Larsjee10 Geplaatst 8 oktober 2016 Share Geplaatst 8 oktober 2016 Ik ga ook, 22 juni Niet echt grote fan ofzo, maargoed Vet. Denk dat je je evenwel goed zal vermaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 oktober 2016 Share Geplaatst 9 oktober 2016 Vet. Denk dat je je evenwel goed zal vermaken. Twijfel ik niet aan. Als ik men post nu zo herlees is het net alsof ik tegen m'n zin ga, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 9 oktober 2016 Share Geplaatst 9 oktober 2016 [quote name='Larsjee10']@pecswollenaer @Beppu Ik zit weer klaar hoor. Kaartjes voor Coldplay in Brussel[/QUOTE] Ik had nog getwijfeld om kaartjes te halen voor Dublin maar toch niet gedaan. Hopelijk komen ze volgend jaar naar Pinkpop, dan ga ik dat proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 oktober 2016 Share Geplaatst 9 oktober 2016 Ik ga ook, 22 juni Niet echt grote fan ofzo, maargoed Nog genoeg tijd om de lyrics in te studeren dus. 'Paradise' is ohohohohoooohooooo, 'Viva la Vida' is oohooohoohooohooooohooooo en de rest is een beetje een combinatie van beiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 oktober 2016 Share Geplaatst 10 oktober 2016 Nog genoeg tijd om de lyrics in te studeren dus. 'Paradise' is ohohohohoooohooooo, 'Viva la Vida' is oohooohoohooohooooohooooo en de rest is een beetje een combinatie van beiden. :D Nu wordt er vaak neergekeken op Coldplay door elitaire mannetjes zoals jij maar dat is onterecht vind ik. Maken gewoon consequent goede poprock nummers en daar is op zich niks mis mee. Sowieso wordt er in het algemeen veel te smalend gedaan over popmuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 oktober 2016 Share Geplaatst 14 oktober 2016 28 februari Drake in Antwerpen. Had je me dat een paar jaar geleden gezegd was ik in de Schelde gesprongen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Vanavond naar de Kaiser Chiefs in de Oosterpoort. Ben benieuwd hoe de nieuwe toch minder goede nummer live zijn en hoeveel hits ze spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2016 @pecswollenaer Als het gaat zoals voorgaande shows, spelen ze vooral hits. Denk dat ze zelf ook wel weten dat hun nieuwe werk helemaal niks is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 [quote name='Richarð.']@pecswollenaer Als het gaat zoals voorgaande shows, spelen ze vooral hits. Denk dat ze zelf ook wel weten dat hun nieuwe werk helemaal niks is.[/QUOTE] Ik las ook al wat reviews van afgelopen weekend toen ze in 013 en Paradiso stonden. Dat oude werk met oa Ruby, I Predict A Riot en al die andere hits is gewoon heel goed en zal zeker voorbij komen. Morgen laat ik wel weten hoe het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2016 Die oude hits zijn live gewoon prima, ja. Die nummers die jij noemt, krijg je sowieso wel te horen. En ik hoor graag hoe het was. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Was gisteravond naar Matt Andersen & the Bona Fide in Alkmaar, Poppodium Victorie. Ongelofelijk hoe goed die vent is, zo'n fijne stem en idem gitaarspel. Lekkere bluesmuziek met lange gitaarsolo's. Ik gok dat er zo'n 100 man in de zaal stond, hopelijk komt hij volgend jaar terug en staat er het dubbele. Johan Derksen plugt hem de laatste jaren voornamelijk, slaapt ook regelmatig bij Derksen als hij in NL optreed. Echt een aanrader voor mensen die van blues met een vleugje soul houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Nou de Kaiser Chiefs hebben me zeker vermaakt. De nieuwe nummers waren live ook niet super, maar dat werd dan gecompenseerd met de grote hits. Ze speelden heel slim na Ruby en I Predict A Riot een nieuwe single zodat de aandacht er was. Vooral het einde met Oh My God was erg goed. De zanger sprong het publiek in met een soort rugzakje met drie confetti kanonnen erin. Toen was het wel feest in de zaal. Al met al moeten ze het toch hebben van de oude hits en die waren dan ook erg goed live. @Richarð.; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2016 Ricky heeft vaak de neiging het publiek in te gaan, ja. :D Maar goed om te horen dat het leuk was. Die oude hits blijven gewoon veel beter natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Vanavond naar Crystal Fighters in Paradiso. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2016 14 Maart naar Car Seat Headrest in de Tolhuistuin. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wil ik meet en greet kaarten kopen voor Ariana Grande, zijn ze al uitverkocht voordat de verkoop begint :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 oktober 2016 Share Geplaatst 30 oktober 2016 Wil ik meet en greet kaarten kopen voor Ariana Grande, zijn ze al uitverkocht voordat de verkoop begint :cab: Heb je daar even geluk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Vanavond naar Crystal Fighters in Paradiso. :) Tof concert zeg! Heerlijk die energie en positieve sfeer. Echt bij elk nummer ging de zaal los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 november 2016 Share Geplaatst 1 november 2016 Toch nog kaarten gehaald voor Ariana Grande :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 november 2016 Share Geplaatst 4 november 2016 Vanavond naar Flume :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Iemand toevallig naar Kensington en of RHCP geweest vorige week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Iemand toevallig naar Kensington en of RHCP geweest vorige week? Ik ben bij de RHCP geweest dinsdag! :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Ik ben bij Kensington geweest. Vond het heel gaaf. Wel ben ik het eens met de reviews van verscheidene media. Eerste uur was echt op gang komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Ik ben bij de RHCP geweest dinsdag! :banana: Ik ben er woensdag geweest, wat vond je er van? De energie spatte er vanaf en vond het gitaarwerk/drums echt van hoog niveau. Enige mindere vond ik toch het gebrek aan interactie met het publiek. Ik ben bij Kensington geweest. Vond het heel gaaf. Wel ben ik het eens met de reviews van verscheidene media. Eerste uur was echt op gang komen. Klopt inderdaad, las ook overal dat het geluid te hard stond. Aan onze kant hoorde je helaas het effect van dat blaasorkest niet. Maar toffe show. Misschien hadden ze de cd wel wat eerder moeten uitbrengen want het leek erop dat er amper werd meegezongen. Maar bij de oudere nummers ging het wel los, vooral bij Riddles, War en Let Go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Ik ben er woensdag geweest, wat vond je er van? De energie spatte er vanaf en vond het gitaarwerk/drums echt van hoog niveau. Enige mindere vond ik toch het gebrek aan interactie met het publiek. Ik vond het persoonlijk echt heel gaaf. Die lampen aan het plafond en dat hele idee er achter was echt grandioos. Voor de rest hadden ze idd niet echt interactie met het publiek maar dat had ik ook niet echt verwacht van ze. Die gitarist zat er dinsdag heel vaak compleet naast, hij pakte de hoge noten niet helemaal zeg maar :huhu: maar dat krijg je als je gewoon live optreedt en alles zingt niet zoals die omhoog gevallen druif alles playbackt. Ik vond het dus erg gruwelijk! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten