Gert Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 100 euro voor een xbox360 is nog best veel toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Vind €100 wel meevallen hoor, Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Mwa denk dat ik er anders in totaal 130 voor kon vangen. Zaten kinect, een paar must have games games bij enzo. Alleen controllers zijn wel flink versleten, verder alles in prima staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Voor 180 koop je hem nieuw met wat games en een kinect in de winkel zie ik nu. Dus 100-130 kun je wel vragen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik kon zojuist weer inloggen in PSN :). Zal vast niet voor lange duur zijn, 17:00 begint het geplande onderhoud namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik kon zojuist weer inloggen in PSN :). Zal vast niet voor lange duur zijn, 17:00 begint het geplande onderhoud namelijk. Onderhoud is uitgesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Beter, moet toch wat demo's kunnen downloaden straks. Heb er (nog) geen spel bijgekocht, twijfel om gewoon te wachten tot fifa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Beter, moet toch wat demo's kunnen downloaden straks. Heb er (nog) geen spel bijgekocht, twijfel om gewoon te wachten tot fifa. Jammer alleen dat er zo weinig demo's online staan op PSN ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 PSN-hackers laten vliegtuig landen via dreigtweet De hackgroep LizardSquad, dat gisteren een DDOS-aanval op PlayStation Network uitvoerde waardoor de service het grootste gedeelte van de dag niet bereikbaar was, heeft een dreigtweet naar American Airlines gestuurd. LizardSquad dreigde een bom op het vliegtuig van Sony Online Entertainment-president John Smedley af te laten gaan. LizardSquad tweette dat er een bom op het vliegtuig van Smedley zou liggen, waardoor het vliegtuig vroegtijdig moest landen. Volgens de website Game Informer onderzoekt de FBI op dit moment de situatie. PlayStation Network was gedurende zondag geruime tijd offline nadat LizardSquad een DDOS-aanval op Sony's netwerk had uitgevoerd. Gamers konden daardoor niet online gamen, de PSN-winkel niet bezoeken en bepaalde games niet spelen. PSN lijkt nu weer wereldwijd te werken. Er zijn voor zover bekend geen gegevens van mensen gestolen. De hackers zeggen de aanval te hebben uitgevoerd omdat Sony het geld dat het bedrijf verdient met online diensten niet zou uitgeven aan betere beveiliging voor de service. Ook andere services, waaronder Battle.net, League of Legends en Path of Exile hadden dit weekend te kampen met DDOS-aanvallen. Xbox Live ook tijdelijk offline na aanval Xbox Live-gebruikers kregen gedurende de nacht van zondag op maandag te kampen met inlogproblemen. LizardSquad, de hackgroep die PlayStation Network aanviel met een DDOS-aanval, eist de aanval op Xbox Live op. Niet iedereen had inlogproblemen. Zo kon op de Xbox One door de meesten worden ingelogd, maar op Xbox 360 niet. Problemen met het spelen van Diablo 3 doen zich nog steeds voor, maar de inlogproblemen zijn inmiddels verholpen, zo laat Microsoft weten. LizardSquad viel gisteren PlayStation Network aan en liet vervolgens het vliegtuig waarin John Smedley, president van Sony Online Entertainment, landen door een dreigtweet. Daarnaast kregen Battle.net, Path of Exile en League of Legends dit weekend DDOS-aanvallen op hun dak. Wat een losers, zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Jammer alleen dat er zo weinig demo's online staan op PSN ;e. Dat sowieso.. Fifa, MotorGP ofzo, UFC, Thief en nog één geloof ik. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik raad iedereen met een PS4 aan de demo van P.T. te downloaden! :D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 [YOUTUBE]RNU1DD4JR40[/YOUTUBE] NBA 2K14 overgeslagen vanwege het nog niet hebben van een PS4 (destijds), maar dit ziet er toch wel weer rete vet uit _O_. Oké, dit is natuurlijk allemaal extra opgepoetst, maar vind dit na FIFA toch wel de meest toffe sportsgame :huhu:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Hoge verwachtingen. 2k heeft verschillende zeer betrokken forumleden van andere forums aangetrokken die jaar na jaar rosters ed. maakten. Ga m sowieso halen dit jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ernie en Shaq _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Heeft iemand een adresje waar je goedkope controllers kunt halen? Hoeven niet perse de echte te zijn. Ik weet dat je voor de PS3 een heel aantal sites hebt die 'neppe' controllers verkopen, maar heb voor de PS4 nog niet van deze controllers kunnen vinden. Iemand die meer weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Zijn er nog niet voor ps4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Zijn er nog niet voor ps4 Oke, das balen. Weet jij misschien wel of je op FIFA 15 weer met z'n 2en online kan spelen? Je kon bijvoorbeeld op de PS3 tijdens Ultimate team, wanneer je een potje online speelde, iemand als gast toevoegen en zo dus met z'n 2en/3en tegen 1 spelen. Wanneer deze functie er dus weer in zit zal ik wel een 2e controller moeten halen, geweldige gamemodus was dat. Maar aangezien dat bij FIFA 14 niet zo was heb ik maar geen 2e controller aangeschaft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Zijn er nog niet voor ps4 Ik vind ze gewoon op internet hoor. Rood, wit, blauw, zwart. Ook bol.com heeft het volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 (bewerkt) Ja neppe bedoel ik 26 augustus 2014 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Als je ze hebt gevonden [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; let me know! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Voor de eventuele liefhebbers, er is een demo van NHL 15 beschikbaar in de PS Store :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Heb 'm sinds gisteren ook eindelijk in huis, heerlijk. Meteen FIFA 14 geleend van vriend die vannacht een week op vakantie ging :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Voor de eventuele liefhebbers, er is een demo van NHL 15 beschikbaar in de PS Store :mrgy: Nice, snap er nooit wat van maar tis wel echt epic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Nice, snap er nooit wat van maar tis wel echt epic. Dat heb ik dus met de Madden serie. Het nieuwe deel ziet er ook weer super uit, begrijp alleen geen ruk van de regels etc. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Dat heb ik dus met de Madden serie. Het nieuwe deel ziet er ook weer super uit, begrijp alleen geen ruk van de regels etc. :r Precies, en om nou 60 eu neer te tellen voor een spel waar je de kloten van snapt...;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten