GAE EAGLES Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Ik zit het ook weer te kijken, niet heel veel anders dan donderdag. Wel een heel mooi eerbetoon aan die overleden band. Zeker een mooi gebaar. En met de BeeGees was ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik zit het ook weer te kijken, niet heel veel anders dan donderdag. Wel een heel mooi eerbetoon aan die overleden band. Ik heb eigenlijk alles opgenomen, ben het nu aan het terugkijken en ik ben nu op dat stukje. Erg tof dat ze dat doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Kan ik dat nog ergens terugkijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Kan ik dat nog ergens terugkijken? Stond volgens mij op de site van de BBC ofzo, even googlen en je hebt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Zondag naar Zürich om de laatste Europese show van Springsteen te bekijken. Exact 4 jaar daarvoor was ik Helsinki (ook laatste EU show) en daar speelde hij z'n langste show ooit: 4,5 uur (25 min pre-show). Ik weet het, voor sommige een kwelling maar ik heb er echt enorm veel zin in. Hopen op veel juweeltjes die hij nooit speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Tof man (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 (bewerkt) Springsteen in Zürich was echt geweldig, onvergelijkbaar met een andere artiest voor mij. Van de week kwam de geluidsopname van het Malieveld uit via Springsteen's site, heb hem gekocht voor $9,95. Mocht iemand hem willen luisteren, ik wil hem wel even ergens op het Internet gooien en een linkje geven. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; 6 augustus 2016 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2016 Share Geplaatst 6 augustus 2016 Springsteen in Zürich was echt geweldig, onvergelijkbaar met een andere artiest voor mij. Van de week kwam de geluidsopname van het Malieveld uit via Springsteen's site, heb hem gekocht voor $9,95. Mocht iemand hem willen luisteren, ik wil hem wel even ergens op het Internet gooien en een linkje geven. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; Was ook van plan om die opname te kopen, maar als jij wilt delen is helemaal prima. Als je het bedrag deels wilt ontvangen moet je het laten weten, maak ik wel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Was ook van plan om die opname te kopen, maar als jij wilt delen is helemaal prima. Als je het bedrag deels wilt ontvangen moet je het laten weten, maak ik wel over. Nee, joh. Het is prima zo, als je er maar van geniet. Gooi hem wel even in een PB naar je toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Springsteen in Zürich was echt geweldig, onvergelijkbaar met een andere artiest voor mij. Van de week kwam de geluidsopname van het Malieveld uit via Springsteen's site, heb hem gekocht voor $9,95. Mocht iemand hem willen luisteren, ik wil hem wel even ergens op het Internet gooien en een linkje geven. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; Ben je geweest in Zürich? Zag de set inderdaad staan, had nog geen tijd gehad om er naar te kijken (kopen). Maar als je hem wil delen mag dat natuurlijk altijd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Ben je geweest in Zürich? Zag de set inderdaad staan, had nog geen tijd gehad om er naar te kijken (kopen). Maar als je hem wil delen mag dat natuurlijk altijd ;) Ja was last-minute nog even heen gereden, pittig stukje maar echt super leuk om te doen. Concert was echt geweldig, al pakte hij voor mij persoonlijk iedere keer het verkeerde bordje van de twee keuzes.. Zie je PM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Ja was last-minute nog even heen gereden, pittig stukje maar echt super leuk om te doen. Concert was echt geweldig, al pakte hij voor mij persoonlijk iedere keer het verkeerde bordje van de twee keuzes.. Zie je PM. Oke, tof man. Zonde inderdaad dat hij dan de verkeerde bordjes koos, maar bij hem maakt het sowieso niet heel veel uit wat hij speelt. Het is toch wel goed. Al wil je af en toe natuurlijk ook werk horen wat hij niet zo vaak speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Oke, tof man. Zonde inderdaad dat hij dan de verkeerde bordjes koos, maar bij hem maakt het sowieso niet heel veel uit wat hij speelt. Het is toch wel goed. Al wil je af en toe natuurlijk ook werk horen wat hij niet zo vaak speelt. Ja en dat kwam helemaal goed nu ook met die rarities. Vlak voor None But the Brave zei hij: ''This is an unusal and obscure song''. Op dat moment had hij een bordje vast van Frankie dus zat daar erg op te hopen. Atlantic City won het van de sign Rendezvous. Cover Jole Blon won het dan weer van I Wanna Be With You. Maar je kan niet altijd zes gooien en het was gewoon ook weer echt steengoed. Wat een plezier straalt die vent toch ook uit op het podium, als je daar alleen al naar kijkt kan het geen slechte avond worden. Wat vindt je van de opname? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Ja en dat kwam helemaal goed nu ook met die rarities. Vlak voor None But the Brave zei hij: ''This is an unusal and obscure song''. Op dat moment had hij een bordje vast van Frankie dus zat daar erg op te hopen. Atlantic City won het van de sign Rendezvous. Cover Jole Blon won het dan weer van I Wanna Be With You. Maar je kan niet altijd zes gooien en het was gewoon ook weer echt steengoed. Wat een plezier straalt die vent toch ook uit op het podium, als je daar alleen al naar kijkt kan het geen slechte avond worden. Wat vindt je van de opname? Ja het plezier is echt groot bij hem en bij de hele band en dat dragen ze mooi over op het publiek. En dat op die leeftijd nog elke keer. Al las ik laatst ergens dat hij bij 1 concert heel gewoon de setlist volgde en verder niet echt een show maakte. Weet niet meer welke dat was. Het was wel goed geweest, maar niet bijzonder. Heb nog niet echt geluisterd, ben tv aan het kijken en wat fm spelen. Maar woensdagmiddag vrij, dus dan maar even goed luisteren. Maar slecht kan het niet zijn, dat was het toen ook niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Vanavond naar Belle & Sebastian geweest. Fantastische kerel is die Stuart Murdoch toch. Heerlijk leuke show, onmogelijk om er niet opgewekt van te geraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nice, toffe band om live te zien, ja. Zelf ook al twee keer van mogen genieten. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Hoppa, kaartjes voor Anaal Nathrakh zijn binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 oktober 2016 Share Geplaatst 1 oktober 2016 Vanavond naar de album presentatie van Order of the Emperor. Klassieke hardrock/heavy metal met alles wat ik tof vind: Grotendeels cleane zang, twinguitarsolo's en vette riffs! De zanger is ook nog eens een goede vriend van me. Mijn favoriete nummer van hen (geen goede opname van te vinden, hier mist bijvoorbeeld nog 1 bandlid) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 oktober 2016 Share Geplaatst 5 oktober 2016 Tour van Daft Punk in 2017 begint steeds waarschijnlijker te worden, Londen, Parijs en Ibiza in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2016 Las het, ja. Mochten ze naar Nederland komen, is het zeker interessant om heen te gaan. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 oktober 2016 Share Geplaatst 6 oktober 2016 Onderweg naar The Beards in Nijmegen. Ze zullen, omdat het hun afscheidstour is een dubbele set spelen. Kan dus alleen maar episch worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 @pecswollenaer @Beppu Ik zit weer klaar hoor. Kaartjes voor Coldplay in Brussel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 Onderweg naar The Beards in Nijmegen. Ze zullen, omdat het hun afscheidstour is een dubbele set spelen. Kan dus alleen maar episch worden En het was inderdaad geweldig. Het was een concert en comedy act ineen. Enorm gelachen en genoten. Mocht iemand zich nog bedenken en graag deze helden nog live willen zien, dan is vanavond zo ongeveer je laatste kans in Breda. Ik zou het wel weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 [quote name='Larsjee10']@pecswollenaer @Beppu Ik zit weer klaar hoor. Kaartjes voor Coldplay in Brussel[/QUOTE] Jajajaja we gaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 oktober 2016 Share Geplaatst 7 oktober 2016 Ik ga ook, 22 juni Niet echt grote fan ofzo, maargoed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten