Kyrill Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Nu 20 minuten in de eerste episode van seizoen 3. Begin is goed :) ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Hebben jullie op Netflix gekeken? Dan schaf ik ook maar een abbo aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Hebben jullie op Netflix gekeken? Dan schaf ik ook maar een abbo aan. Ik heb op Netflix gekeken ja :) Er staat tegenwoordig zoveel op. En met Hola Unblock kan je ook Amerikaanse regio kijken (wat nog veel meer content is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Ik heb op Netflix gekeken ja :) Er staat tegenwoordig zoveel op. En met Hola Unblock kan je ook Amerikaanse regio kijken (wat nog veel meer content is) Als hij te downloaden is in 1080p skip ik m hoor, wil wel elke vrijdagavond kijken in Full HD. Dus straks even kijken hoe en wat. Ik las ergens eerste maand gratis dus kan net zo goed een nieuw account aanmaken ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Als hij te downloaden is in 1080p skip ik m hoor, wil wel elke vrijdagavond kijken in Full HD. Dus straks even kijken hoe en wat. Ik las ergens eerste maand gratis dus kan net zo goed een nieuw account aanmaken ook. Eerste maand gratis ja. Het gaat al vanaf 6.99 Je zou bijvoorbeeld het abonnement met je zusje of een vriend kunnen delen. Dan is het ieder nog geen 2 biertjes de maand met uitgaan :D ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 De eerste scene van het nieuwe seizoen. Toon meteen gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Als hij te downloaden is in 1080p skip ik m hoor, wil wel elke vrijdagavond kijken in Full HD. Dus straks even kijken hoe en wat. Ik las ergens eerste maand gratis dus kan net zo goed een nieuw account aanmaken ook. Op den duur is dat vast te downloaden. Op Netflix staan nu al alle afleveringern erop, die komen niet elke week. 12 afleveringen kun je dus meteen kijken als je aan je gratis maand begint. Ik deel zelf Netflix met 4 personen, dan kost t me 3 euro per maand. Moet eraf kunnen. :) Doug :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Op den duur is dat vast te downloaden. Op Netflix staan nu al alle afleveringern erop, die komen niet elke week. 12 afleveringen kun je dus meteen kijken als je aan je gratis maand begint. Ik deel zelf Netflix met 4 personen, dan kost t me 3 euro per maand. Moet eraf kunnen. :) Doug :< Heel seizoen 3 staat erop? Ik dacht ze doen elke week 1 releasen. Oh, dat word een abbo dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Heel seizoen 3 staat erop? Ik dacht ze doen elke week 1 releasen. Oh, dat word een abbo dus. Nee alle 13 afleveringen van seizoen 3 staan er in zijn geheel op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Smullen hoor met de eerste twee afleveringen :< De openingscene was ook meteen van pats boem we zijn er nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Wat een matig seizoen. Niks ivm seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 S03E03: die scene op de trap :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 S03E03: die scene op de trap :-D Wat was dat ook alweer? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Wat was dat ook alweer? ;c Als de Russische president zegt dat Claire aantrekkelijk is, die quote erachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Jackie :D ik snap er geen bal van waarom zij zo aantrekkelijk is. Ze is niet eens zo knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Eerste 8 episodes gezien ik snap alle felle kritieken niet tbh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Moet zeggen dat ik de eerste vier afleveringen moeilijk op gang vond komen. Het was wel goed, maar het miste nog de intrige en die enorme ambitie/geldingsdrang die S01 en S02 zo sterk maakten (wat ook wel logisch is als je op de plek zit waar je altijd hebt willen zitten). Maar E05 had dat alweer wat meer, dus ik klaag nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Juist goed. Beter dan S2. Heerlijke eerste 4 eps [spoiler=""]Het begon ook goed, maar hoe langer je kijkt hoe minder er lijkt te gebeuren. Vooral het einde ben ik zwaar teleurgesteld over. Als je bedenkt waar alle verhaallijnen zijn geëindigd ben ik niet tevreden. Zoals iemand op Reddit eigenlijk al zei, het is gewoon een 13-urige trailer voor S04. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 [spoiler=""]Het begon ook goed, maar hoe langer je kijkt hoe minder er lijkt te gebeuren. Vooral het einde ben ik zwaar teleurgesteld over. Als je bedenkt waar alle verhaallijnen zijn geëindigd ben ik niet tevreden. Zoals iemand op Reddit eigenlijk al zei, het is gewoon een 13-urige trailer voor S04. Ik ben bij E9 nu en ben echt totaal niet eens met die spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik ben bij E9 nu en ben echt totaal niet eens met die spoiler. Klopt want het gaat tot 13. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Klopt want het gaat tot 13. Tot dusver dan ;) ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 In de download, ben heel erg benieuwd : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Aflevering 6 seizoen 3. Vraag me nou altijd af of het nou echt zo zou gaan. Zal wel aardig geromantiseerd zijn, maar het lijkt me zwaar vermoeiend. Ompraten, dealtjes sluiten etc etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Aangenaam seizoen, niet top maar kijkt wel lekker weg. Ik ben het wel gedeeltelijk eens met Stefan dat de laatste afleveringen tegenvallen. [spoiler=Finale]Dat gedoe met Gavin/Rachel/Doug kan me echt niks schelen, neemt bijna de hele finale in beslag :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Prima seizoen wel hoor, wel af en toe te veel emotioneel gezeik. [spoiler=Finale]Beetje raar en stom vind ik wel dat Claire opeens zo anders is, vorige seizoenen een soort van man (qua spelletjes etc.) en nu dan opeens constant dat gezeik, vond ik ook met Remy en Jackie. Bleef maar terug komen. En inderdaad die laatste aflevering is zonde, ik weet niet eens meer waarom Rachel dood moest :P Oh en die Petrov, geniaal gecast. Net Poetin :D. 7 maart 2015 bewerkt door AjaciedBart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten