Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Wederom een klaagzang hiero over PSN. Kan al tijden berichten niet normaal versturen, verzenden blijft telkens op 97% staan en meestal blijft dat ook zo :') die app werkt ook al enorm waardeloos. Wat de fuck zijn die mensen daar aan het doen joh :r Nu kan ik niet eens fifa tegenstanders trollen die ik na 30 minuten al leaven omdat ze 3-0 achterstaan

Inderdaad joh. Ik dacht dat het aan mijn internet lag, maar hier stopt hij ook vaak op 97.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psn down? :r nog steeds of sinds net weer ofzo? Naja dit keer kan ik er niet echt pissig om zijn, die lizard groep bewijst maar weer eens dat het een krachtige hackersgroep is. Beter hangen ze zulke mensen op of huren ze ze in. :cab:

Ja store is nog down en bepaalde games , je krijgt ter compensatie wel gratis games volgens sony toch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja store is nog down en bepaalde games , je krijgt ter compensatie wel gratis games volgens sony toch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Ja. Check FUT topic.

Maar schijnt trouwens dat die aanvallen al allang gestopt zijn hoor... wat Sony nu doet is preventie. Dik onderhoud plegen zodat dit niet nog een keer gebeurt. Volgens Lizard Squad waren die servers ook uit. Wat Lizard Squad op twitter nu doet is gewoon interessant doen. Die aanvallen kan iedereen trouwens doen, je kan een bedrijf betalen om een DDOS attack uit te voeren ergens in Rusland oid. Ik ben benieuwd of de FBI hier nog een rol in gaat spelen, want cybercriminaliteit word zwaar gestraft. Plus het is al de zoveelste keer. Dit zijn gewoon gasten van 17 jaar oid lijkt me die niks te doen hebben.

http://www.dailydot.com/technology/lizard-squad-hackers/ :r dit artikel ook. Open sollicitatie dit hoor.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat niet elk hackbedrijf (bestaan die dan?:cab:) dusdanig goed kan hacken dat het grote netwerken als PSN en voornamelijk het normaal zo betrouwbare XBL kan platgooien.

Volgens mij is dat niet bijster ingewikkeld met een DDoS aanval. Enige wat ze doen is een de server dusdanig zwaar belasten dat deze het begeven. En blijkbaar zijn zowel het netwerk van Playstation als Xbox daar nog erg gevoelig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dat niet bijster ingewikkeld met een DDoS aanval. Enige wat ze doen is een de server dusdanig zwaar belasten dat deze het begeven. En blijkbaar zijn zowel het netwerk van Playstation als Xbox daar nog erg gevoelig voor.

Als dat zo makkelijk was waren er vast wel hackers die het om de haverklap deden. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nee wat ik bedoelde is dat het niet bijster ingewikkeld is om zo'n server te overbelasten. Ik heb zelf geen verstand van hacken, maar volgens mij is het creëren van een DDoS-aanval niet echt bijzonder in hackersland. Volgens mij is dat te vergelijken met een bankovervaller die een tankstation gaat overvallen. Maar daar kan ik helemaal naast zitten natuurlijk ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites