Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

House of Cards

DubbelFris

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb op Netflix gekeken ja :)

Er staat tegenwoordig zoveel op. En met Hola Unblock kan je ook Amerikaanse regio kijken (wat nog veel meer content is)

Als hij te downloaden is in 1080p skip ik m hoor, wil wel elke vrijdagavond kijken in Full HD. Dus straks even kijken hoe en wat. Ik las ergens eerste maand gratis dus kan net zo goed een nieuw account aanmaken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij te downloaden is in 1080p skip ik m hoor, wil wel elke vrijdagavond kijken in Full HD. Dus straks even kijken hoe en wat. Ik las ergens eerste maand gratis dus kan net zo goed een nieuw account aanmaken ook.

Eerste maand gratis ja. Het gaat al vanaf 6.99

Je zou bijvoorbeeld het abonnement met je zusje of een vriend kunnen delen. Dan is het ieder nog geen 2 biertjes de maand met uitgaan :D ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op den duur is dat vast te downloaden. Op Netflix staan nu al alle afleveringern erop, die komen niet elke week. 12 afleveringen kun je dus meteen kijken als je aan je gratis maand begint. Ik deel zelf Netflix met 4 personen, dan kost t me 3 euro per maand. Moet eraf kunnen. :)

Doug :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op den duur is dat vast te downloaden. Op Netflix staan nu al alle afleveringern erop, die komen niet elke week. 12 afleveringen kun je dus meteen kijken als je aan je gratis maand begint. Ik deel zelf Netflix met 4 personen, dan kost t me 3 euro per maand. Moet eraf kunnen. :)

Doug :<

Heel seizoen 3 staat erop? Ik dacht ze doen elke week 1 releasen. Oh, dat word een abbo dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat ik de eerste vier afleveringen moeilijk op gang vond komen. Het was wel goed, maar het miste nog de intrige en die enorme ambitie/geldingsdrang die S01 en S02 zo sterk maakten (wat ook wel logisch is als je op de plek zit waar je altijd hebt willen zitten). Maar E05 had dat alweer wat meer, dus ik klaag nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist goed. Beter dan S2. Heerlijke eerste 4 eps

[spoiler=""]Het begon ook goed, maar hoe langer je kijkt hoe minder er lijkt te gebeuren. Vooral het einde ben ik zwaar teleurgesteld over. Als je bedenkt waar alle verhaallijnen zijn geëindigd ben ik niet tevreden. Zoals iemand op Reddit eigenlijk al zei, het is gewoon een 13-urige trailer voor S04.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=""]Het begon ook goed, maar hoe langer je kijkt hoe minder er lijkt te gebeuren. Vooral het einde ben ik zwaar teleurgesteld over. Als je bedenkt waar alle verhaallijnen zijn geëindigd ben ik niet tevreden. Zoals iemand op Reddit eigenlijk al zei, het is gewoon een 13-urige trailer voor S04.

Ik ben bij E9 nu en ben echt totaal niet eens met die spoiler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangenaam seizoen, niet top maar kijkt wel lekker weg. Ik ben het wel gedeeltelijk eens met Stefan dat de laatste afleveringen tegenvallen.

[spoiler=Finale]Dat gedoe met Gavin/Rachel/Doug kan me echt niks schelen, neemt bijna de hele finale in beslag :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima seizoen wel hoor, wel af en toe te veel emotioneel gezeik.

[spoiler=Finale]Beetje raar en stom vind ik wel dat Claire opeens zo anders is, vorige seizoenen een soort van man (qua spelletjes etc.) en nu dan opeens constant dat gezeik, vond ik ook met Remy en Jackie. Bleef maar terug komen. En inderdaad die laatste aflevering is zonde, ik weet niet eens meer waarom Rachel dood moest :P

Oh en die Petrov, geniaal gecast. Net Poetin :D.

bewerkt door AjaciedBart.
Link naar opmerking
Deel via andere websites