Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ja joh ik ga even 3u richting Amsterdam reizen terwijl hij op een klein half uurtje van hier optreedt ;c

Kom jij naar hier dan ;c

Ik ga ff tijdens toetsweek naar Brussel toe, terwijl die klein halfuurtje van hier optreedt. :( Jij wilt dat mn ouders me gaan vermoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 euro, + 4 euro lidmaatschap.. Of verreken je ook meteen vervoer enz. erbij? http://www.ticketmaster.nl/event/123643?brand=nl_melkweg

Ik zelf moet ook nog gaan kijken of ik kan, is volgens mij precies in toetsweek, fucking chill dan. Kan ik lekker uitslapen volgende dag. :mrg:

O eerste hit (van melkweg zelf :cab: ) was 39. 22+4 is prima

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franz Ferdinand staat op 12 juni in Paradiso, eindelijk weer eens een clubshow na praktisch alleen maar festivaloptredens in Nederland te hebben gedaan de afgelopen jaren. Ga er sowieso proberen om bij te zijn, nieuwe plaat laat zien dat ze het nog steeds kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Childish Gambinooo 02/12 – Amsterdam, NL @ Melkweg Oude Zaal

HIJ KOMT NAAR NL, maar niemand van mn vrienden luistert hem.. Denk dat ik lonely ga :(

[MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; iedereen die fan van hem is.

Heb Deltron in die zaal gezien, kleine zaal, lekker intieme en relaxte sfeer, even nadenken of ik ook ga, ben bang van niet. :P

Wil al naar Uncle Acid in dezelfde zaal rond die tijd. :P

O fuck Uncle Acid is op een zaterdag, dan wordt het hem niet. Even verder kijken dan. O lol Childish Gambino is al sold out, veel vraag dus. :P

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franz Ferdinand staat op 12 juni in Paradiso, eindelijk weer eens een clubshow na praktisch alleen maar festivaloptredens in Nederland te hebben gedaan de afgelopen jaren. Ga er sowieso proberen om bij te zijn, nieuwe plaat laat zien dat ze het nog steeds kunnen.

Ging vrij gemakkelijk vanochtend, maar inmiddels wel al uitverkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier over 2 weekjes naar The Weeknd & Drake :love:

Lekkere programmaa;

18.30u Deuren open

19.30u DJ Fritz the Face

19.50u Pauze/change over

20.00u The Weeknd

20.50u Pauze/change over

21.20u Drake

23:00u zo ong einde, maar zoals elke amerikaanse artiest zal dat sowieso minimaal halfuurtje later zijn.

en dan in denachtttt gekteeeeeeeeh en volgende dag fuck school lekkeur slapen. :mrg:

cause you are a good girl and you know ittt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites