Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Vanmiddag belletje gehad van MediaMarkt, kon alleen pakket met Killzone krijgen. Dus maar gereserveerd voor de tweede levering.

Dit had ik bij Game Mania. Eerst bericht over een 'mooi' pakket, kan je alleen voor Killzone kiezen. Laat maar dan....

Nu wordt het dus gewoon PS4 + los FIFA en COD erbij... Kost wat, maar dan heb je ook wat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit had ik bij Game Mania. Eerst bericht over een 'mooi' pakket' date=' kan je alleen voor Killzone kiezen. Laat maar dan.... Nu wordt het dus gewoon PS4 + los FIFA en COD erbij... Kost wat, maar dan heb je ook wat :D[/quote']

Ja, dan heb je 520 euro betaald voor twee ps3 games. Ik ken betere deals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit bij de 1e levering gelukkig. 2e levering komt 5 dagen later. Maatje van me heeft hem al, gekocht via via van iemand die hem uit Amerika had. Heeft 750 neergetikt.:D Ben je ook goed gek, maar ok. Hij heeft dus als FIFA en COD, en kan online spelen zonder dat 'ie een code of iets van betalingen heeft moeten doen? Dat kan eigenlijk toch niet.

En hij wou z'n cod al weer verkopen, vond hem niet super. Ik ga hem wss overkopen voor 40 euro, maar dat spel komt ook uit Amerika.. Maakt dat iets uit als je volgende week de Europese versie hebt? Lees wel iets van regio-vrij nog wat, dus dat zou geen probleem zijn gok ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit bij de 1e levering gelukkig. 2e levering komt 5 dagen later. Maatje van me heeft hem al, gekocht via via van iemand die hem uit Amerika had. Heeft 750 neergetikt.:D Ben je ook goed gek, maar ok. Hij heeft dus als FIFA en COD, en kan online spelen zonder dat 'ie een code of iets van betalingen heeft moeten doen? Dat kan eigenlijk toch niet.

En hij wou z'n cod al weer verkopen, vond hem niet super. Ik ga hem wss overkopen voor 40 euro, maar dat spel komt ook uit Amerika.. Maakt dat iets uit als je volgende week de Europese versie hebt? Lees wel iets van regio-vrij nog wat, dus dat zou geen probleem zijn gok ik?

5 dagen later? Weet je dit 100% zeker? :< Goh heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar heb je gereserveerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oke, top! Hebben ze bij jou dan al aangegeven dat de tweede levering binnen vijf dagen komt? Bij mij konden ze dat namelijk nog niet zeggen.

Toen ze zeiden dat ik bij de 1e levering zat, vroeg ik dat ik benieuwd was wanneer de 2e levering zou komen. Toen zei die gast 5 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites