Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk nog twee eerste rang zitplaatsen kunnen scoren voor het concert van Mumford & Sons, beter dan niets iig.

Waar vandaan? Ik heb het van de week ook nog geprobeerd voor 28 maart in Antwerpen, maar daar kwam ik natuurlijk alleen op de wachtlijst terecht. Denk er toch maar over om de tweedehandsmarkt op te gaan, hoewel ik daar niet voor de volle 100% op vertrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Springsteen sowieso zijn live materiaal beter, dan zijn studiemateriaal. Maar tien meter van 'em afstaan is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je niet zo'n hele grote fan bent ga je geen x uur wachten.

Op tien meter is vrij makkelijk te doen: koop FOS-kaarten en je staat op tien meter. Als de poorten opengaan even wachten tot de rij met die-hard fans weggewerkt is en dan rustig op je gemak de pit in lopen en een mooi plekje opzoeken. Dan even 2 uurtjes wachten op het concert onder het genot van een pilsje, en prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] via via ja, heb uiteindelijk 85 euro voor twee kaartjes moeten betalen dus dat was nog goed te doen.

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION] ja dan is het makkelijk, maar nu met het concert in het Goffertpark hadden ze maar een 'soort' kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites