Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zondag naar Zürich om de laatste Europese show van Springsteen te bekijken. Exact 4 jaar daarvoor was ik Helsinki (ook laatste EU show) en daar speelde hij z'n langste show ooit: 4,5 uur (25 min pre-show). Ik weet het, voor sommige een kwelling maar ik heb er echt enorm veel zin in. Hopen op veel juweeltjes die hij nooit speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Springsteen in Zürich was echt geweldig, onvergelijkbaar met een andere artiest voor mij. Van de week kwam de geluidsopname van het Malieveld uit via Springsteen's site, heb hem gekocht voor $9,95. Mocht iemand hem willen luisteren, ik wil hem wel even ergens op het Internet gooien en een linkje geven.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION];

bewerkt door Markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Springsteen in Zürich was echt geweldig, onvergelijkbaar met een andere artiest voor mij. Van de week kwam de geluidsopname van het Malieveld uit via Springsteen's site, heb hem gekocht voor $9,95. Mocht iemand hem willen luisteren, ik wil hem wel even ergens op het Internet gooien en een linkje geven.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION];

Was ook van plan om die opname te kopen, maar als jij wilt delen is helemaal prima. Als je het bedrag deels wilt ontvangen moet je het laten weten, maak ik wel over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je geweest in Zürich?

Zag de set inderdaad staan, had nog geen tijd gehad om er naar te kijken (kopen). Maar als je hem wil delen mag dat natuurlijk altijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je geweest in Zürich?

Zag de set inderdaad staan, had nog geen tijd gehad om er naar te kijken (kopen). Maar als je hem wil delen mag dat natuurlijk altijd ;)

Ja was last-minute nog even heen gereden, pittig stukje maar echt super leuk om te doen. Concert was echt geweldig, al pakte hij voor mij persoonlijk iedere keer het verkeerde bordje van de twee keuzes.. Zie je PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was last-minute nog even heen gereden, pittig stukje maar echt super leuk om te doen. Concert was echt geweldig, al pakte hij voor mij persoonlijk iedere keer het verkeerde bordje van de twee keuzes.. Zie je PM.

Oke, tof man. Zonde inderdaad dat hij dan de verkeerde bordjes koos, maar bij hem maakt het sowieso niet heel veel uit wat hij speelt. Het is toch wel goed. Al wil je af en toe natuurlijk ook werk horen wat hij niet zo vaak speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, tof man. Zonde inderdaad dat hij dan de verkeerde bordjes koos, maar bij hem maakt het sowieso niet heel veel uit wat hij speelt. Het is toch wel goed. Al wil je af en toe natuurlijk ook werk horen wat hij niet zo vaak speelt.

Ja en dat kwam helemaal goed nu ook met die rarities. Vlak voor None But the Brave zei hij: ''This is an unusal and obscure song''. Op dat moment had hij een bordje vast van Frankie dus zat daar erg op te hopen. Atlantic City won het van de sign Rendezvous. Cover Jole Blon won het dan weer van I Wanna Be With You. Maar je kan niet altijd zes gooien en het was gewoon ook weer echt steengoed. Wat een plezier straalt die vent toch ook uit op het podium, als je daar alleen al naar kijkt kan het geen slechte avond worden.

Wat vindt je van de opname?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en dat kwam helemaal goed nu ook met die rarities. Vlak voor None But the Brave zei hij: ''This is an unusal and obscure song''. Op dat moment had hij een bordje vast van Frankie dus zat daar erg op te hopen. Atlantic City won het van de sign Rendezvous. Cover Jole Blon won het dan weer van I Wanna Be With You. Maar je kan niet altijd zes gooien en het was gewoon ook weer echt steengoed. Wat een plezier straalt die vent toch ook uit op het podium, als je daar alleen al naar kijkt kan het geen slechte avond worden.

Wat vindt je van de opname?

Ja het plezier is echt groot bij hem en bij de hele band en dat dragen ze mooi over op het publiek. En dat op die leeftijd nog elke keer. Al las ik laatst ergens dat hij bij 1 concert heel gewoon de setlist volgde en verder niet echt een show maakte. Weet niet meer welke dat was. Het was wel goed geweest, maar niet bijzonder.

Heb nog niet echt geluisterd, ben tv aan het kijken en wat fm spelen. Maar woensdagmiddag vrij, dus dan maar even goed luisteren. Maar slecht kan het niet zijn, dat was het toen ook niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond naar de album presentatie van Order of the Emperor. Klassieke hardrock/heavy metal met alles wat ik tof vind: Grotendeels cleane zang, twinguitarsolo's en vette riffs!

De zanger is ook nog eens een goede vriend van me.

Mijn favoriete nummer van hen (geen goede opname van te vinden, hier mist bijvoorbeeld nog 1 bandlid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderweg naar The Beards in Nijmegen. Ze zullen, omdat het hun afscheidstour is een dubbele set spelen. Kan dus alleen maar episch worden

En het was inderdaad geweldig. Het was een concert en comedy act ineen. Enorm gelachen en genoten. Mocht iemand zich nog bedenken en graag deze helden nog live willen zien, dan is vanavond zo ongeveer je laatste kans in Breda. Ik zou het wel weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites