Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tim eruit gaat mijn molletje. Jammer dat altijd die overenthousiaste deelnemers eruit gaan.. Tim dit jaar idem voor Joep.. Vorig jaar ging Dio er al snel uit.. Jaar daarvoor Jan Kooiman met zijn tunnelvisie. Zijn wat mij betreft toch de leukere deelnemers van het spel. Zo'n saaie Zaraida en Paulien bahbah..

Ik vind Kees en Daniel echt toffe deelnemers en ik vind Kees toch wat verdachter worden.. Heb het niet echt bijgehouden maar brengt hij veel geld in de pot? Alles wijst naar Tania en daarom verdenk ik haar dus niet.. Zaraida en Paulien kunnen het ook zomaar zijn.

Kortom ik weet het gewoon echt niet meer.. Volgende aflevering dan maar...

Eerlijk, hoe kan je Tim nou als mol hebben? Veel te opvallend en lag er al een keer half uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weerwolvenspel ja. Speelden de kandidaten niet slim. Met de MU-ervaring konden ze weten dat het Paulien was omdat die degene uitschakelde die haar verdachtte :LO: Al is het vanaf de bank een stuk makkelijker.

Ja, dat vond ik ook al zo stom, om direct degene die je verdacht maakt uit te schakelen, op MU hadden we dat natuurlijk al lang doorgehad :P. Maar ja, als dit de eerste keer is dat je het speelt, en je zit in zo'n spel, dan is het uiteraard lastiger ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij uitleggen waarom Kees of Carolien vaak genoemd wordt als verdachte? Wat zijn de argumenten waarom men hun verdenkt? Noem bijvoorbeeld wat mollenstreken, aanwijzingen etc. Graag een reactie van een iemand die Kees ook echt verdenkt, en een reactie van iemand die Carolien verdenkt. In bovenstaande posts werden deze namen vaak genoemd, maar zelf zou ik ze op dit moment ergens onderaan mijn verdachtenlijstje zetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook bijna alle titels op Carolien wijzen alleen slaan ze dan telkens op de week ervoor. Daarnaast word ze in e eerste aflevering geholpen door iemand die een auto voor haar regelt en vervolgens zelf in de kerk zit op de rij erachter. De moldagboeken zijn allemaal te verwijzen naar shows van Carolien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook bijna alle titels op Carolien wijzen alleen slaan ze dan telkens op de week ervoor. Daarnaast word ze in e eerste aflevering geholpen door iemand die een auto voor haar regelt en vervolgens zelf in de kerk zit op de rij erachter. De moldagboeken zijn allemaal te verwijzen naar shows van Carolien.

Zou je per titel even kunnen vertellen hoe deze op Carolien slaat? Want ik kan niet 1 2 3 de link leggen. Al vind ik het verlossende woord, dan wel op de aflevering ervoor (aannemend dat het een cirkel is, dus dat je bij de laatste aflevering uitkomt, waar de mol bekend gemaakt wordt) slaan, maar daar kun je nu nog geen naam aan koppelen. Ik weet niet echt waarom die actie in de eerste aflevering van het regelen van de auto als mollenstreek gezien moet worden... En noem even een voorbeeld hoe het moldagboek (een aantal gelezen, niet allen, kon er eerlijk gezegd zelf weinig tot niets uit halen) op Carolien slaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet bezig met moldagboeken, titels etc, kijk alleen naar de afleveringen zelf. Het is niet dat ik zo een A4 kan volschrijven met aanwijzingen, maar zie gewoon een mol in haar. Daniël en Kees heb ik volledig afgeschreven, Tania en Paulien verwacht ik niet van dat zij de mol kunnen zijn, Zarayda staat voorlopig op plek 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je per titel even kunnen vertellen hoe deze op Carolien slaat? Want ik kan niet 1 2 3 de link leggen. Al vind ik het verlossende woord, dan wel op de aflevering ervoor (aannemend dat het een cirkel is, dus dat je bij de laatste aflevering uitkomt, waar de mol bekend gemaakt wordt) slaan, maar daar kun je nu nog geen naam aan koppelen. Ik weet niet echt waarom die actie in de eerste aflevering van het regelen van de auto als mollenstreek gezien moet worden... En noem even een voorbeeld hoe het moldagboek (een aantal gelezen, niet allen, kon er eerlijk gezegd zelf weinig tot niets uit halen) op Carolien slaat.

Naja weet je het is met dit soort dingen altijd dat als je op iemand zit je voor jezelf ook dingen ernaartoe gaat praten maar de moldagboeken kan je met beetje vrijheid leiden richting shows van Carolien. Die auto is geen mollenstreek maar kan wel betekenen dat ze dus iemand had die haar er sowieso naar toe zou brengen dus geen moeite hoeft te doen om er te komen. De titels zelf kan ik niet zo een twee drie omhoog halen al is die Anders dan anders dat ze elke keer in het blauw is en dan ineens die aflevering in het groen is.

Daarnaast als ze in in die kooi zit zegt ze ja weet ik dat jullie hem nog niet hebben. Maar gewoon algeheel hoe ze is vind ik echt een typische mol. Bij die goudklompjes is zij de enige die niet wil dat er klompjes gekocht worden. En verder heeft ze nou ook niet echt wat opgehaald tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke uitzending, erger me kapot aan dat donkere meisje. Wat een zeikerd, wat een schijterd zeg. Ze durft helemaal niks, ze doet niks en ze praat alleen maar. Vond het wel mooi dat Paulien haar om lulde tijdens het speler en zodoende 3 jokers won. Ze mag er wat mij betreft uitvliegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja weet je het is met dit soort dingen altijd dat als je op iemand zit je voor jezelf ook dingen ernaartoe gaat praten maar de moldagboeken kan je met beetje vrijheid leiden richting shows van Carolien. Die auto is geen mollenstreek maar kan wel betekenen dat ze dus iemand had die haar er sowieso naar toe zou brengen dus geen moeite hoeft te doen om er te komen. De titels zelf kan ik niet zo een twee drie omhoog halen al is die Anders dan anders dat ze elke keer in het blauw is en dan ineens die aflevering in het groen is.

Daarnaast als ze in in die kooi zit zegt ze ja weet ik dat jullie hem nog niet hebben. Maar gewoon algeheel hoe ze is vind ik echt een typische mol. Bij die goudklompjes is zij de enige die niet wil dat er klompjes gekocht worden. En verder heeft ze nou ook niet echt wat opgehaald tot nu toe.

Klopt, dat als je iemand verdacht vind, dat je alleen daarop gaat letten. Daarom zou ik graag willen dat degene die op Carolien en Kees zitten (die werden in de laatste paar posts het meeste genoemd als verdachte) even vertellen waarom ze op hun zitten, aangezien ik het idee heb dat zo ongeveer alles naar Tania wijst...

Het verlossende woord

Spiegelbeeld

Tunnelvisie

Anders dan anders

Fluister en huiver

Dit zijn trouwens de titels.

Dat verhaal van de auto blijf ik maar niet snappen. Waarom dat nu wel/niet de mol is. Ik denk sowieso dat de mol wel weet waar hij (ik spreek maar even in de hij-vorm over de mol) heen moet en dus er sowieso wel kan komen als hij dat wil.

Kun je niet met een voorbeeld komen uit een mollenboek dat naar Carolien verwijst? Dat is toch niet zo moeilijk? Dan weet ik iig beter hoe jij vind dat het naar Carolien wijst.

Met de goudklompjes waren er toch wel meerdere die niets bij wilde kopen? En Carolien heeft idd niet echt veel binnen gehaald, maar dat geld voor meerdere... Zoveel heeft Tania nu ook weer niet binnen gehaald. De enige die volgens mij echt veel binnengehaald heeft is Daniël. Die is echt uit te sluiten als mol zijnde. Als hij de mol blijkt te zijn, vind ik dat heel vreemd, ik denk dat hij echt de helft van de pot ofzo binnen heeft gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders dan Anders slaat op dat ze elke aflevering in het blauw biecht en in die aflevering ineens in het groen. Tunnelvisie slaat denk op Joep die zegt een tunnelvisie te hebben op iemand en aan het eind in de richting van Carolien lijkt te kijken. Spiegelbeeld kan je zien als dat ze bij die spiegel opdracht geld binnenhaalt(denk zo ongeveer het enige geld dat ze binnen haalt)

Zoals tweede dagboek kan je uitleggen als dat de mol makkelijk praten heeft en Makkelijk praten is een show van Carolien.

Maar is natuurlijk altijd zo dat die regie je probeert te mindfucken dus zou me niet verbazen als het Zarayda ofzo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden jullie ook niet het idee dat dat gedoe met Kees die die koker van Tim jatte in scène was gezet. Zou het echt jammer vinden als ze nu ook zelfs bij dit programma dingen in scène gaan zetten...

Hoe willen ze dat in scene gaan zetten? Tim vertellen dat Kees de mol is en zodoende iets in scene zetten, en nu Tim er maar uit kicken, omdat hij te veel weet ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeg ik me ook af, maar het zag er heel ongeloofwaardig uit. Bovendien zoomde de cameraman in op Tim zijn achterzak op het moment dat Kees die koker pakte, alsof die cameraman dus wist wat er ging gebeuren. Bovendien liep Tim eerst 10 meter door voordat ie het gevoel had dat ie de koker had verloren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil de eerste paar seizoenen ook nog eens een keer gaan kijken. Toen ooit een aflevering gezien, maar niet echt gevolgd. Vervolgens zag ik een keer weer een aflevering, maar toen was het met BN-ers. Toen ben ik het echt gaan volgen, maar de oude seizoenen wil ik altijd nog eens zien. Maar daar denk ik steeds aan als de huidige serie op tv is, en door elkaar kijken lijkt me ook niet echt ideaal, dus is er niet echt iets van gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus keek het gisteren terug en Kees viel wat op. Ik vond die olifant al opvallend, stond ook al zo'n man van dat park bij. Kees zei aan het begin van de autorit. 'Show me an elephant!', werd ook vertaald onderin beeld. Bij het WvW-spel leek hij het niet erg te vinden toen hij verdacht werd. Typisch voor een mol, zo kwam er namelijk geen geld in de pot. Daarnaast voorafgaand aan goudklompjes-opdacht, in die beelden was steeds een T te vinden. T van Tol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil de eerste paar seizoenen ook nog eens een keer gaan kijken. Toen ooit een aflevering gezien, maar niet echt gevolgd. Vervolgens zag ik een keer weer een aflevering, maar toen was het met BN-ers. Toen ben ik het echt gaan volgen, maar de oude seizoenen wil ik altijd nog eens zien. Maar daar denk ik steeds aan als de huidige serie op tv is, en door elkaar kijken lijkt me ook niet echt ideaal, dus is er niet echt iets van gekomen.

Goed idee man, ga nu ook beginnen met seizoen 3. Leuk :) M'n ma keek het altijd veel maar had er zelf nooit veel tijd voor ivm school, werk en voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites