Mangata Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Er zijn dus ook mensen die nog een aantal broers of zussen hebben en die dan wel nog van de zomer op vakantie willen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 snap niet wat het probleem is... je kan er allebei mee bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Ergens al meer bekend over de nieuwe lading? Moet dat ding gewoon hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Geen xbox one gabiiii? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Geen xbox one gabiiii? Nee sorry, jij doet toch nooit gta met mij :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Nee sorry, jij doet toch nooit gta met mij :( Ik speel dan ook zelden nog. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Ik speel dan ook zelden nog. ;c Hehe voor mij is ook alweer dik een week geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Vanmiddag belletje gehad van MediaMarkt, kon alleen pakket met Killzone krijgen. Dus maar gereserveerd voor de tweede levering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 Zijn er mensen die 'm al hebben? Hoe loopt het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Nog ~250 uur : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Nog ~250 uur :< Huhu. Jammer dat er nog niet veel bekend is over de tweede levering :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 november 2013 Share Geplaatst 19 november 2013 Vanmiddag belletje gehad van MediaMarkt, kon alleen pakket met Killzone krijgen. Dus maar gereserveerd voor de tweede levering. Dit had ik bij Game Mania. Eerst bericht over een 'mooi' pakket, kan je alleen voor Killzone kiezen. Laat maar dan.... Nu wordt het dus gewoon PS4 + los FIFA en COD erbij... Kost wat, maar dan heb je ook wat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Heb m'n PS4 zonet besteld bij Game Mania, zou eind december beschikbaar zijn. Had op een langere wachttijd gerekend, dus ben wel tevreden. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Dit had ik bij Game Mania. Eerst bericht over een 'mooi' pakket' date=' kan je alleen voor Killzone kiezen. Laat maar dan.... Nu wordt het dus gewoon PS4 + los FIFA en COD erbij... Kost wat, maar dan heb je ook wat :D[/quote'] Ja, dan heb je 520 euro betaald voor twee ps3 games. Ik ken betere deals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik zit bij de 1e levering gelukkig. 2e levering komt 5 dagen later. Maatje van me heeft hem al, gekocht via via van iemand die hem uit Amerika had. Heeft 750 neergetikt.:D Ben je ook goed gek, maar ok. Hij heeft dus als FIFA en COD, en kan online spelen zonder dat 'ie een code of iets van betalingen heeft moeten doen? Dat kan eigenlijk toch niet. En hij wou z'n cod al weer verkopen, vond hem niet super. Ik ga hem wss overkopen voor 40 euro, maar dat spel komt ook uit Amerika.. Maakt dat iets uit als je volgende week de Europese versie hebt? Lees wel iets van regio-vrij nog wat, dus dat zou geen probleem zijn gok ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik zit bij de 1e levering gelukkig. 2e levering komt 5 dagen later. Maatje van me heeft hem al, gekocht via via van iemand die hem uit Amerika had. Heeft 750 neergetikt.:D Ben je ook goed gek, maar ok. Hij heeft dus als FIFA en COD, en kan online spelen zonder dat 'ie een code of iets van betalingen heeft moeten doen? Dat kan eigenlijk toch niet. En hij wou z'n cod al weer verkopen, vond hem niet super. Ik ga hem wss overkopen voor 40 euro, maar dat spel komt ook uit Amerika.. Maakt dat iets uit als je volgende week de Europese versie hebt? Lees wel iets van regio-vrij nog wat, dus dat zou geen probleem zijn gok ik? 5 dagen later? Weet je dit 100% zeker? :< Goh heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 5 dagen later? Weet je dit 100% zeker? :< Goh heerlijk. Ja ik ging vandaag naar de media markt en daar hadden ze lijsten van namen wie bij de 1e levering zaten, mijn naam stond er op gelukkig. Ze zeiden daar ook dat de 2e levering 5 dagen later zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik zit bij de 1e levering gelukkig. 2e levering komt 5 dagen later. Maatje van me heeft hem al, gekocht via via van iemand die hem uit Amerika had. Heeft 750 neergetikt.:D Ben je ook goed gek, maar ok. Hij heeft dus als FIFA en COD, en kan online spelen zonder dat 'ie een code of iets van betalingen heeft moeten doen? Dat kan eigenlijk toch niet. En hij wou z'n cod al weer verkopen, vond hem niet super. Ik ga hem wss overkopen voor 40 euro, maar dat spel komt ook uit Amerika.. Maakt dat iets uit als je volgende week de Europese versie hebt? Lees wel iets van regio-vrij nog wat, dus dat zou geen probleem zijn gok ik? Waar heb je gereserveerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ja ik ging vandaag naar de media markt en daar hadden ze lijsten van namen wie bij de 1e levering zaten, mijn naam stond er op gelukkig. Ze zeiden daar ook dat de 2e levering 5 dagen later zou komen. Ha, daar heb ik hem ook besteld, lekker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Waar heb je gereserveerd? Media markt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Media markt! Ah oke, top! Hebben ze bij jou dan al aangegeven dat de tweede levering binnen vijf dagen komt? Bij mij konden ze dat namelijk nog niet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Ah oke, top! Hebben ze bij jou dan al aangegeven dat de tweede levering binnen vijf dagen komt? Bij mij konden ze dat namelijk nog niet zeggen. Toen ze zeiden dat ik bij de 1e levering zat, vroeg ik dat ik benieuwd was wanneer de 2e levering zou komen. Toen zei die gast 5 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Ja, dan heb je 520 euro betaald voor twee ps3 games. Ik ken betere deals. Geen idee, beide games niet op de PS3 gespeeld, dus beide zijn voor mij nieuw. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Nja volgende week vrijdag dus binnen, maar weet eigenlijk niet wat ik ermee moet de komende paar maanden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Nja volgende week vrijdag dus binnen, maar weet eigenlijk niet wat ik ermee moet de komende paar maanden... 500 euro en is die voor mij? Top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten