Stefan Geplaatst 15 december 2014 Auteur Share Geplaatst 15 december 2014 Wat een kak zooi zeg he. Automatisch PS+ verlengt terwijl ik dat 200% zeker heb uitgezet. Zeker weer automatisch aangegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Wederom een klaagzang hiero over PSN. Kan al tijden berichten niet normaal versturen, verzenden blijft telkens op 97% staan en meestal blijft dat ook zo :') die app werkt ook al enorm waardeloos. Wat de fuck zijn die mensen daar aan het doen joh :r Nu kan ik niet eens fifa tegenstanders trollen die ik na 30 minuten al leaven omdat ze 3-0 achterstaan Inderdaad joh. Ik dacht dat het aan mijn internet lag, maar hier stopt hij ook vaak op 97. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Mensen die een (uitgespeelde) game willen ruilen tegen mijn uitgespeelde The Last of Us? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Ja wil opzich wel Tomb Raider ruilen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Doen mensen hier uberhaupt nog wel destiny? Kijk er elke keer na als ik een game wil pakken maar het trekt me gewoon totaal niet he :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Doen mensen hier uberhaupt nog wel destiny? Kijk er elke keer na als ik een game wil pakken maar het trekt me gewoon totaal niet he :r Destiny demo is al dagenlang aant installeren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Destiny demo is al dagenlang aant installeren... Hoezo al dagenlang? Is toch zo gedaan lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Geen idee.. ik snap er zelf ook niks van, eerst was die eindelijk klaar met het downloaden, toen moest het nog heeeeel lang doen over 13 gigabyte installeren. Werkelijk bizar hoe lang die daar mee bezig is. Zoals je zegt is dat bij andere games wel zo gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Pleuris hackers ook , val cnn en fox aan ofzo en geen PSN en XBL ;e vuile honden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Hij is deze week weer naar de chinees geweest hoor :-D ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Gister met Boxingday even €811 gewonnen. Mezelf dan toch maar even een leuk cadeau geven op "3e kerstdag" d.m.v een PS4. Iemand nog een spel dat een absolute must is? Haal sowieso FIFA, maar moet nog wel wat bij: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Gister met Boxingday even €811 gewonnen. Mezelf dan toch maar even een leuk cadeau geven op "3e kerstdag" d.m.v een PS4. Iemand nog een spel dat een absolute must is? Haal sowieso FIFA, maar moet nog wel wat bij: Xbox One halen met Fifa en GTA. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 of een PS4 met GTA ;) persoonlijk vind ik PS4 lekkerder spelen dan Xbox one :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 FIFA & Battlefield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Ik zou FIFA links laten liggen, en inderdaad Battlefield nemen. En een xbox one zodat ik je kapot kan knallen :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Is idd een PS4 + GTA & FIFA geworden. PS4 omdat m'n vrienden die ook hebben, denk dat de meeste daar hun keuze op zullen baseren. Dus binnenkort zal ik wel een paar jantjes weggeven aan mensen hier [emoji42][emoji42] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Psn down? :r nog steeds of sinds net weer ofzo? Naja dit keer kan ik er niet echt pissig om zijn, die lizard groep bewijst maar weer eens dat het een krachtige hackersgroep is. Beter hangen ze zulke mensen op of huren ze ze in. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Psn down? :r nog steeds of sinds net weer ofzo? Naja dit keer kan ik er niet echt pissig om zijn, die lizard groep bewijst maar weer eens dat het een krachtige hackersgroep is. Beter hangen ze zulke mensen op of huren ze ze in. :cab: Ja store is nog down en bepaalde games , je krijgt ter compensatie wel gratis games volgens sony toch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) Ja store is nog down en bepaalde games , je krijgt ter compensatie wel gratis games volgens sony toch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ? Ja. Check FUT topic. Maar schijnt trouwens dat die aanvallen al allang gestopt zijn hoor... wat Sony nu doet is preventie. Dik onderhoud plegen zodat dit niet nog een keer gebeurt. Volgens Lizard Squad waren die servers ook uit. Wat Lizard Squad op twitter nu doet is gewoon interessant doen. Die aanvallen kan iedereen trouwens doen, je kan een bedrijf betalen om een DDOS attack uit te voeren ergens in Rusland oid. Ik ben benieuwd of de FBI hier nog een rol in gaat spelen, want cybercriminaliteit word zwaar gestraft. Plus het is al de zoveelste keer. Dit zijn gewoon gasten van 17 jaar oid lijkt me die niks te doen hebben. http://www.dailydot.com/technology/lizard-squad-hackers/ :r dit artikel ook. Open sollicitatie dit hoor. 27 december 2014 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Ik neem aan dat niet elk hackbedrijf (bestaan die dan?:cab:) dusdanig goed kan hacken dat het grote netwerken als PSN en voornamelijk het normaal zo betrouwbare XBL kan platgooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Ik neem aan dat niet elk hackbedrijf (bestaan die dan?:cab:) dusdanig goed kan hacken dat het grote netwerken als PSN en voornamelijk het normaal zo betrouwbare XBL kan platgooien. Volgens mij is dat niet bijster ingewikkeld met een DDoS aanval. Enige wat ze doen is een de server dusdanig zwaar belasten dat deze het begeven. En blijkbaar zijn zowel het netwerk van Playstation als Xbox daar nog erg gevoelig voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Volgens mij is dat niet bijster ingewikkeld met een DDoS aanval. Enige wat ze doen is een de server dusdanig zwaar belasten dat deze het begeven. En blijkbaar zijn zowel het netwerk van Playstation als Xbox daar nog erg gevoelig voor. Als dat zo makkelijk was waren er vast wel hackers die het om de haverklap deden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Haha, nee wat ik bedoelde is dat het niet bijster ingewikkeld is om zo'n server te overbelasten. Ik heb zelf geen verstand van hacken, maar volgens mij is het creëren van een DDoS-aanval niet echt bijzonder in hackersland. Volgens mij is dat te vergelijken met een bankovervaller die een tankstation gaat overvallen. Maar daar kan ik helemaal naast zitten natuurlijk ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Best geintje om het ook met de kerst te doen. Half Amerika staat in vuur en vlam. :cab: Zie dat PSN nog steeds plat ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Jammer, ps4 gekregen met FIFA van het vrouwtje, maar fatsoenlijk spelen is er niet bij :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten