Evers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Erg genoten gisteravond @ Ziggo Dome! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Het was zo fucking vet! :< Die pauze bij Little Black Submarines, dat riffje van Your Touch. : 4 december 2012 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Nice heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Hoe ziek vet was het gisteren zeg :< Stonden ook echt perfect, midden in de gekte. Little Black Submarines :< Lonely Boy :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Het was zo fucking vet! :< Die pauze bij Little Black Submarines, dat riffje van Your Touch. :< Sowieso al mijn favoriete nummer van ze, maar hoe ze Little Black Submarines live uitvoerden was echt pure genialiteit:<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 Sowieso en I Got Mine ook. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ik heb hier en daar al wat gelezen over de Friends Arena, ik duim alvast. :< 3 mei dus, dat regelen we wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Volgend jaar naar Kaiser Chiefs in de Melkweg. :) Same Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 Nice :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Same hehe. Ja, wat was Black Keys vet zeg. Oi oi oi :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Hmm, ik zie dat er nog steeds kaartjes beschikbaar zijn voor Sigur Rós in februari in HMH. Ik heb ze net in augustus gezien, maar ik zit nog enorm te twijfelen of ik deze ook nog ga meepikken. Dilemma's:@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Hmm, ik zie dat er nog steeds kaartjes beschikbaar zijn voor Sigur Rós in februari in HMH. Ik heb ze net in augustus gezien, maar ik zit nog enorm te twijfelen of ik deze ook nog ga meepikken. Dilemma's:@ Dan zou ik zeker gaan, daar kan je nooit spijt van krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ticket voor 2de concert van Springsteen in Stockholm is binnen, nu nog op zoek naar een kaartje voor het eerste concert, was weer razendsnel uitverkocht :cab: Dure grap wel :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Zo richting de Melkweg voor Stone Sour en Papa Roach :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Uiteindelijk nog twee eerste rang zitplaatsen kunnen scoren voor het concert van Mumford & Sons, beter dan niets iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Uiteindelijk nog twee eerste rang zitplaatsen kunnen scoren voor het concert van Mumford & Sons, beter dan niets iig. Waar vandaan? Ik heb het van de week ook nog geprobeerd voor 28 maart in Antwerpen, maar daar kwam ik natuurlijk alleen op de wachtlijst terecht. Denk er toch maar over om de tweedehandsmarkt op te gaan, hoewel ik daar niet voor de volle 100% op vertrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Ik vind Springsteen sowieso zijn live materiaal beter, dan zijn studiemateriaal. Maar tien meter van 'em afstaan is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je niet zo'n hele grote fan bent ga je geen x uur wachten. Op tien meter is vrij makkelijk te doen: koop FOS-kaarten en je staat op tien meter. Als de poorten opengaan even wachten tot de rij met die-hard fans weggewerkt is en dan rustig op je gemak de pit in lopen en een mooi plekje opzoeken. Dan even 2 uurtjes wachten op het concert onder het genot van een pilsje, en prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] via via ja, heb uiteindelijk 85 euro voor twee kaartjes moeten betalen dus dat was nog goed te doen. [MENTION=10166]Markuss[/MENTION] ja dan is het makkelijk, maar nu met het concert in het Goffertpark hadden ze maar een 'soort' kaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Chris Brown is donderdag tijdens zijn concert in de Ziggo Dome opgepakt. :mrgy: Schijnt een minder-jarige mishandeld te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Chris Brown is donderdag tijdens zijn concert in de Ziggo Dome opgepakt. :mrgy: Schijnt een minder-jarige mishandeld te hebben. bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 bron? Vriendin van me was erheen, en heel Twitter staat er mee vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Gers Pardoel in voorprogramma van Groots met een zachte G. Heb er steeds meer zin in :agree: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Wil naar Lana del Rey op 29 mei :) Maar geen vrienden die daar naar luisteren, misschien maar een vriendin zoeken die 't leuk lijkt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Kaartje van 6 februari Kendrick Lamar verkocht aan een klasgenoot voor 35 eur. Hij wilde zo graag op 6 februari gaan, morgen met heel wat maatjes voor 7 februari bestellen. Kaartje voor 15 euro. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Wil naar Lana del Rey op 29 mei :) Maar geen vrienden die daar naar luisteren, misschien maar een vriendin zoeken die 't leuk lijkt :p Is al uitverkocht meen ik. Als je de HMH bedoelt, althans. Verder heb ik hetzelfde probleem idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten