Petterson Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 (bewerkt) Nieuwe zondagavondserie van HBO. Sorkin is back :<. Gebruikelijke recept, 1 uur lang een stortvloed aan fastpaced dialogue a la the West Wing, Sports Night etc. Je moet er van houden, maar als je dat doet, en dat doe ik, is dit genieten. Twee eps onderweg. 3 juli 2012 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2012 (bewerkt) Nieuwe zondagavondserie van HBO. Sorkin is back :<. Gebruikelijke recept, 1 uur lang een stortvloed aan fastpaced dialogue a la the West Wing, Sports Night etc. Je moet er van houden, maar als je dat doet, en dat doe ik, is dit genieten. Twee eps onderweg. 3 juli 2012 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Ook begonnen met kijken, eerste aflevering was geniaal _O_ 2de was iets minder maar ook zeer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2012 Derde ep was geweldig. Wat een tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 september 2012 Share Geplaatst 4 september 2012 Gisteren deze serie afgekeken. Erg leuk en sterk, mooie mix tussen drama en humor. Vooral bij de sidestory tussen Don, Jim, Maggie en Lisa doen ze er goed aan om daar flink wat humor in te gooien om het niet te cliche te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Eerste twee afleveringen gezien. Ik ben om. Erg toffe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Ik zit 7 afleveringen ver. Volg het op Prime, dus elke keer wel een week wachten. En wachten duurt soms lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 Ben bij aflevering 4 nu. Eerste 3 gezien. Vind het erg vermakelijk maar voor HBO standaard wel wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Seizoen 1 afgerond. Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Fijne serie om te volgen, maar voor HBO-begrippen vind ik het slechts behoorlijk. De allereerste aflevering vond ik schitterend waarna het wel iets minder wordt. Vanaf aflevering 4 vond ik het wel weer van niveau en heb ik best genoten. Alleen de cast vind ik niet geweldig, Jeff Daniels is één van de weinige die ik echt overtuigend vind. Maar ja, het is Sorkin en je krijgt niet de tijd om je te vervelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hmm, ik heb ooit de eerste aflevering na de helft uitgezet. Misschien toch nog eens een poging wagen als ik ooit nog tijd krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Volgt iemand dit nog? Zitten nu ongeveer halfweg tweede seizoen, blijft me boeien. Leuke personages en leuke thema's altijd met die verwijzingen naar de actualiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Jazeker. Een geweldige serie inderdaad, hoewel ze in de eerste afleveringen van seizoen 1 wel even moesten opstarten, vind ik het nu al een tijdje van constant hoog niveau. De stukjes rondom Maggie vind ik niet altijd even sterk, maar verder is de serie inderdaad erg goed om de redenen die jij al noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 :< Seizoen 1 ondertussen voor de derde keer aan het kijken (Eerst alleen op Prime, dan weer meegekeken toen m'n broer het ging kijken, en nu weer op Canvas). Ga seizoen 2 niet downen denk ik, wacht wel rustig tot het op Prime komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 goh, weer duidelijk wie de ekte ekte kenners zijn jongens (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 :< Seizoen 1 ondertussen voor de derde keer aan het kijken (Eerst alleen op Prime, dan weer meegekeken toen m'n broer het ging kijken, en nu weer op Canvas). Ga seizoen 2 niet downen denk ik, wacht wel rustig tot het op Prime komt. Sloan/Olivia Munn is al reden genoeg om deze serie te kijken, heel tof personage. Sowieso is het een van de beste series van 't moment, zo nog even de nieuwe aflevering kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 :< Zij maakt het kijken inderdaad nog een stuk aangenamer. Ze speelt ook nog eens een tof personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2013 Olvia Munn is inderdaad belachelijk lekker, gaat alle perken te buiten. Verder is seizoen 2 weer heel goed. Serie draait natuurlijk vooral om de dialogen en wat zijn die genieten. Lees ik ook nog vaak dat dit niet eens Sorkins' beste werk is. Moet nodig the West Wing gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Net de eerste gechecked, bevalt me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Seizoen 1 gekeken in de afgelopen dagen. Kijkt lekker weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Binnenkort eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Ga 'm nú downloaden. Gisteren een positief verhaal van Paul de Leeuw in dwdd. Zette mij aan tot het zoeken van informatie. Ik móet na Homeland (binnenkort s03!) en Dexter een goede serie hebben om te volgen. Ik weet niet of deze mij gaat plezieren. Een beetje actie, moord, thriller zal ontbreken, maar verder zijn er voldoende goede ingrediënten aanwezig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 september 2013 Share Geplaatst 8 september 2013 ***********, beginnen ze meteen [tekst]met een dubbelaflevering[/tekst]. Week zal weer lang duren :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Twee afleveringen ver in seizoen twee. Will is weer briljant, alleen de vehaallijn rond Maggie blijft van soap achtig niveau, zonde voor een verder sterk verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Vond de seizoensfinale niet bijster interessant, teveel soap terwijl er ook echt een gedurfde stap had kunnen worden gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten