Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Hoe zit het eigenlijk precies met het spelen van PS3 games op de PS4? Weet wel dat er iets mee mogelijk was, maar moet je dan bijvoorbeeld nadat je FIFA14 op de PS3 hebt gekocht daarna ook nog de volle pond betalen voor de PS4-versie?

Volgens mij kan je dat via soort van streamdienst doen tegen een betaling. Ik zal het link even opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;e

Al besteld bij Media-Markt. Je kan daar niet annuleren toch?

Edit:

3401ec5d099c701806a0d2c357aab511.png

Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

;e

Al besteld bij Media-Markt. Je kan daar niet annuleren toch?

Edit:

3401ec5d099c701806a0d2c357aab511.png

Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c

De wet van 'Verkoop op afstand' geeft aan dat je producten tot 7 dagen na ontvangst mag terugsturen en annuleren en het geld hiervoor terug krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan je 'm pre-orderen zonder betaling? Ik ga niet betalen voor een product waarvoor ik een aantal maanden moet wachten met nog geeneens de zekerheid wanneer ik 'm in bezit heb. Met zelfs het risico dat bij levering de PS4 elders goedkoper is te vinden.

Bijna nergens. Misschien in winkel bij Bart Smit of zo. Zelfs bij GM moest je €50 betalen om te garanderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee die site is vergeten de zijkant te updaten.

@Jantje je hebt wel grote kans dat je 'm eerder krijgt, maarja wel jammer van €40.

Naja. Vind het zeker jammer, scheelt toch weer bijna een game ;c Als ik hem dan een paar maanden eerder heb zal het me niet heel veel boeien, maar anders had ik die €40,- toch liever bespaard. Achja, is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites