Optimizer", which "provides listeners of the album with a simultaneous aural and optical listening experience featuring video and CGI work," according to a press release. Music videos for "Your Life Is a Lie", "Alien Days", and "Cool Song No. 2" are all in the works. MGMT are currently on the summer festival circuit, with dates planned through the end of the year. Schedule below. A U.S. tour will be announced soon that will take place in November and December. MGMT: 01 Alien Days 02 Cool Song No. 2 03 Mystery Disease 04 Introspection 05 Your Life Is a Lie 06 A Good Sadness 07 Astro-Mancy 08 I Love You Too, Death 09 Plenty Of Girls in the Sea 10 An Orphan of Fortune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Nice, lekker maandje September.. AM, MGMT. Wie volgt? Arcade Fire? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2013 Augustus is ook lekker, hoor. Sarah Neufeld, Drenge, Franz Ferdinand, Porcelain Raft, Washed Out en White Lies. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Franz Ferdinand - Take Me Out! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Ik zit net deze te kijken [YOUTUBE]S5OG3u2xs1A[/YOUTUBE] en denk wat komt mij die steiger en speedbootjes toch bekend voor. Blijkt het gewoon ten tijde van de clip van Cleber e Cauan opgenomen te zijn :mrgy: [YOUTUBE]5MebosdcXiI[/YOUTUBE] Op 2.29/2.30 in de eerste clip zie je zelfs Cleber e Cauan gewoon in hun speedbootje (rechts) zitten :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Arcade Fire wordt denk ik pas begin volgend jaar en dan in het najaar de eerste single. Wel zonde dat Regine zwanger moest raken, anders hadden we hem waarschijnlijk allang gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Streams gaan vanaf nu ook meetellen in de hitlijsten in NL, verhouding van 500:1 oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Daar heb ik ook wel zin in. Al enig idee of hij begin/midden/eind jaar komt? Hij heeft het eerste nummer van de nieuwe EP inmiddels op youtube gezet: [video=youtube;c3J1oKQcp-c] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Ik zeg een nieuwe plaat in 2015. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2013 Ik hoop volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Denk dat ze dan allebei nog zullen touren, Arctic Monkeys sowieso lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2013 Vandaar het woordje "hoop". ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Cedric Bixler heeft na de break-up van TMV ook zijn eigen band begonnen. Vrij toegankelijk geluid, vind ik, maar een stuk beter dan Bosnian Gaybows. Hier is een snippet van aankomend album: [YOUTUBE]W7FkDOEX-XM[/YOUTUBE] Ben benieuwd naar het nieuwe album, volgens mij wordt het best goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Iemand die toevallig een mp3-tje van De Formule van de Jeugd heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Zie pm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2013 JWzq746psEo Aanradertje voor [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; Grappig feitje; geboren in Zuid-Afrika, maar de VS als thuisbasis. Om precies te zijn, het plaatsje Nederland in Colorado. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Zijn er hier nog mensen die een platenspeler hebben? Zo ja, wat voor type etc. heb je? Zit er aan te denken om zelf een aan te gaan schaffen, maar moet wel een goede hebben. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Ik heb zelf alles digitaal of op CD, maar een vriend van me heeft een platenspeler. Zou hem eens kunnen vragen welke hij heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 juli 2013 Share Geplaatst 9 juli 2013 Zonde van het geld, man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten