neva Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Leuk. Wat is ieders PSN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 1 uur geleden zei neva: Leuk. Wat is ieders PSN? Gabigabi zo heet me beste vriend in het echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ik kan wel ff een groep maken in COD? Noem ik hem MUCOD ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Vanaf 18 juni in de PlayStation Plus Extra en Premium | Game Catalog: Monster Hunter Rise | PS4, PS5 Football Manager 2024 | PS5 Crusader Kings III | PS5 Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 | PS4, PS5 After Us | PS5 Anno 1800 - Console Edition | PS5 Police Simulator: Patrol Officers | PS4, PS5 Far Cry 4* | PS4 (*re-release) LEGO The Hobbit | PS4 LEGO The Incredibles | PS4 @neva ik vind jou wel iemand voor de Police Simulator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Haha die had ik op minder legale wijze op de PC. Even wat mensen flitsen enzo. Voelde me heel vies. Football Manager lijkt wel leuk om eens te proberen! Kennen jullie dat spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 36 minuten geleden zei neva: Haha die had ik op minder legale wijze op de PC. Even wat mensen flitsen enzo. Voelde me heel vies. Football Manager lijkt wel leuk om eens te proberen! Kennen jullie dat spel? Nog nooit van gehoord, zal het ook eens proberen als ik binnenkort m'n PS5 koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei neva: Haha die had ik op minder legale wijze op de PC. Even wat mensen flitsen enzo. Voelde me heel vies. Football Manager lijkt wel leuk om eens te proberen! Kennen jullie dat spel? Aanrader 🤓 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 4 uur geleden zei La Pulga: Vanaf 18 juni in de PlayStation Plus Extra en Premium | Game Catalog: Monster Hunter Rise | PS4, PS5 Football Manager 2024 | PS5 Crusader Kings III | PS5 Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 | PS4, PS5 After Us | PS5 Anno 1800 - Console Edition | PS5 Police Simulator: Patrol Officers | PS4, PS5 Far Cry 4* | PS4 (*re-release) LEGO The Hobbit | PS4 LEGO The Incredibles | PS4 @neva ik vind jou wel iemand voor de Police Simulator Jaaaa Police Simulator. Die ga ik checken en streamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Police sim geprobeerd. Beetje rondlopen en parkeerboetes schrijven in de eerste shift. Mocht in de volgende shift met een lasergun snelheidsduivels proberen te flitsen Heel spectaculair is het allemaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni @Arezo Het is tijd om te streamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni 1 uur geleden zei La Pulga: @Arezo Het is tijd om te streamen. Gisteren al even gespeeld zonder stream. Ik vond er echt geen bal aan. Precies wat @The Saint hierboven zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni 33 minuten geleden zei Arezo: Gisteren al even gespeeld zonder stream. Ik vond er echt geen bal aan. Precies wat @The Saint hierboven zegt. Jammer, welke game gaat het nu worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Er was nog meer gratis bagger. Monster Hunter eens proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni 20 uur geleden zei neva: FM Net even gespeeld, lastige besturing maar wel lekker vanaf het bankje. Ga het wel een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Door die controls heb ik denk 10 minuten gespeeld voor ik het mooi vond geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Gisteren toch maar Astro Bot gekocht. Astro playroom bij aankoop van de PS5 was een erg toffe introductie in de mogelijkheden van de dualsense controller. Kinderen vonden het ook erg leuk. Deze game is ook gewoon erg tof. Platinum grinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 3 minuten geleden zei The Saint: Gisteren toch maar Astro Bot gekocht. Astro playroom bij aankoop van de PS5 was een erg toffe introductie in de mogelijkheden van de dualsense controller. Kinderen vonden het ook erg leuk. Deze game is ook gewoon erg tof. Platinum grinden Ik heb hem ook net gekocht. Vond playroom inderdaad ook erg tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten