Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Newsroom

Petterson

Aanbevolen berichten

Nieuwe zondagavondserie van HBO. Sorkin is back :<. Gebruikelijke recept, 1 uur lang een stortvloed aan fastpaced dialogue a la the West Wing, Sports Night etc. Je moet er van houden, maar als je dat doet, en dat doe ik, is dit genieten.

Twee eps onderweg.

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nieuwe zondagavondserie van HBO. Sorkin is back :<. Gebruikelijke recept, 1 uur lang een stortvloed aan fastpaced dialogue a la the West Wing, Sports Night etc. Je moet er van houden, maar als je dat doet, en dat doe ik, is dit genieten.

Twee eps onderweg.

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne serie om te volgen, maar voor HBO-begrippen vind ik het slechts behoorlijk. De allereerste aflevering vond ik schitterend waarna het wel iets minder wordt. Vanaf aflevering 4 vond ik het wel weer van niveau en heb ik best genoten. Alleen de cast vind ik niet geweldig, Jeff Daniels is één van de weinige die ik echt overtuigend vind. Maar ja, het is Sorkin en je krijgt niet de tijd om je te vervelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker. Een geweldige serie inderdaad, hoewel ze in de eerste afleveringen van seizoen 1 wel even moesten opstarten, vind ik het nu al een tijdje van constant hoog niveau. De stukjes rondom Maggie vind ik niet altijd even sterk, maar verder is de serie inderdaad erg goed om de redenen die jij al noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WkkIR.gif

:<

Seizoen 1 ondertussen voor de derde keer aan het kijken (Eerst alleen op Prime, dan weer meegekeken toen m'n broer het ging kijken, en nu weer op Canvas). Ga seizoen 2 niet downen denk ik, wacht wel rustig tot het op Prime komt.

Sloan/Olivia Munn is al reden genoeg om deze serie te kijken, heel tof personage. Sowieso is het een van de beste series van 't moment, zo nog even de nieuwe aflevering kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olvia Munn is inderdaad belachelijk lekker, gaat alle perken te buiten.

Verder is seizoen 2 weer heel goed. Serie draait natuurlijk vooral om de dialogen en wat zijn die genieten. Lees ik ook nog vaak dat dit niet eens Sorkins' beste werk is. Moet nodig the West Wing gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga 'm nú downloaden. Gisteren een positief verhaal van Paul de Leeuw in dwdd. Zette mij aan tot het zoeken van informatie. Ik móet na Homeland (binnenkort s03!) en Dexter een goede serie hebben om te volgen. Ik weet niet of deze mij gaat plezieren. Een beetje actie, moord, thriller zal ontbreken, maar verder zijn er voldoende goede ingrediënten aanwezig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites