Alessandro Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ons hoofdkantoor (Dixons) verwacht de tweede levering ook pas 2014. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 grrrrrrrrrrrrrrrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Hoe zit het eigenlijk precies met het spelen van PS3 games op de PS4? Weet wel dat er iets mee mogelijk was, maar moet je dan bijvoorbeeld nadat je FIFA14 op de PS3 hebt gekocht daarna ook nog de volle pond betalen voor de PS4-versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Hoe zit het eigenlijk precies met het spelen van PS3 games op de PS4? Weet wel dat er iets mee mogelijk was, maar moet je dan bijvoorbeeld nadat je FIFA14 op de PS3 hebt gekocht daarna ook nog de volle pond betalen voor de PS4-versie? Volgens mij kan je dat via soort van streamdienst doen tegen een betaling. Ik zal het link even opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 http://www.thesixthaxis.com/2013/07/12/gaikai-on-ps4-will-support-the-best-ps3-games/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 september 2013 Auteur Share Geplaatst 3 september 2013 http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/tip-reserveer-nu-de-playstation-4-voor-slechts-35910-met-deze-kortingscode/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Waar kan je 'm pre-orderen zonder betaling? Ik ga niet betalen voor een product waarvoor ik een aantal maanden moet wachten met nog geeneens de zekerheid wanneer ik 'm in bezit heb. Met zelfs het risico dat bij levering de PS4 elders goedkoper is te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 (bewerkt) http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/tip-reserveer-nu-de-playstation-4-voor-slechts-35910-met-deze-kortingscode/ ;e Al besteld bij Media-Markt. Je kan daar niet annuleren toch? Edit: Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c 3 september 2013 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 ;e Al besteld bij Media-Markt. Je kan daar niet annuleren toch? Edit: Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c De wet van 'Verkoop op afstand' geeft aan dat je producten tot 7 dagen na ontvangst mag terugsturen en annuleren en het geld hiervoor terug krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 De wet van 'Verkoop op afstand' geeft aan dat je producten tot 7 dagen na ontvangst mag terugsturen en annuleren en het geld hiervoor terug krijgt. Is al langer dan 7 dagen geleden helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Na ontvangst is het geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 ;e Al besteld bij Media-Markt. Je kan daar niet annuleren toch? Edit: Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c Dit zou me een portie geil zijn :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Na ontvangst is het geloof ik. Naja, dan moet ik nog een half jaar wachten op mijn €400,- en wordt er nu weer ong. €360,- afgeschreven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 september 2013 Auteur Share Geplaatst 4 september 2013 Nee die site is vergeten de zijkant te updaten. @Jantje je hebt wel grote kans dat je 'm eerder krijgt, maarja wel jammer van €40. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 september 2013 Auteur Share Geplaatst 4 september 2013 Waar kan je 'm pre-orderen zonder betaling? Ik ga niet betalen voor een product waarvoor ik een aantal maanden moet wachten met nog geeneens de zekerheid wanneer ik 'm in bezit heb. Met zelfs het risico dat bij levering de PS4 elders goedkoper is te vinden. Bijna nergens. Misschien in winkel bij Bart Smit of zo. Zelfs bij GM moest je €50 betalen om te garanderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biertjeeeee Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Op playstation online spelen is toch volledig gratis? Waar zijn die PSN cards voor die je op internet kan kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Nee die site is vergeten de zijkant te updaten. @Jantje je hebt wel grote kans dat je 'm eerder krijgt, maarja wel jammer van €40. Naja. Vind het zeker jammer, scheelt toch weer bijna een game ;c Als ik hem dan een paar maanden eerder heb zal het me niet heel veel boeien, maar anders had ik die €40,- toch liever bespaard. Achja, is niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Op playstation online spelen is toch volledig gratis? Waar zijn die PSN cards voor die je op internet kan kopen? Voor PS store. Online spellen kopen enzo. Op PS site kan je 'm ook bestellen. Eronder staat verwachte leverdatum: 2 dec/3 dec. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 september 2013 Auteur Share Geplaatst 4 september 2013 Voor PS store. Online spellen kopen enzo. Op PS site kan je 'm ook bestellen. Eronder staat verwachte leverdatum: 2 dec/3 dec. Ik zie het nergens? http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Ik zie het nergens? http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4 Als je doorgaat met bestellen en wil afrekenen, dan staat het eronder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 september 2013 Auteur Share Geplaatst 4 september 2013 Als je doorgaat met bestellen en wil afrekenen, dan staat het eronder. Nice, ik zou meteen ff mailen/bellen of die datum klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Nice, ik zou meteen ff mailen/bellen of die datum klopt. Ja, maar dan moet je wel 400+ neertellen. Is momenteel niet mogelijk, dus kijk later wel. Sowieso nog GTA V en FIFA 14 aanschaffen. Daarna alles van me PS3 verkopen als ik 't heb uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 september 2013 Auteur Share Geplaatst 4 september 2013 Code doet het al niet meer, mpff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 Ik wacht nog met de PS4. Eerst wat meer RPG's.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Hier heb je er alvast één (of twee) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten