daan_topcoach Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Ja heb al van alles geprobeerd maar dan zal het dus niet gaan. Bedankt voor je reactie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Zit in maart van het 2e seizoen met Ajax. Cillessen (76) Van Rhijn (80) Alderweireld (83) Moisander (80/81) Digne (75) Pogba (80) S. de Jong (83) Thiago (80) Narsingh (79) Lukaku (80) Fischer (80) Eriksen voor 66 miljoen verkocht aan Barca. Hoesen voor 11 miljoen aan Marseille. Daarvoor Benteke gehaald, die voor 25 miljoen doorverkocht huhu. Verder nog heel van jonge talentjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2013 66 miljoen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 66 miljoen :r Begin van tweede seizoen huhu. 21 jaar en 87 algemeen en in vorm. Beste CAM van het spel op dit moment :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Nu bezig met carriere met eigen speler, eerst begonnen bij Feyenoord, verkopen ze me meteen aan FC Groningen voor 1.5 miljoen. Na 10 wedstrijden daar spelen met 6 gemaakt doelpunten en 3 assists raak ik geblesseerd tot januari. In januari verkocht aan FC. Köln waar ik nu vecht voor me plaats :P Bij Koln kwam ik in het 2e seizoen in de basis te staan.. maar het team speelde niet lekker heel veel passes op mij kwamen niet aan. En in de winterstop kwam FC Twente en dus ben ik daar naar toe gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Ben nu ook weer een tijdje bezig met Fifa, tot nu toe : 2012/2013 : PEC Zwolle 2013/2014 : PEC Zwolle / Anderlecht (kampioen van belgie en beker) 2014/2015 : Anderlecht / Liverpool (kampioen van engeland, fa cup en europa league) 2015/2016 : Liverpool / Barcelona (kampioen van spanje, beker en champions league) 2016-heden : Barcelona Momenteel bij Barcelona. Spelers gekocht zoals De Gea (2e keeper), Pastore, Hazard, Götze, Sergio Ramos en Lovren. Aguero zat er al bij. :) Voor de geïnteresseerde, ik speel op Professioneel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 Lijkt me dat je wel een tandje of twee moeilijker kunt gaan spelen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Nog mensen die al 1 opgestart hebben? Vind dat de computer een stuk aangenamer! Maken ook is foutjes en je word niet standaard op world class scheel getikt! Moet zelf nog wel wat wennen en moet nog even bedenken met wie ik een serieuze carriere wil..Denk een subtopper met veel goed talent met niet al te hoge verwachtingen gelijk..Vraag me af wat de doelstelling voor Arsenal/Liverpool zijn en Misschien dat iemand 1 in Duitsland weet? Heeft Leverkussen bijv een beetje talent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Dat scouten enzo is kut man. Ik wil gewoon de stats enzo kunnen zien van een speler ipv hem eerst 2 weken te scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hier al in 2019 met Ajax. Heb Christiano Ronaldo gehaald en dikke talenten. Balotelli komt er ook nog aan, overigens gratis omdat contract afliep. Vind er alweer niks aan hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2013 Transfers is zwaar verneukt nu, echt jammer. Zeker omdat het spelen tegen de AI chiller is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Andries. Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Heeft er iemand anders hier ook problemen met de spelers carriere? Iedere keer als er in mijn team een wissel plaats vind dan geeft het spel aan dat ik gewisseld ben ookal sta ik niet bij de wissels Ik kan dan of de wedstrijden laten simuleren voor de rest, met het hele team kan spelen of de wedstrijden bekijken terwijl die doorspeelt, maar als ik dan een van de laatste twee optie's kies dan blijk ik zoals ik al dacht gewoon nog in het veld te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Begonnen met maatje, zoals elke FIFA. Dit jaar is de keuze op Arsenal gevallen. Enkel Badstuber gehaald als extra CV, aangezien die positie erg krap bezet was. Spelen met kleine ruit op het middenveld; Arteta - Cazorla, Wlshere - Ozil. Voorin staan Giroud en Walcott. Het loopt erg lekker, doelstellingen zijn best realistisch. We moeten 1 nationale beker winnen, mee strijden voor CL voetbal en in de CL minimaal de kwartfinale halen. Ga zelf van de week denk ik beginnen met A. Madrid ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Kijk Bram leuk man ik heb zelf ook Arsenal gekozen maar twijfelde lang tussen hun of Liverpool/Spurs..En ergens heb ik een zwak voor Dortmund. Spel zoals de opstelling staat in het begin met Wilchere/Ramsey daarvoor Ozil en hangend op de zijkanten Carzola/Walcott en wil een andere spits halen het liefst Lewandowski maar die is rete duur en hopelijk volgend jaar transfervrij. Heb zelf Ter Stegen gehaald omdat ik een potentiele top keeper wil. Verder wil ik de oudere verkopen zoals Podolski/Arteta en Giroud (vind ik net niks). Het transfer systeem vind ik ook klote! Daarom een grote club genomen dan ken je ong de meeste skills van de spelers wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Liverpool hebben we met 2012 al gespeeld, met Spurs kan ik niet spelen als Arsenal-fan ;) Dortmund was bij ons ook een goede optie, maar de Premier League gaf de doorslag. Giroud bevalt, misschien door het 2 spitsen systeem, erg goed. Zeker met de rappe Walcott er omheen. Sczensny is echt een prima keeper, die heeft al wat punten gepakt. In het tweede seizoen gaan we denk ik ook wel verjongen. Sagna, Arteta, Mertesacker zullen sowieso mogen vertrekken. Oa. Inigo Martinez wordt goed in de gaten gehouden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Heb altijd dankzij Bergkamp/Robin een zwak voor de gunners gehad maar ben geen fan vandaar dat ik het los kan zien )p. Ja twijfel nog wel of ik met 1 of 2 spitsen wil spelen want met 1 moet hij wel redelijk compleet zijn en in mijn ogen was Lewandoski perfect maar die is te duur..Nu denk ik aan spitsen als Benteke/Yilmaz.. PL trekt mij ook meer en deze doelstelling is wat je zegt beter zo heb je nog beetje tijd om te bouwen. Heb helaas nog weinig tijd ervoor gehad maar hoop straks meer los te kunnen! vind snelheid normaal een fijn wapen dus denk er ook aan om voor Sterling te gaan samen met Walcott Engels en rete snel haha. Maar goed zal alle opties nog bekijken en ben benieuwd hoe het bij jullie verloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Nog mensen die al 1 opgestart hebben? Vind dat de computer een stuk aangenamer! Maken ook is foutjes en je word niet standaard op world class scheel getikt! Moet zelf nog wel wat wennen en moet nog even bedenken met wie ik een serieuze carriere wil..Denk een subtopper met veel goed talent met niet al te hoge verwachtingen gelijk..Vraag me af wat de doelstelling voor Arsenal/Liverpool zijn en Misschien dat iemand 1 in Duitsland weet? Heeft Leverkussen bijv een beetje talent? Vind je? Dat eindeloze gekap van verdedigers komt me de keel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Zit er sterk aan te denken met QPR te gaan starten, die hebben nog een ziek team overgehouden na hun degradatie met bv. Julio Cesár en Niko Kranjcar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 @Mouko, Zoals gezegd ik heb er nog niet veel tijd in gestoken maar voor wat ik zag had ik daar nog geen last van..Alleen soms als ze de middenlijn over zijn dat ze uit het niets paar keer overdreven vaak kappen en een beweging maken maar dat vond ik niet zo storend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Zit in oktober seizoen 2 nu met PSV. Jammer dat Zoet op de laatste transferdag weg wilde en ik zo 1, 2, 3 niet verder kwam dan Bizot als vervanger. Wil het wel realistisch houden, maar dit is kut. Eerste seizoen kampioen geworden met 1 punt voorsprong op Ajax en 2 op Vitesse. Was erg spannend. Nu ook bovenaan, maar op doelsaldo nét voor Ajax. CL na 3 wedstrijden 3e. Bayern heeft 9 uit 3, St. Etienne 3 uit 3 en Sporting en ik staan op 1 uit 3. 4-3-3 (Valse spits) DM: Bizot (70) RA: Arias (77) RCV: Bruma (73) LCV: Rekik (74) huur LA: Willems (76) CVM: Schaars (77) RCM: Maher (79) LCM: De Guzman (78) RB: Narsingh (79) CA: Bakkali (79) LB: Depay (75) Verder: DM: Coosemans (67), Bertrams (62) CV: Hendrix (67), Aké (72, huur), Letschert (66), Koch (67) RB: Brenet (68) CM: Ritzmaier (72), Boccara (71, regen) RM: Matthews (68, regen) LM: Schilder (65, regen) CA: Schrijvers (69) SP: Zivovic (70), Locadia (77) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Iemand een leuke suggestie voor een carrière? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Iemand een leuke suggestie voor een carrière? Boca Juniors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Bezig met carriere met PSV. Einde eerste seizoen zit ik nu. 1e transferperiode al Wijnaldum verkocht aan Sevilla, en overbodige spelers weggedaan. In de winterstop was er heel veel interesse voor Zoet, Narsingh, Hiljemark. Eerste 2 zijn dan ook vertrokken. Ook Tyton is weg. Heb Cillessen, Bizot, Zivkokvic en Foor gehaald. Van Ginkel hele seizoen gehuurd. Opstelling: DM: Cillessen VR: Brenet VC: Bruma VC: Rekik VL: Willems VM: Schaars MC: Maher MC: van Ginkel AMR: Bakkali SP: Locadia AML: Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Na 1,5 seizoen nog geen penalty gehad.. Vrije trappen rond de 16 zijn ook op 1 hand te tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Loopt nu aardig met Aston Villa, sta 9de na 2/3 van het seizoen. Ondertussen wel Benteke verkocht voor 40 Miljoen en daar Shawcross en Edér voor teruggehaald. Guzan keept trouwens als een beest _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten