Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Gelukkig heb ik hem 2x ge pre ordered bij Bart Smit. Kan ik de andere verkopen op release ^^

Echt gaar dat je meteen 400 moet aftikken bij andere ketens voor een pre order.

Ik heb wel interesse om hem te kopen.. Al zal je vast wel 100 euro extra willen. Maar goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een lange tijd een vraagje en miscchien kunnen jullie hem hier beantwoorden ??

In September komt Fifa 14 namelijk uit, maar ik wil graag wachten tot de playstation 4 uitkomt om hem daar op te kopen want het spel zal verschillen neem ik aan ??

Nu had ik iets gelezen over een korting weet iemand hier meer van af??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een lange tijd een vraagje en miscchien kunnen jullie hem hier beantwoorden ??

In September komt Fifa 14 namelijk uit, maar ik wil graag wachten tot de playstation 4 uitkomt om hem daar op te kopen want het spel zal verschillen neem ik aan ??

Nu had ik iets gelezen over een korting weet iemand hier meer van af??

Las inderdaad dat je bij ePlaza dan tegen inruiling het voor de next gen voor 20 euro kon krijgen.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand enig idee dat als je een playstation 4 in het buitenland besteld (amazon.com) het wel op de releasedag er is?

Allemaal uitverkocht daar ook. Gisteren las ik op Reddit dat er nog een paar mogelijkheden zijn in Canada. http://www.futureshop.ca/en-ca/product/playstation-4-playstation-4-console-10036/10254140.aspx?path=b54d479edfebd60b97aeb3e316d35bd3en02 hiero. Maar daar vraag je gewoon om gezeik. Kans dat je shipping super lang duurt + extra geld moet betalen.

edit; oh ook al weg.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites